Gå til innhold

hvordan ser den perfekte jentetissen ut?

98 stemmer

1. 1. hvordan ser det fineste kvinnelige kjønnsorgan ut?

• Bollemus
      25
    • Vanlig
      38
    • bollemus med de indre kjønnsleppene utenfor
      12
    • vanlig med de indre kjønnsleppene utenfor
      22

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er nok mange som er i god form - uten at de dermed ser ut som på bildet du linket til?

Flott modell hun på bildet, men også veldig tynn.

Joda, men min erfaring er at når jenter trener mye kommer musklene på "utsiden" av lårene og innsiden blir mer romslig og sånn som på bildet ettervert som fettet minsker. Og herregud hvor mye drama dere skulle lage over det at folk faktisk har en formening om hva de liker best da? Er ikke slik at jeg løper ut døra fordi om jeg møter på en bollemus heller, da skal den virkelig lukte stramt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Violently Happy
Skrevet (endret)

Ingen som reagerer så kraftig på dissingen og diskusjonene rundt menn sine peniser.

HYKLER

Jeg gidder ikke diskutere menn sine peniser. Det er da revnende likegyldig hvordan den er/ser ut. Det er da vitterlig ikke dét som er det viktigste?

Innlegget er endret

Bond, mod

Endret av Violently Happy
Skrevet (endret)

Hvem i all verden gidder å bry seg med hvordan det ser ut der nede? Hvis du skal ha kjæreste og han ikke vil være sammen med deg pga utseende på musa di, er han faen ikke verdt å være sammen med heller!

Gid, folk har liksom også seksuelle relasjoner med hverandre uten forhold.

Njord vil også at mennesker skal være velskapte og glade. :)

Jeg gidder ikke diskutere menn sine peniser. Det er da revnende likegyldig hvordan den er/ser ut. Det er da vitterlig ikke dét som er det viktigste?

Det kommer an på. Noen ganger skal vi bare ha sex.

Noen ganger vil vi ha oss en real kuk, noen ganger litt ømhet og kos. Vi gjør det vi vil, bare herskerguden er i veien for oss, så noen ganger er kuken essensiell, noen ganger ikke.

Er det ekte kjærlighet på gang så har det lite å si.

Jeg syns de tenker så kristelig og trangsynt på mellommenneskelig forhold. Om vi mister puppen vår så had det jo 'noe' å si, men våre kjære er jo der fordet.

Endret av Norna
Gjest Violently Happy
Skrevet

Vet det.

Men det er ikke min greie. :gjeiper:

Noen ganger skal vi bare ha sex.

Sier du det på den måten, hva er da galt med en dildo? :gjeiper:

Jeg syns de tenker så kristelig og trangsynt på mellommenneskelig forhold.

Jeg lurer på hvorfor kristendommen har blitt trukket inn her? :forvirret:

Skrevet
Sier du det på den måten, hva er da galt med en dildo? :gjeiper:

Ingenting! :P

Men det er ikke så farlig med en ekte heller, om ingen tar skade av det.

Jeg lurer på hvorfor kristendommen har blitt trukket inn her? :forvirret:

Fordi det svineriet forsatt påvirker samlivsnormen vår, desverre.

Gjest Violently Happy
Skrevet (endret)

Fordi det svineriet forsatt påvirker samlivsnormen vår, desverre.

Jeg synes du skal være litt mer forsiktig med hva du sier om religion i disse dager, det kunne jo godt være at folk tar seg nær av det. Jeg er kristen (men ikke sånn at jeg tar alt som står i Bibelen for sant) og jeg synes at det er jævla barnslig å rakke ned på en religion bare fordi at noen religiøse (med hue i middelalderen) mener at samlivsformen bør bare være sånn og sånn. Jeg går ut fra at du disser islam på akkurat samme måte? :gjeiper:

Men som sagt, en perfekt vagina/mus kommer helt an på hva man har som preferanse. Takk og lov er vi alle forskjellige. ;)

Synes det er litt teit å si "vanlig" og det andre, da begge to er vanlige. Får jo jenter som har sistnevnte til å føle seg som freaks...Takk liksom. :(

Endret av Violently Happy
  • Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Hvem i all verden gidder å bry seg med hvordan det ser ut der nede? Hvis du skal ha kjæreste og han ikke vil være sammen med deg pga utseende på musa di, er han faen ikke verdt å være sammen med heller!

Bollemus er noe man blir født med og bollemusa er like feminint som alle andre typer og ikkeno forskjell til "vanlig" som folk kaller det. Begge er like vanlige. Det er ikkeno GALT med bollemus og man skal ikke opperere seg nedentil uansett hvordan vagina ser ut. Mennesket er skapt på forskjellige måter og ALLE kvinner har forskjellige typer vagina. Det ikke er noe galt uansett hvordan den ser ut for det er sånn man er skapt. Vi er skapt sånn FORDI alle har forskjellig smak. Flere og flere jenter synes det er et problem dersom de har bollemus og vil ikke vise seg med det. Noen vil ikke ha sex med en partner på grunn av det. Jeg synes det er helt latterlig. Og til dere gutter og jenter som snakker negativt om det- det er like normalt. Vi som har det burde bare være stolte over at vi har "DET LILLE EKSTRA".

Helt enig med deg!

Skrevet

Nei altså, inntil nå har ordlekene vært de dummeste trådene jeg har svart i... :popcorn:

Skrevet

Den perfekte musa sitter på den jenta jeg er glad i...

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Den perfekte musa sitter på den jenta jeg er glad i...

Der sa du det, Stefan :) !

Gjest Sommertid
Skrevet (endret)

Stemte bollemus da jeg har det selv :nigo:

Men jeg har enda til gode å se ei mus som ser stygg ut. Jeg vil egentlig klasifisere alle mus som nomale

Endret av Sommertid
Skrevet

Njord vil også at mennesker skal være velskapte og glade. :)

Det kommer an på. Noen ganger skal vi bare ha sex.

Noen ganger vil vi ha oss en real kuk, noen ganger litt ømhet og kos. Vi gjør det vi vil, bare herskerguden er i veien for oss, så noen ganger er kuken essensiell, noen ganger ikke.

Er det ekte kjærlighet på gang så har det lite å si.

Jeg syns de tenker så kristelig og trangsynt på mellommenneskelig forhold. Om vi mister puppen vår så had det jo 'noe' å si, men våre kjære er jo der fordet.

Merkelig innstilling...

Hvis en fyr snur i døra fordi han mener musa er for stygg, er han ikke noe å samle på uansett om det er et forhold eller "bare" en onenight. Selvfølgelig kan man ikke ha sex med noen som blir frastøtt av underlivet eller andre deler av kroppen din, men da er det den kresne personen som er problemet, og ikke den som er skapt med bollemus, store kjønnslepper eller har fjernet en pupp. Dessuten er smaken forskjellig, så hva Njord (hvorfor blandes fiskelykkeguden inn her?) og whoever mener kan kategoriseres som velskapt er et tøyelig begrep.

Vaginaer/vulvaer og peniser kommer i mange størrelser og fasonger, og er til for å brukes. Hvis man er besatt av "skjønnhet" i underlivet kan man gå glipp av mye god sex på grunn av sin sneversynthet.

Og kutt nå ut dette gnålet om kristendommen. Det har ingenting med temaet i denne tråden å gjøre!

• Liker 1
Skrevet

Merkelig innstilling...

Hvis en fyr snur i døra fordi han mener musa er for stygg, er han ikke noe å samle på uansett om det er et forhold eller "bare" en onenight. Selvfølgelig kan man ikke ha sex med noen som blir frastøtt av underlivet eller andre deler av kroppen din, men da er det den kresne personen som er problemet, og ikke den som er skapt med bollemus, store kjønnslepper eller har fjernet en pupp. Dessuten er smaken forskjellig, så hva Njord (hvorfor blandes fiskelykkeguden inn her?) og whoever mener kan kategoriseres som velskapt er et tøyelig begrep.

Vaginaer/vulvaer og peniser kommer i mange størrelser og fasonger, og er til for å brukes. Hvis man er besatt av "skjønnhet" i underlivet kan man gå glipp av mye god sex på grunn av sin sneversynthet.

Og kutt nå ut dette gnålet om kristendommen. Det har ingenting med temaet i denne tråden å gjøre!

Enig... masse god sex, og mange herlige personer man går glipp av med slike overfladiske krav. Har enda ikke sett en mus som har vært avtennende.

Skrevet

Hva er "normal" jentetiss? Den skjønnte ikke jeg. Fordi alle jenter er forskjellig så når man skal stemme normal, hva stemmer en på da? Jeg er jente selv og jeg kan ikke si hva som er normalt. Jeg går ikke akkurat rundt å studerer hva type tiss de fleste jenter har.

Den perfekte jentetiss er Chiyo-mus. :enig:

Skrevet

Hva er "normal" jentetiss? Den skjønnte ikke jeg. Fordi alle jenter er forskjellig så når man skal stemme normal, hva stemmer en på da? Jeg er jente selv og jeg kan ikke si hva som er normalt. Jeg går ikke akkurat rundt å studerer hva type tiss de fleste jenter har.

Den perfekte jentetiss er Chiyo-mus. :enig:

Har du sagt A, får du jammen meg si B også... Og brette den ut her :popcorn: hehe

Hadde Chiyo-mus vært et alternativ, så hadde jeg stemt blindt på den såklart :lur:

Gjest A. Caron
Skrevet

Men veldig få unntak så er vel mennene på KG homofile, og ser ikke på/tiltrekkes ikke av fitter. Så hvorfor skulle de svare da.

Jenter tiltrekkes vel heller ikke av sine egne underliv. De er for opptatt med å ha angst for/pleie overbevisningen sin om at de er "unormale" og "frastøtende"...

Å joda, ikke er jeg homofil, og tiltrekkes i aller høyeste grad "fitter". Men "jentetiss" derimot...? Dèt blir for barnehageaktig til at jeg gidder svare :jepp:

Skrevet

Enig. Siden når var "bollemus" uvanlig?

Bollemus er harry.

Skrevet

Å joda, ikke er jeg homofil, og tiltrekkes i aller høyeste grad "fitter". Men "jentetiss" derimot...? Dèt blir for barnehageaktig til at jeg gidder svare :jepp:

"Fitte" er for meg et stygt ord.

"Jentetiss/kvinnetiss" derimot, klinger bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...