Gå til innhold

hvordan ser den perfekte jentetissen ut?

98 stemmer

1. 1. hvordan ser det fineste kvinnelige kjønnsorgan ut?

• Bollemus
      25
    • Vanlig
      38
    • bollemus med de indre kjønnsleppene utenfor
      12
    • vanlig med de indre kjønnsleppene utenfor
      22

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Bollemus er harry.

Hvordan mener du man skal forholde seg til det? Det går ikke akkurat an å skru den av og på for å følge den til enhver tid gjeldende "musemote".

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan mener du man skal forholde seg til det? Det går ikke akkurat an å skru den av og på for å følge den til enhver tid gjeldende "musemote".

Blir vel på samme måte som menn og penis det. Noen liker det ene og andre liker det andre. Felles er at man ikke får gjort noe med noe av det. Det er bare noe man får godta. Noen setter faktisk krav på slik. Vi lever i en overfladisk verden.

• Liker 1
Skrevet

Har du sagt A, får du jammen meg si B også... Og brette den ut her :popcorn: hehe

Hadde Chiyo-mus vært et alternativ, så hadde jeg stemt blindt på den såklart :lur:

Nei! Det er ikke pent å vise tissen sin til fremmede. :lur: Men å stemme frem Chiyo-mus gjør du lurt i... kanskje du får deg en looksie da ja.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Blir vel på samme måte som menn og penis det. Noen liker det ene og andre liker det andre. Felles er at man ikke får gjort noe med noe av det. Det er bare noe man får godta. Noen setter faktisk krav på slik. Vi lever i en overfladisk verden.

Det er mye overfladiskhet med hensyn til utseende nedentil, barbert/ikke barbert for eksempel. Jeg er svært fornøyd med min svarthårede, trimmede "bollemus" og har til dags dato aldri truffet en mann som snur seg vekk i avsky :lur: . Jeg sier på samme måte som deg, bare motsatt. Den perfekte penis sitter på den mannen jeg til enhver tid har et forhold til, med eller uten hår :) .

Endret av Belladonna
  • Liker 3
Skrevet

For en latterlig avstemming :roll:

For min del, hvis du kommer til det punktet med en person at du får se den delen av ham/henne, og du benytter muligheten til å vurdere den :dåne: Man skal nyte hverandre, ikke dømme hverandre.

Gjest Blubberella
Skrevet

Den perfekte jentetiss er Chiyo-mus. :enig:

Meget bra svar! :lur:

Ellers mener jeg at så lenge tissen fungerer til sitt bruk er utseende underordnet.

Jeg har forøvrig bollemus med små indre kjønnslepper og synes den fungerer helt utmerket! :)

• Liker 1
Skrevet

Meget bra svar! :lur:

Ellers mener jeg at så lenge tissen fungerer til sitt bruk er utseende underordnet.

Jeg har forøvrig bollemus med små indre kjønnslepper og synes den fungerer helt utmerket! :)

Jeg tror tissen din går under katogorien Chiyo-mus... så du skal være stolt. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste er i god form ja. =) Sånn går det når du legger opp livet ditt rundt klatring, god mat og fysisk aktivitet fremfor alkohol og junkfood og har en sosial sirkel som er opptatt av de samme tingene. Jeg er knallstolt av vennene mine for jeg kan ikke tenke meg at det finnes noen bedre

du er stolt av venna dine pga utseende? *jeg spyr*

Skrevet

Den perfekte jentetissen har ølfarge. Lys eller mørk, beroende på hvor dehydrert hun er. Men har den noen annen farge, blå, grønn, hvit, lilla, -da er det noe galt fatt.

Skrevet

Jeg er mann, 30, vi var visst litt etterlyst her skjønte jeg på noen innlegg før her.

Vi menn bryr oss katten i hvordan musa di ser ut.

Verdens herligste mus sitter på den dama du har nå.

...Og det er skikkelig avtennende, hvis hun av en eller annen tåpelig grunn er

flau over den. Hvorfor skulle hun? Er noen penere enn andre?

Bare pass på å få vekk alt håret, slik at vi bite,

slikke, brette ut, stikke inn og nyte synet.

Turbokoselig å hjelpe dama med å fjerne det som har vokst ut igjen.

Gjest A. Caron
Skrevet

"Fitte" er for meg et stygt ord.

"Jentetiss/kvinnetiss" derimot, klinger bedre.

Kanskje dette har med alder å gjøre da. Unge mennesker er kanskje enda litt fasthengt i ordene man lærer av foreldre, barnehage, skole osv. For voksne folk blir "jentetiss" uansett barnslig og feil...

Er ellers enig med de som har ment at enhver "jentetiss" (fitte) er like pen, fristende, tiltrekkende, velskapt, og at den som sitter på kjærestens/samboens/konas alltid er den ultimate, perfekte :jepp:

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg tror tissen din går under katogorien Chiyo-mus... så du skal være stolt. :jepp:

:sjarmor::danse:

Gjest A. Caron
Skrevet

Hehe, godt sagt...

Skrevet
Er ellers enig med de som har ment at enhver "jentetiss" (fitte) er like pen, fristende, tiltrekkende, velskapt [...]

Vel, nå har jeg gjennom tidens løp snublet bort i enkelte mindre flatterende eksemplarer av arten. Men de har alle det til felles at det var hygiene det skortet på, ikke hvordan de ser ut.

Skrevet

Som musa mi! Den er rett og slett rålekker! :lur:

• Liker 1
Skrevet

Som musa mi! Den er rett og slett rålekker! :lur:

Det er godt mulig at den går under kategorien Chiyo-mus også. :fnise:

Har hørt rykter om at den skal være best i test.

Skrevet

Det er godt mulig at den går under kategorien Chiyo-mus også. :fnise:

Har hørt rykter om at den skal være best i test.

:hoho:

Skrevet

Det er nok mange som er i god form - uten at de dermed ser ut som på bildet du linket til?

Flott modell hun på bildet, men også veldig tynn.

Den som skrev dette må være feit eller være en mann med en feit kone, Den dama som ble linket til så perfekt ut! Uansett, det er ingen fastit når det gjelder fitte og kropp. Noen liker det, mens andre liker noe annet.

Skrevet

[quote name=:)))' date='15 november 2010 - 09:20' timestamp='1289805602' post='8583488]

Den som skrev dette må være feit eller være en mann med en feit kone, Den dama som ble linket til så perfekt ut! Uansett, det er ingen fastit når det gjelder fitte og kropp. Noen liker det, mens andre liker noe annet.

Skrevet

Nei, vent litt! Er det for seint å komme med et ønske? Nå som det stunder mot jul, vil det ikke være perferkt med nisserød clitoralhette og hvit dusk? :nissevink:

Ja, hvis ikke du med jentetiss mener urinprøve, da... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...