Gå til innhold

InsideInformation


LadyLiss

Anbefalte innlegg

Nå har psykologen min sagt at jeg bør skrive dagbok, så da gjør jeg vel det :lol: Problemet er at jeg ikke fikser helt å skrive sånn tradisjonell dagbok, til ingen liksom, så jeg prøver meg på dette. Vi se hvordan det går...

Litt om meg selv kan jeg kanskje si: Jeg er 19 år og fersk student, noe som medfører ufattelig mye stress. Livet går (som for alle andre) opp og ned, og akkurat nå for tiden tror jeg jammen det er på vei opp :) Har en flott kjæreste, gode venner, bra leilighet, ekstrajobb og spennende studier. Skår i gleden finnes selvfølgelig, derav psykolog -> denne dagboken. Jeg er nemlig en smule spiseforstyrret, og det er i hovedsak det jeg kommer til å skrive om her på KG. Dere får bære over med meg/oss (jeg er meget ambvialent og muligens til og med splittet).

Kan begynne med dagen i dag:

Har vært i familiemiddag. Koselig det, lenge siden jeg har snakket med tanter, onkler og besteforeldre. Har dessuten hilst på mine søskenbarns nye smårollinger :)

Problemet med familimiddager er bare det at de faktisk innebærer middag! Dvs. masse forskjellig mat som jeg ikke har tilbredt og blandet sammen selv = null kontroll over hvor mange kalorier jeg har puttet i meg :o O skrekk & gru... Hvilket betyr at jeg skal være bra sulten de neste dagene for at dette skal gå opp i opp.

Å telle kalorier er noe jeg nettopp har begynt med, så jeg er ikke særlig dreven. Derfor holder jeg meg til enkle og oversiktlige matvarer, noe som jevnlig spoleres av slekt og venner :evil:

Kan ikke fatte hvordan jeg har greid å gå rundt som et brød i over et halvt år, uten å ha peil på hvor mye energi jeg tilfører den jævla kroppen min.