Gå til innhold

Livet som mamma & samboer,der hverdagen ikke alltid strekker til.

Drømmejenta85

Anbefalte innlegg

Heisann! Syns dette ser veldig koselig ut! Det å kunne dele erfaringer,meninger og vanlige hverdagsting med andre. Det å bare kunne skrive det ned,gjør vanligvis slik at man ser ting på en annen måte,å i tillegg er det andre som kan komme med sine meninger,å følelser rundt samme tema.

Litt om meg :

* Samboer med mann min,vært sammen i snart 7 år.

* Mamma til 2 herlige gull,gutt f.05 & jente f.09

* Har en lidenskap for interiør,spesielt den landlinge & romantiske delen.

* Liker å lage mat.

Vist det er noe mere dere lurer på,så er det bare å spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På fredagen var jeg hos legen. Har hatt en føflekk som klør & lett starter å blø. Dette er jo kjennetegn som kan være litt skumle. Jeg hadde time,å selvfølgelig var legen ikke sikker,slik at han måtte sende meg til sykehus for en bedre sjekk. Dette kunne ikke skje for om noen uker. Vel,denne tiden som er nå.. Denne ventetiden er værst. Det å ikke vite,men bare må gå å vente.

Æsj,kan ikke fordra dette!

Så idag har også dagen gått til å være tankefull. Men idag har jeg også greid å gjort noen andre ting,som husarbeid. I hele helgen klarte jeg ikke gjør så veldig masse.

Jeg er redd,sint,frustrert & alt på en gang. Er ikke noe artig,men krysser fingrene for det beste.

Nå er middagen spist,å barnetvtid sammen med gullene.

Ønsker dere andre en flott mandag vidre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen kjære dagbok! Da har jeg akkurat sendt mann & 2 barn avgårde i barnehage å på jobb. Jeg står opp hver morgen for å kle på barna,å ordne de klar.Er det noen av dere som gjør dette? Eller er bare mannen veldig bortskjemt?

I går lagde jeg & eldstesønnen vafler til kvelds,så nå skal jeg kose meg med god morgen tv,vafler & en god kopp te.

Ha en finfin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...