Gå til innhold

Neger som svigersønn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her :)

TS

Det eneste du skriver om kulturforskjeller her er at han snakker dårlig norsk. Kan du ikke heller være ærlig med deg selv om innrømme at det er det at han er kriminell som er problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste du skriver om kulturforskjeller her er at han snakker dårlig norsk. Kan du ikke heller være ærlig med deg selv om innrømme at det er det at han er kriminell som er problemet?

Klart er det det som er problemet, kulturforskjell eller ikke. Hadde han ikke vært kriminell og gjerne i jobb, så hadde ikke kulturforskjellen vært et like stort problem heller.

Det er kombinasjonen som blir vanskelig.

TS

Skrevet

Klart er det det som er problemet, kulturforskjell eller ikke. Hadde han ikke vært kriminell og gjerne i jobb, så hadde ikke kulturforskjellen vært et like stort problem heller.

Det er kombinasjonen som blir vanskelig.

TS

Det skjønner jeg veldig godt. Ta en prat med datteren din igjen og spør om hun virkelig vil dette. Hvilke tanker har hun om en fremtid med han? Hva om han havner i fengsel? Få barn med han?

Skrevet

Jepp, i min familie er det store fordommer mot FRPere. Sånn er det med den saken. Kjenner en som er litt ålreit dog, men noe romantisk alternativ er han ikke^^

Det handler om holdningsforskjeller. Har alt for forskjellig syn på viktige spørsmål enn en Frp har. Dermed tar jeg heller en av en annen kultur, men med ganske samme holdninger, enn en aldri så norsk frper.

Kanskje det er derfor mange har fordommer mot muslimer og , alt for forskjellige holdninger på viktige spørsmål ....

Skrevet

Voldsomt til fordommer mot Frpere som gruppe, men muslimer skal man ikke ha fordommer mot som gruppe....

Ja, du må huske på at gruppediskriminering er tillatt såfremt den ikke er rettet mot innvandrere og minoritetsgrupper. Det er det samme som at det bare er hvite som kan være rasister. Rasisme og all slags etnisk motivert diskriminering ekisterer ikke blant innvandrere og minoritetsgrupper, pr. definisjon. Det mener både hvite, særlig på venstresiden, og innvandrerne selv. :murvegg:

Skrevet

Det skjønner jeg veldig godt. Ta en prat med datteren din igjen og spør om hun virkelig vil dette. Hvilke tanker har hun om en fremtid med han? Hva om han havner i fengsel? Få barn med han?

Hun blir pottesur hvis jeg tar det opp, mener hun er voksen og kan styre livet sitt selv. Hun er fast bestemt på at dette er mannen hun vil ha. Da stanger jeg hodet i veggen. Dette med kriminalitet og dop klarer hun ikke å se som et problem. Håper hun våkner før det blir barn av det.

TS

Skrevet

Hun blir pottesur hvis jeg tar det opp, mener hun er voksen og kan styre livet sitt selv. Hun er fast bestemt på at dette er mannen hun vil ha. Da stanger jeg hodet i veggen. Dette med kriminalitet og dop klarer hun ikke å se som et problem. Håper hun våkner før det blir barn av det.

TS

Er han norsk statsborger? Hva sier hun om at han kan bli kastet ut av landet?

Skrevet

Er han norsk statsborger? Hva sier hun om at han kan bli kastet ut av landet?

Nei, han har bare vært her et par år. Hun er klar over muligheten for at det kan skje, men hun er litt av den typen som lever veldig i nuet og vil ikke tenke på konsvekvenser av ting. Som dere skjønner så har hun vært vanskelig selv. Jeg hadde håpet at hun kan komme seg bort fra dette miljøet før det virkelig går ille.

TS

Skrevet

Hadde vært greit om han var norsk og oppførte seg fint mot min datter. Altså ikke hadde noen syke tradisjoner/syn med seg eller noe sånt. Men dette hadde gjaldt om han var neger eller kineser eller hva som helst.

Skrevet

Herregud, en kriminell svart mann som kun har bodd i Norge i 2 år, som snakker dårlig norsk, og prøver å dytte religionen sin over på din datter!!Kan ikke bli verre......hadde flyttet.

Skrevet

Herregud, en kriminell svart mann som kun har bodd i Norge i 2 år, som snakker dårlig norsk, og prøver å dytte religionen sin over på din datter!!Kan ikke bli verre......hadde flyttet.

flytte??!? hun er vel voksen? en bør låse henne inne eller holde seg rundt henne hele tiden om en ikke får "fanget" henne hjemme.

en kan ikke akseptere at ens barn er sammen med slike!!

Gjest Airi Chikako
Skrevet

flytte??!? hun er vel voksen? en bør låse henne inne eller holde seg rundt henne hele tiden om en ikke får "fanget" henne hjemme.

en kan ikke akseptere at ens barn er sammen med slike!!

Eh, hva skal du fram til her? Først sier du at hun er voksen (som jeg leser som at det er hennes egen avgjørelse), så sier du at hun skal låse henne inne?

Skrevet

Eh, hva skal du fram til her? Først sier du at hun er voksen (som jeg leser som at det er hennes egen avgjørelse), så sier du at hun skal låse henne inne?

når henne er voksen kan en ikke flytte sammen som familie for da kan henne kun bli igjen!! en må gå mer drastisk til hverks!!

Skrevet

når henne er voksen kan en ikke flytte sammen som familie for da kan henne kun bli igjen!! en må gå mer drastisk til hverks!!

Ok, nå orker jeg ikke å se den samme feilen igjen og igjen. Det heter "hun" i nominativ, ikke "henne"!

Skrevet

Ok, nå orker jeg ikke å se den samme feilen igjen og igjen. Det heter "hun" i nominativ, ikke "henne"!

"nominativ" ? skrive en ikke norsk her? :klø:

Gjest Violently Happy
Skrevet

Hvordan hadde dere reagert hvis deres datter hadde kommet hjem med en kullsvart neger? Svar helt ærlig nå.

Det kommer helt an på hvordan personen var som menneske. Fargen har ikke så mye å si.

Skrevet

I mine øyne har hudfarge ingenting med hvordan man er som person, ergo hadde det ikke spilt noen rolle for meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Rabadamtimtim: Joda, i denne tråden skriver faktisk alle norsk...du derimot burde kanskje ta et kurs i norsk rettskrivning. Bare et tips...kanskje, bare kanskje, folk ville ta deg mer seriøst da...

(Og stemte selv FRP ved forrige valg, så sosialist kan du ikke kalle meg!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...