Gå til innhold

Koselig tips!


La Guapa

Anbefalte innlegg

Mulig jeg skrev i en tråd om dette i fjor...men jeg ville bare dele en koselig tradisjon jeg har hatt noen år. Julebok!

En vanlig notisbok jeg har lagt gammeldags trekk på (kopiert fra et gammelt julesanghefte)

Inni der har jeg julegavelista for hvert år limt inn.Julepostkortlista med adresser. Hvert års julekort med ungene på. Korte beskrivelser av arrangementer vi var på og hvem som var med ....og en viktig detalj: når falt den første sneen.

Noen sider for hver jul.

Koselig å bla i + praktisk fordi jeg har julegavelistene inni der, så da gir jeg ikke det samme til en person.

Anbefales! Koster ingenting for en sånn notisbok med harde permer og velig hyggelig å bla i når jeg starter forberedelsene.

:tre: La guapa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste faktisk den tråden din i fjor og lagde meg en slik julebok! Jeg kjøpte bare et rødt fotoalbum og så har jeg skrevet opp hvem vi var hos på julaften, hvilke julekaker vi lagde, gaver og julekort vi fikk samt en liten plass med "huskeliste til neste år". Det er også plass til å lime inn bilder.

Tok frem den boken for noen dager siden og det var så koselig å lese! Gleder meg til å fylle inn for årets jul allerede! :) Et kjempekoselig tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste faktisk den tråden din i fjor og lagde meg en slik julebok! Jeg kjøpte bare et rødt fotoalbum og så har jeg skrevet opp hvem vi var hos på julaften, hvilke julekaker vi lagde, gaver og julekort vi fikk samt en liten plass med "huskeliste til neste år". Det er også plass til å lime inn bilder.

Tok frem den boken for noen dager siden og det var så koselig å lese! Gleder meg til å fylle inn for årets jul allerede! :) Et kjempekoselig tips!

Så hyggelig, Stapler :klemmer:

Ja, nå er det bare å glede seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en slik bok i 2004, og jeg skriver fortsatt i den. Alltid like koselig å bla i, og når jeg kan se hva vi fikk og lese litt om hva vi gjorde, hjelper det meg til å huske hvordan hver enkelt jul var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...