Gå til innhold

Fordi jeg liker det :)

up!

Anbefalte innlegg

Takk :) Det var en deilig og krevende økt. Jeg blir støl i morgen, helt sikkert.

Hvordan er sånne skibukser? Er de veldig stive? Vet liksom hva jeg ser for meg i hodet, men har ikke funnet det i virkeligheten enda :ler: Får ta en ny titt, kanskje i morgen :) Hvordan er buksen din?

Fyren i butikken anbefalte i allefall skibukse fremfor tights til meg. Og jeg liker som sagt når ting har flere bruksområder ;)

Spent på hvor støl jeg er i morgen. Jeg har lyst på både en styrkeøkt og en ute-jogg, så får velge når jeg føler på formen i morgen. Kanskje jeg ender opp med noe helt annet :lol:

Trøtt nå :) Har drukket deilig hjemmelaget kakao, med kokesjokolade. Best i verden :) Og så har jeg kjøpt Chai-te, så jeg kan begynne å lage Chai Latte hjemme. Namnam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den skibuksa jeg har er ikke stiv i det hele tatt. Veldig vanskelig å forklare, men jeg vil si det er en mellomting mellom overtrekksbukse og kosebukse. :lol: Og den er både vindtett og vannavstøtende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig riktig ut i forhold til det jeg er ute etter. I hodet mitt ville jeg kalt det mykt gnissestoff :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og.. Jeg er støl i dag :ler: Men ikke sånn galemanns-støl som jeg var etter 5-mils sykkelturen. Mer bra støl denne gangen :jepp:

Får se hva jeg orker utover dagen. Skal i hvertfall på byrusling med en kompis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og.. Jeg er støl i dag :ler: Men ikke sånn galemanns-støl som jeg var etter 5-mils sykkelturen. Mer bra støl denne gangen :jepp:

Får se hva jeg orker utover dagen. Skal i hvertfall på byrusling med en kompis :)

Byrusling hørtes koselig ut. Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og sier hei her :)

Byrusling høres bra ut, ta en kaffe for meg ;) Jeg orker jo ikke det i dag :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig bydag med rusling, museum, kaffe og te :)

Nå er det deilig middag i ovnen og rødvin i glasset. Lader opp til en aldeles deilig inne-høstkveld :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødvin *sikle* Det hadde vært godt det. Men det er ikke Fredag eller Lørdag i dag, og når det endelig blir helg denne uka er jeg ikke hjemme. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, for en deilig dag! Ikke helt det jeg forventet etter det flomvarselet jeg hørte om :lol:

Nå har jeg endelig kjøpt meg en tights. Var innom en sportsbutikk i går og sa jeg trengte noe å jogge i på høsten/ vinteren som var vind- og vanntett og han begynte å vise meg regnbukser...

:overrasket:

...

:roll:

Dro på H&M og kjøpte en helt vanlig sportstights. Nok tull nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CoffeeGirl: Ja, veldig deilig med rødvin. Tenker meg at jeg skal kose meg med resten i dag, kan jo ikke la en god flaske rødvin gå til spille :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CoffeeGirl: Ja, veldig deilig med rødvin. Tenker meg at jeg skal kose meg med resten i dag, kan jo ikke la en god flaske rødvin gå til spille :lur:

Det har du helt rett i! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og roquefort :sikle:

Tipper jeg er klar til å trene igjen i morgen, vært støl i både går og i dag, så tydeligvis en bra økt på tirsdag :)

Har kost meg i solen i dag, utrolig deilig at det plutselig dukket opp en sommerdag :jepp:

I morgen har jeg lyst til både styrke, jogg og sal, men må nok velge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, jeg har nesten 150 gram Roquefort i magen min!! :overrasket: Sykt mye! Men goooodt! :enig:

Styrke og jogg blir dårlig kombo for meg, siden jeg jogger ute. Det blir liksom to prosjekter. Tror jeg må se det an i morgen. Det er en saltime i morgen jeg har lyst til å gå på, så muligens sal i morgen, styrke eller jogg på lørdag og motsatt på søndag.

Er så kjedelig med overtrening, når jeg egentlig har lyst til å gjøre flere ting på en dag :sur::ler:

Endret av up!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er bare det at jeg blir dårlig hvis jeg trener for mye. Jeg kan ikke trene flere ganger om dagen. :sukk:

:regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bare det at jeg blir dårlig hvis jeg trener for mye. Jeg kan ikke trene flere ganger om dagen. :sukk:

:regler:

Gooood morgen! :D Eller, formiddag.

Håper du får en fin Fredag, og at du fikk bestemt deg når det gjelder trening :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøje meg, i dag merker jeg faktisk at jeg drakk opp den vinflasken i går. Inmari sliten :Gjesp: Går mot en hvit helg kjenner jeg.

Tipper jeg stikker på den saltimen, har det gøy med det :) Så kan jeg heller ta en joggings og en styrke i helgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke saltime i går. Hadde gjort meg helt klar og alt, og så kom bussen litt tidlig og jeg måtte løpe etter den, og da oppdaget jeg at jeg hadde så fryktelig vondt i beinet ( :vetikke: ), at jeg måtte bare stoppe og la bussen gå :sukk:

Ut å jogge nå, så langt det går. Teste ut ny tights! :trene:

(Superundertøyet jeg så til 200,- visste seg å være til barn :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...