Gå til innhold

Fordi jeg liker det :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk :) Det var en deilig og krevende økt. Jeg blir støl i morgen, helt sikkert.

Hvordan er sånne skibukser? Er de veldig stive? Vet liksom hva jeg ser for meg i hodet, men har ikke funnet det i virkeligheten enda :ler: Får ta en ny titt, kanskje i morgen :) Hvordan er buksen din?

Fyren i butikken anbefalte i allefall skibukse fremfor tights til meg. Og jeg liker som sagt når ting har flere bruksområder ;)

Spent på hvor støl jeg er i morgen. Jeg har lyst på både en styrkeøkt og en ute-jogg, så får velge når jeg føler på formen i morgen. Kanskje jeg ender opp med noe helt annet :lol:

Trøtt nå :) Har drukket deilig hjemmelaget kakao, med kokesjokolade. Best i verden :) Og så har jeg kjøpt Chai-te, så jeg kan begynne å lage Chai Latte hjemme. Namnam :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skibuksa jeg har er ikke stiv i det hele tatt. Veldig vanskelig å forklare, men jeg vil si det er en mellomting mellom overtrekksbukse og kosebukse. :lol: Og den er både vindtett og vannavstøtende.

Skrevet

Høres veldig riktig ut i forhold til det jeg er ute etter. I hodet mitt ville jeg kalt det mykt gnissestoff :ler:

Skrevet

Og.. Jeg er støl i dag :ler: Men ikke sånn galemanns-støl som jeg var etter 5-mils sykkelturen. Mer bra støl denne gangen :jepp:

Får se hva jeg orker utover dagen. Skal i hvertfall på byrusling med en kompis :)

Skrevet

Og.. Jeg er støl i dag :ler: Men ikke sånn galemanns-støl som jeg var etter 5-mils sykkelturen. Mer bra støl denne gangen :jepp:

Får se hva jeg orker utover dagen. Skal i hvertfall på byrusling med en kompis :)

Byrusling hørtes koselig ut. Ha en fin dag :klemmer:

Skrevet

Bare innom og sier hei her :)

Byrusling høres bra ut, ta en kaffe for meg ;) Jeg orker jo ikke det i dag :gjeiper:

Skrevet

Deilig bydag med rusling, museum, kaffe og te :)

Nå er det deilig middag i ovnen og rødvin i glasset. Lader opp til en aldeles deilig inne-høstkveld :hjerte:

Skrevet

Rødvin *sikle* Det hadde vært godt det. Men det er ikke Fredag eller Lørdag i dag, og når det endelig blir helg denne uka er jeg ikke hjemme. Sukk.

Skrevet

Å, for en deilig dag! Ikke helt det jeg forventet etter det flomvarselet jeg hørte om :lol:

Nå har jeg endelig kjøpt meg en tights. Var innom en sportsbutikk i går og sa jeg trengte noe å jogge i på høsten/ vinteren som var vind- og vanntett og han begynte å vise meg regnbukser...

:overrasket:

...

:roll:

Dro på H&M og kjøpte en helt vanlig sportstights. Nok tull nå!

Skrevet

CoffeeGirl: Ja, veldig deilig med rødvin. Tenker meg at jeg skal kose meg med resten i dag, kan jo ikke la en god flaske rødvin gå til spille :lur:

Skrevet

CoffeeGirl: Ja, veldig deilig med rødvin. Tenker meg at jeg skal kose meg med resten i dag, kan jo ikke la en god flaske rødvin gå til spille :lur:

Det har du helt rett i! :jepp:

Skrevet

Og roquefort :sikle:

Tipper jeg er klar til å trene igjen i morgen, vært støl i både går og i dag, så tydeligvis en bra økt på tirsdag :)

Har kost meg i solen i dag, utrolig deilig at det plutselig dukket opp en sommerdag :jepp:

I morgen har jeg lyst til både styrke, jogg og sal, men må nok velge :ler:

Skrevet

Ost *sikle*

Jeg stemmer for jogg og styrke! :jepp:

Skrevet (endret)

Herregud, jeg har nesten 150 gram Roquefort i magen min!! :overrasket: Sykt mye! Men goooodt! :enig:

Styrke og jogg blir dårlig kombo for meg, siden jeg jogger ute. Det blir liksom to prosjekter. Tror jeg må se det an i morgen. Det er en saltime i morgen jeg har lyst til å gå på, så muligens sal i morgen, styrke eller jogg på lørdag og motsatt på søndag.

Er så kjedelig med overtrening, når jeg egentlig har lyst til å gjøre flere ting på en dag :sur::ler:

Endret av up!
Skrevet

Jogg på morgenen, tren sal på kvelden! :jepp:

Skrevet

Ja, det er bare det at jeg blir dårlig hvis jeg trener for mye. Jeg kan ikke trene flere ganger om dagen. :sukk:

:regler:

Skrevet

Ja, det er bare det at jeg blir dårlig hvis jeg trener for mye. Jeg kan ikke trene flere ganger om dagen. :sukk:

:regler:

Gooood morgen! :D Eller, formiddag.

Håper du får en fin Fredag, og at du fikk bestemt deg når det gjelder trening :fnise:

Skrevet

Jøje meg, i dag merker jeg faktisk at jeg drakk opp den vinflasken i går. Inmari sliten :Gjesp: Går mot en hvit helg kjenner jeg.

Tipper jeg stikker på den saltimen, har det gøy med det :) Så kan jeg heller ta en joggings og en styrke i helgen :jepp:

Skrevet

Ble ikke saltime i går. Hadde gjort meg helt klar og alt, og så kom bussen litt tidlig og jeg måtte løpe etter den, og da oppdaget jeg at jeg hadde så fryktelig vondt i beinet ( :vetikke: ), at jeg måtte bare stoppe og la bussen gå :sukk:

Ut å jogge nå, så langt det går. Teste ut ny tights! :trene:

(Superundertøyet jeg så til 200,- visste seg å være til barn :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...