Gå til innhold

Fordi jeg liker det :)


up!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk jenter :klem: Hodet er bedre i dag, men jeg er rimelig sliten. Tror jeg startet for hardt etter influensaen med flere økter om dagen. Har ruslet meg en rolig tur i dag, og kjøpt meg ny bukse :hoppe:

Og jeg har to sider i dagboken min allerede! :hoppe:

:goodbye: Komodo. Husker godt den låta fra gamle dager :lol: Så bra at du blir inspirert! Ashtanga yoga svetter man av. Kommer selvfølgelig an på instruktøren, men noen kjører deg så hardt at svetten renner som om man akkurat har kommet opp av vannet :ler: Du trenger ikke å være myk og tøyelig før du begynner, men du blir det etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Jeg tror ikke de tilbyr gruppetimer i yoga på senteret mitt, men jeg vet de har kurs innimellom. Jeg må nok ihvertfall prøve det!

Sikkert lurt å ta det litt rolig noen dager, så kroppen får kommet seg litt igjen. Og litt shopping er jo terapi både for kropp og sjel! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg føler meg i hvertfall kjempefin i den, og gikk tilbake i prøverommet og skiftet med en gang jeg hadde kjøpt den :fnise:

Anbefaler deg å ta et skikkelig yogakurs til å begynne med. Yogaen på treningssentrene er alltid litt på halv tolv, og er egentlig best hvis du allerede vet hvordan øvelsene skal se ut. De som instruerer på sentrene er ikke utdannede yogainstruktører, så spesielt hvis du har et svakt bekken, ville jeg helt klart vurdert et skikkelig kurs :)

Føles veldig riktig å ha tatt en fridag, jeg har storkost meg, og tydeligvis fått igjen litt energi, for nå sitter jeg her med MASSIV lakenskrekk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Men jeg VIL være trøtt og sove! Jeg bare er det ikke! :kjefte:

Hva skal vi gjøre for å bli trøtte?? :vetikke:

Vel, jeg ser på TV og lager en lang, kjedelig liste på pcen ;) Begynner å hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte meg for å gå og legge hodet på puten til slutt, uansett hvor våken jeg følte meg. Tok visst kke lange tiden før jeg sov.. Var visst trøtt likevel :sjenert::fnise:

Deilig ny dag! Sol! Fredag! Det liker jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ deilig med helg! :hoppe:

Kjenner at dørstokkmila er lang i dag. Spesielt fordi treningsklærne mine henger til tørk (tørre nå) i vaskekjelleren. Så da må jeg først ut, så inn, så ut igjen, før jeg kommer meg på trening. Tungt arbeid på en fredagskveld kjenner jeg.. :plystre: Håper jeg klarer å ta meg sammen før det blir for sent.

Styrke eller jogge, hva synes dere?

Jeg skal ut på tur i morgen og være aktiv hele dagen, og da er det et poeng å ikke være støl, samtidig er det et poeng at jeg er sterk, så en ekstra styrkeøkt hadde ikke vært dumt. Jeg jogger ute, så kombo funker litt dårlig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nei, det er jo X- Factor, det er gøy! Virker som om det blir dårlig med trening i dag... Men jeg har gått en to timer lang tur i dag da, så har i hvertfall hatt kroppen i bevegelse. Får kompensere ved å dra ned i vaskeriet og hente klærne mine i det minste :)

Gleeeeeder meg til å i morgen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men X-Factor startet jo klokken åtte! Fikk ikke tid! Men jeg har hentet klærne i vaskeriet da! Det teller vel litt? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ingenting. Jeg var ute på joggetur nå. Pleier å løpe ca tre runder. Men i dag følte jeg meg så dårlig at jeg måtte gi meg etter én! Jeg holdt på å besvime, og føler meg fortsatt skikkelig lett i hodet, måtte bare legge meg nedpå, og har fortsatt ikke kommet meg i dusjen en gang. Er helt svart rundt øynene!

Ekkelt.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei up!

Her har jeg lyst til å følge med. :)

Leser at du også løper en del, så kanskje jeg kan snike til meg noen tips her. Jeg har begynt å ha fokus på kardiotrening nå etter å trent kun styrke en god stund.

Har du noen mål for løpingen, eller løper du for moro og alle andre positive gevinster? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: yoga, velkommen hit :)

Jeg trener ganske allsidig, med både styrke, kardio, dans og yoga. Dans er vel kanskje kardio, men føler det gir noe annet også, så skiller det ut i en egen kategori ;)

Jeg liker treningen for sin egen del, men hovedmotivasjonen min er å være i så god form som mulig, så jeg holder ut i mer krevende ting, som fjell- og sjøaktiviteter :)

Med løping synes jeg det er gøy å se at jeg klarer å løpe lenger og lenger jo mer jeg holder på med det :) Er på bortimot 5k nå, og vil jobbe med derfra til 8, og så til 10.

Følger sånne løpeprogrammer, så da er det enkelt å føle progresjonen.

Har styrkeprogram også, som jeg liker veldig godt, men jeg er ikke noe god på å skrive ned hvor mye jeg tar i de forskjellige apparatene, så jeg styrer det mer på dagsformen, og da merker jeg ikke så mye progresjon. Merker det jo på kroppen, men ikke sånn at jeg vet at jeg har lagt på 5 kg på samme måte som jeg har lagt på 5 minutter på løpingen.

Hvordan har du gjort det ift styrketreningen? Jeg har et sånt program som trener hele kroppen. Har hørt mye for og mot ift det. Men jeg liker det egentlig. Driver med så mange forskjellige ting, at jeg ikke tror jeg hadde klart å følge opp ulike dager for ulike dager av kroppen. Enklere å slenge inn full kroppsøkt her og der :P Bruker du bok og sånn, og noterer dato og antall kilo og sånn? Fortell litt da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et program som går på å løpe 8 eller 10? Jeg ligger ganske greit på 5 nå, men vil jo gjerne komme lengre etterhvert :sjenert: Men skal først klare 5 på 30 minutter da, håper å klare det innen en måneds tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Er det ikke herlig å kunne presse kroppen sin til og yte mer og mer uten at du føler den kollapser helt?

På kardioen er jeg også på det nivået at jeg nå løper 5 km på en halvveis ok tid, og skal snart finne en lenger runde å bryne meg på. Jeg har utfordret et par venninner til å løpe Sentrumsløpet i mai, så jeg må bare henge i. ;)

Hvilket løpeprogram er det du følger?

Nå for tiden trener jeg et helkropps-styrkeprogram 2 ganger i uken. Tidligere da jeg trente mer styrke trente jeg enter helkroppsprogram 3 ganger i uka, eller en 2-splitt fire ganger. Hva jeg gjorde var avhengig av hvordan uka mi så ut. Å trene en 2-splitt gjorde at jeg kunne være litt mer fleksibel, siden jeg da kunne trene to dager etter hverandre.

Jeg trives veldig godt med den måten jeg trener på nå. Jeg slapper veldig godt av med det, og er overbevist om at det er en av faktorene som bidrar til at jeg har en progresjon jeg kan være fornøyd med. :)

Jeg pleier å logge på www.mylog.no. En veldig god "logge-side"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...