Gå til innhold

Fordi jeg liker det :)


up!

Anbefalte innlegg

Enkelte bussjåfører burde få seg en real omgang på servicekurs! Makan!

Flinke trenings-up :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, enig! Er ikke så mye det at han kjørte, som at han himlet med øynene. Pleier aldri å ta bussen til eller fra trening uansett, for jeg bor i nærheten av senteret mitt, men det fristet ikke så veldig med regnet :regn:

Har vært litt ymse med trening i det siste, men nå skal jeg i allefall på langhelg ut på landet, for en skikkelig sportshelg, så da blir det i hvertfall mange timers aktivitet hver dag :) Gleder meg :jepp:

Tror det er noe med tiden nå også, er så mange jeg kjenner nå som sliter med motivasjonen. Begynner vel å gå inn i vinterdvalen :ler: Og jeg liker å utnytte vinteren jeg altså, men det er akkurat som om det er en funksjon som setter inn: "Kaldt og vått? Jeg blir inne" :ler:

Var og kjøpte meg ullundertøy i går, salg på G-sport :nigo: Trenger nytt superundertøy også, hadde egentlig tenkt meg innom en sportsbutikk i dag, men rakk visst ikke det. De hadde nemlig bare rosa på G-sport (av det rimelige slaget), og jeg har ikke sånn overdrevent lyst til å se ut som en tyggis :ler:

Får se om jeg finner noe neste uke, tror ikke jeg rekker noe i morgen før jeg drar avgårde :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogget i ca 30 min :nigo:

Merker at jeg ikke er inne i samme flyten. Har gått fra å jogge tre ganger i uken, til å ikkeh a noe særlig system på det. Kroppen henger fortsatt med, men brystkasse føles litt for liten for lungene, får liksom ikke pustet skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God økt! :) Jeg merka etter at jeg hadde løpt litt at det er fascinerende store forskjeller på gode og dårlige treningsdager og hvor ulikt det manifisterer seg i løpinga. Noen dager kan jeg bare løpe og alt kjennes greit, mens andre dager stemmer ingenting og kroppen og pusten kjennes ut som bly.

Kanskje du bare hadde en kjip løpedag i dag?

Kos deg med sportshelg på landet. Det høres veldig gøy ut! :) Hva gjør man iløpet av en sånn helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei up.. holder du fast takt om dagen?

hvordan var sportshelg? Høres veldig sporty og bra ut.. kanskje noe man burde innføre? hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vel tilbakelagt en fjorten-femten timer med hard trening på landet :) Er en sport som er ganske sjelden i Norge, derav kryptisk "sports-helg", har ikke så veldig lyst til å bli gjenkjent her :lol:

Men jeg har hatt det fantastisk, har bare lyst på mer! Kjørte bil i hele natt, så er helt i ørska i dag. Og ikke minst støl i gasspedalfoten :ler:

Har litt lyst til å få inn en treningsøkt i dag, men med tanke på den lange reisen jeg hadde i natt, tror jeg det er best å være tålmodig og vente til i morgen. Kan raskt gå på en smell etter å ha brukt seg selv såpass hardt.

Jeg håper du har rett i forhold til det med bly-pusten, yoga. Kanskje bare være litt rund i kantene i forhold til variasjonene ja, og ikke tenke at formen går nedover pga litt tung pust :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Welcome back! :nigo:

Høres ut som om du har hatt en bra tid borte. Så spennende med en sjelden sport! Kjente jeg ble en smule nysgjerrig. :ler:

Det er nok på sin plass med en treningsfri dag i dag. Nyt den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :nigo:

Ja, jeg har storkost meg :) Gleder meg til neste tur :) Er ikke sååå sjelden altså, men få nok til at jeg tror jeg blir gjenkjent om det er andre her som driver med det samme. Slår et slag for paranoia'n :ler:

Nyter treningsfri max :jepp: Har laget god mat, og tatt meg en øl :lur: Skal bare sose bort kvelden på meningsløse ting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå ble jeg øltørst! :fnise: Montro om jeg skal karre meg bort til kjøleskapet å finne meg en kald en...?! Nyt sosekvelden din. :)

Endret av yoga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Har noen litt tøffe dager om dagen. Karrieren min endrer seg i en usikker retning og på toppen skadet jeg meg fryktelig i helgen :tristbla: Er litt tungt nå.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: *klemmer* Skadet deg? Stakkars... så nå har du både vondt, OG er usikker på hva som skjer med jobben?

Håper karriereplanenen staker ut en positiv kurs snart. har du påvirkningsmuligheter? Prøv å dra i riktig retning så godt du kan ...

Og MASSSSSE god bedring!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så gode dere er! :klem: Jeg blir helt rørt jeg nå :blush:

Prøver å tenke positivt og løsingsfokusert, har noen triks opp i ermet fortsatt, har bare vært vanskelig å beholde optimismen når jeg nå ble skadet på toppen.

Tror jeg drar hjem til mamma noen dager. Kjenner det er litt for tøft å klare alt alene akkurat nå.

Tror og håper at det ikke er en langvarig skade, ingen brudd heldigvis, så må bare la kroppen hele seg selv mens jeg popper smertestillende til den store gullmedaljen. Hater å skade meg. Gleder meg til jeg er tilbake til normalen igjen.

Enda en :klem: til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh nei, så trist å lese! :(

Håper du raskt kommer til hektene etter skaden, og at det finnes en god løsning for deg med tanke på karriereveien din.

Så bra du har muligheten til å reise hjem til moren din for å få litt støtte og hjelp.

Ønsker deg riktig god bedring og håper du får noen gode "komme seg til hektene"- dager nå fremover. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...