Gå til innhold

Fordi jeg liker det :)

up!

Anbefalte innlegg

Oj, den var fin :) Dyr?

Mangoskyr var veldig god! Mye bedre enn vanilje. Kommer definitivt til å kjøpe igjen :)

Vurderer en styrkeøkt i dag, men jeg føler meg litt redusert. Får se det litt an. I kveld skal jeg på tapasaften, det gleder jeg meg til :) Må bare ikke glemme å stikke innom polet :P

Noen forslag til hva min tapasrett kan være? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier å få superundertøy som gave, så jeg vet ikke hva prisen er ;), men tror nok det er litt dyrt, ja. Men hvis det fortsatt er tilbud på det du så til 200 kr, så give-it-a-go. Er heller ikke veldig inne i hvilke stoffer som er brukandes til hva, så liter mer på egne erfaringer. Og blir det ikke en positiv erfaring innen trening, så er du et superundertøy rikere til kalde vinterdager, :)

Mangoskyr skal prøves... *skrive huskelapp til meg selv neste gang jeg er i butikken*

Hm, tapasrett, ja. Hva med spanske kjøttboller? Ikke spør meg om oppskriften, for jeg har aldri laget det selv, men synes det er veldig godt! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, albondigas, det liker jeg SÅ godt, beste tapasretten :) Men, tror ikke jeg skal ta på meg et så stort prosjekt. Bedre med noe enklere, som går raskere, akkurat i dag i allefall. Sov ikke så mye i natt, så er fryktelig sliten. Hmmm... tenketenketenke

Ja, tror jeg skal ta turen og raske med meg det 200kroners-settet :) Heldig du, som får sånt i gave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klem:

Det minner meg på om at jeg kjøpte jo med mango-skyr hjem i stad jeg og! Det hadde jeg glemt! Hurra! Da blir det den til kveldsmat ;)

Nå har jeg smakt, og den er definitivt godkjent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, jeg har kjøpt en ny i dag som står og godgjør seg i kjøleskapet :P Si i fra når du har testet ut jordbæren :)

Trent kafémuskelen i dag :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, jeg har kjøpt en ny i dag som står og godgjør seg i kjøleskapet :P Si i fra når du har testet ut jordbæren :)

Trent kafémuskelen i dag :trene:

Jeg har også ny mangoskyr i kjøleskapet :ler:

Jordbæren har jeg smakt, og den gikk rett videre til sambo :sjenert: Jeg likte den ikke særlig, men han syns den var kjempegod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skaal::trene::hoppe:

:fnise:

Og hvordan er formen i dag? :gjeiper:

Jeg regner med at det ikke var sykkel-vm du var så happy for på den tiden av døgnet..? ;)

(smiley-overdose)

Endret av yoga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klem:

Hadde en middagsavtale med en kamerat, så krøp ut av huset for noen timer siden og rullet ned til byen. Det hjalp. Føler meg ikke dårlig lenger, bare veldig trøtt, så blir nok loppekassa veldig snart nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEY! Hvem kjøpte all skyr'en i butikken?? :sur:

Håper ikke du bor på samme sted som meg, for her har jeg sendt samboeren på butikken etter mer Skyr :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY! Hvem kjøpte all skyr'en i butikken?? :sur:

Oi, jeg tror vi bor i samme by. ;)

Jeg var innom butikken for å kjøpe Skyr tidligere i deg jeg og, men neida.. der var det kun igjen jordbær, men det ville jeg jo ikke ha.. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, dumt at det har blitt så poppis! Men skjønner det jo, den er jo veeeldig god :)

Jeg liker absolutt mango'en best. Likte vanilje også, men synes den hadde vært best med kanskje friske bær til eller noe sånt. Jordbæren har jeg ikke smakt enda, men det jeg har lest om den her på kg, gjør meg ikke helt overbevist.

Hadde tenkt meg på styrke i dag, men jeg var så fryktelig sliten da jeg kom hjem, så jeg tar en koselig kveld hjemme i steden. Har laget deilig middag og skal bare ta livet med ro. Kanskje jeg lager litt kakao etterpå også, med ekte 70% sjokolade :sikle:

Har ikke klart å kjøpe meg tights enda heller. Jeg blir bare virrende rundt i sportsbutikkene og skjønner ikke helt hva som er forskjellen på de ulike tightsene, og så bare går jeg tomhendt ut igjen. Litt sånn mann som er med dama på shopping tendenser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hadde en fin kveld hjemme i går! :) En trenger innimellom slike kose dager; det er medisin for sjela..

Neste gang du er på tightsleting: hva med å høre med de som jobber i butikken? De bør vite.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har endelig hørt med noen i butikken. Han var veldig hjelsom, men de var selvfølgelig utsolgt for alt han anbefalte :lol: Synes uansett det var kult at han ba meg sjekke det ut i noen av de andre butikkene, eller å komme tilbake senere, i steden for å selge meg noe ræl.

Tror jeg kommer til å ende opp med en langrennskibukse til høst/vinterjogg. Liker ting som har flere bruksområder.

Veldig deilig med kosedag i går :) I kveld skal jeg på et opplegg med styrke, kondisjon og balanse, som pleier å være ganske hard core. Så er ganske spent :ler: Men gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart du nevnte skibukse til jogging. På joggeturen min istad tenkte jeg plutselig på at det også er en mulighet; å løpe i Bjørn Dæhlie buksa mi. Den er jo relativt tettsittende, og fungerer sikkert godt med superundertøy under ved behov.

God økt! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...