yoga Skrevet 29. september 2010 #61 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg bruker en såkalt varm tights når jeg løper ute nå. Prøvde og google etter den, men fant den ikke. Jeg synes den er kjempegod, men må nok supplere med noe superundertøy e.l. når det blir enda kaldere. Ellers er jo både lue og tynne hansker et must nå. XXl har noen gode tilbud innimellom på både det ene og det andre av treningsklær, så løp og kikk (kjøp) hvis du har en XXL-butikk i nærheten av deg. Håper du hadde en god hviledag i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 29. september 2010 Forfatter #62 Del Skrevet 29. september 2010 Ja, får ta en tur innom XXL og bli litt klokere (og fattigere ) Veldig deilig med hviledag i går I dag har jeg syklet 5 mil! Kommer ikke til å kunne gå i morgen Er så vakkert ute nå, at det ikke er til å tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 30. september 2010 #63 Del Skrevet 30. september 2010 5 mil! Wow, det er imponerende da! Klarer du å bevege deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 30. september 2010 #64 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg så forresten i en annen tråd en link til den varme tightsen som jeg har: http://www.xxl.no/klaer/bruksomraade/treningstoey/nike-element-warm-tight-1063553 (får ikke satt inn en annen type lenke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 30. september 2010 Forfatter #65 Del Skrevet 30. september 2010 Nei. Ikke i det hele tatt. Jeg er HELT død! Vet ikke hva jeg skal gjøre. ALT er vondt! ALT! Jeg har til og med tatt smertestillende, bare for å klare å komme meg gjennom dagen Hadde egentlig tenkt meg på styrketrening i dag, men jeg vet ikke helt lenger jeg.. Hva tror dere? yoga: Den tightsen så ikke så dum ut. Ikke var den så dyr heller - og det liker jeg Står jo at det er en vintertights, men impliserer det at den er vind- og vanntett? Hva er din erfaring? Tror du at du kommer til å bruke ullundertøy under, eller sånn syntetisk man kan svette i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 30. september 2010 #66 Del Skrevet 30. september 2010 Så flink du er på treningsfronten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 30. september 2010 #67 Del Skrevet 30. september 2010 Synes du skal droppe styrketreningen i dag, jeg, og heller fokusere på restitusjon så du kan komme sterkere tilbake. Jeg orker ikke reise meg for å se på lappen i tightsen, men uten å si det helt sikkert tror jeg ihvertfall den er vannavstøtende. Siden dette er første sesongen min med den tightsen tror jeg bare får se hvor lenge jeg kan løpe med den, før kulda tar bena mina, men når det skjer tror jeg at jeg kommer til å supplementere med syntetisk superundertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 30. september 2010 #68 Del Skrevet 30. september 2010 Tror ikke det blir noe styrketrening på deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 30. september 2010 Forfatter #69 Del Skrevet 30. september 2010 Haha, Gina_, du har HELT rett! Jeg har så vondt at jeg tror jeg holder på å gå i stykker HELT klart ingen styrketrening på meg i dag! Men DERIMOT: verdens største sjokoladeplate! Har aldri kjøpt en sånn av de største før, kommer vel til å spy før jeg er halvveis Mye lattersmiley's her, mon tro om det er ren og skjær reaksjonsdannelse - en sånn forsvarsmekanisme hvor den følelsen man egentlig har blir forkledt i en annen, for egentlig burde jeg jo bare grine nå Sånn syntetisk superundertøy, er det microfiber? Så noe sånt på en sportsforretning i dag, hvor det kostet 200,- for både overdel og underdel, og det syntes jeg var en rimelig mye mer sympatisk pris enn Kari Traa, som er det jeg pleier å bruke. Men holder det en varm altså? Er litt grønn på utstyrsfronten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 30. september 2010 #70 Del Skrevet 30. september 2010 Sjokolade! *sikle* Selv har jeg fjerna to visdomstenner i dag, så her går det i supper og myk mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 30. september 2010 Forfatter #71 Del Skrevet 30. september 2010 Verste er at jeg har nesten klart å få i meg hele! Føler meg kvalm. Skulle ønske jeg hadde epler eller druer liggende. Men jeg har bare banan, og det frister ikke mot kvalme. Kanskje lage meg en diger kopp hvit te. Uff, trekke tenner er så vondt Bra du er kvitt de dumme tenna da, i allefall. Håper det går raskt over Skyr er myk mat da! Den nye med vaniljesmak var faktisk ganske god. Jeg likte ikke de høye, de smakte for mye godteri. Har hørt at det finnes en med mango også, den har jeg lyst til å prøve Og AU fortsatt! Når skal det gå over! Håper det er bedre og ikke verre i morgen, føles som om jeg både har blitt overkjørt av en dampveivals OG har fått influensa samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 30. september 2010 #72 Del Skrevet 30. september 2010 Åh, Skyr, det skal jeg få samboeren til å dra på butikken og kjøpe i morgen! Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 30. september 2010 Forfatter #73 Del Skrevet 30. september 2010 Åh, det er en av de få tingene jeg savner ved å være singel, at noen stikker på butikken når man er dårlig Si i fra hvordan den med mango smaker da, hvis han kjøper med den! Ok, så åpenbart ingen trening i dag, bortsett fra godterimuskelen. I følge planen skulle jeg jo egentlig ha annenhevr gang med styrke og kondisjon. 5 mil sykkeltur tenker jeg teller som kondisjon, og med styrken i dag som falt bort, burde jeg ta styrke i morgen i steden, men jeg hadde tenkt meg på en gruppetime i morgen, som er kondisjon. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 30. september 2010 #74 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg tror at du får det enda verre imorgen, man er jo gjerne stølest andre dagen etter trening... Orker du noe får det være noe lett! Og så støl du er syns jeg den sykkelturen skal regne både som styrke OG kondisjon! Kanskje en lett saltime? Ikke vet jeg, tror jeg hadde ditcha trening jeg Nam, sjokolade! Sa nettopp til samboeren at jeg hadde sååå lyst på sjokolade, men han sier jeg må vente til vi reiser imorgen!! Har du hørt noe verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 30. september 2010 Forfatter #75 Del Skrevet 30. september 2010 Ja, du har kanskje rett i det, at det teller som både styrke og kondisjon Får se litt an i morgen. Håper virkelig ikke at jeg blir verre! Jeg vet jo at det gjerne er sånn, men det orker jeg bare ikke tanken på Og så har jeg passet på å fylle opp hele dagen i morgen, det er en vanskelig merkedag, og jeg har ikke lyst på dødtid. Hvis treningen faller ut, blir det dødtid. Og det vil jeg ikke ha for mye av i morgen... Jaja, jeg må jo bare se det an, ikke noe vits å presse kroppen mer enn den vil.. Får krysse fingrene for at jeg orker den saltimen En samboer som nekter deg sjokolade? Gåkke an! Du får be ham gjøre det godt for deg på andre måter da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #76 Del Skrevet 1. oktober 2010 Zumba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 1. oktober 2010 #77 Del Skrevet 1. oktober 2010 I dag har jeg vært på butikken selv, og kjøpt med Skyr med mangosmak hjem Skal ha litt etterpå, og rapportere tilbake om smak og konsistens Håper du har hatt en ok dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #78 Del Skrevet 1. oktober 2010 Takk Det minner meg på om at jeg kjøpte jo med mango-skyr hjem i stad jeg og! Det hadde jeg glemt! Hurra! Da blir det den til kveldsmat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #79 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Der ble det dobbelpost gitt Endret 1. oktober 2010 av up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 2. oktober 2010 #80 Del Skrevet 2. oktober 2010 Sånn syntetisk superundertøy, er det microfiber? Så noe sånt på en sportsforretning i dag, hvor det kostet 200,- for både overdel og underdel, og det syntes jeg var en rimelig mye mer sympatisk pris enn Kari Traa, som er det jeg pleier å bruke. Men holder det en varm altså? Det superundertøyet jeg har mest av i skapet er fra Craft i polyamid og polyester: http://www.craft.se/products.html?tx_mdb_pi1%5Bview%5D=viewLVL3&tx_mdb_pi1%5Blvl1%5D=Craft&tx_mdb_pi1%5Blvl2%5D=Layer%25201&tx_mdb_pi1%5Bpageid%5D=1899&tx_mdb_pi1%5Blvl3%5D=Warm Har ikke prøvd å løpe med det enda, men har brukt det når jeg har gått langrenn på vinteren, og det gjør jobben sin det. Hvordan smakte mango-skyr? Av de nye har jeg bare smakt vanilje, og den synes jeg var veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå