Gå til innhold

Jula. En kunstig venlighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, er det det? Synes alle virker så venlige i jula, "vi må være snille med hverandre". Virker som mange prøver å gjøre seg langt snillere enn de er ellers i året.

Legger du merke til at det er sånn?

Og hvorfor er det sdånn for mange? Man skal være snill hele året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, folk virker som om de prøver å være hyggeligere i jula. Men trenger det å være kunstig? Jula er vel ment å være en koselig høytid og da er det vel bare bra å strekke seg litt ekstra? Det er da fint at man i det minste for en liten periode lar være å krangle med naboen eller kassadama på Rimi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal være snill hele året.

Men sånn er det ikke, så da er det bare å sette pris på det lille man får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg jobber i butikk og kan skrive under på at folk ikke er hyggeligere fordi det er jul,de er stressa fordi det er kø,sure fordi det er kø... osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, du treffer selvfølgelig på suringer, men det gjør man overalt. Jeg jobbet på flyplass i jula i fjor, og tro du meg, DER er det mye rart folk der, men overall er de fleste hyggeligere enn for eksempel i sommerferien. Da er der mye stressa folk, det skal jeg love deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvis vi ikke kan være snille mot hverandre ellers så trenger vi kanskje en høytid for å oppføre oss litt ekstra pent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg feirer ikke jul for å være snill da.. Er foressten ikke mer snill i jula enn ellers så. Prøver mitt beste hele året. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke det er kunstig vennlighet ijula. Det er jo bra at folk blir vennlige. men det burde jo ikke bare gjelde i jula. forresten er det noen som tenker på jesus i jula nå lenger? ikke som jeg hører hvertfall. og ikke ellers heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helene_Mari

Jeg tror nok folk kan bli ekstra blide og hyggelige av all julestemningen rundt seg :) Selv prøver jeg å være snill året rundt, gjøre gode gjerninger etc etc men jeg merker at jeg blir litt snillere rundt jul fordi jeg er i bedre humør :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...