Gå til innhold

Ubehagelige drømmer


Jordbæra

Anbefalte innlegg

Jeg drømmer stadig ubehagelige drømmer. Som at en mann (det er alltid en mann) er ute etter meg. På en eller annen måte. En natt drømte jeg at han kom inn i familien min, ble sammen med tante og venn med mamma og søsteren min for å få tak i meg. Jeg fortalte de at jeg ikke stolte på han, men ble tvunget til å besøke han - se film eller noe for å bli kjent med han. Jeg og søsteren min. Han var virkelig ute etter meg og da jeg merket at noe var på fære etter jeg og søsteren min ble forlatt hos han, fikk jeg henne ut av huset og da jeg skulle til å løpe ut kjente jeg en lysestake bli smelt i bakhodet mitt. Så våkner jeg.

Senere drømmer, er f.eks at det fremdeles er en mann ute etter meg. Denne gangen husker jeg ikke oppfølgeren, men jeg stikker han med en stor høygaffel. Det blir rett og slett hull i han, men han reiser seg opp igjen og får tak i meg. Så våkner jeg.

Andre ubehagelige drømmer er at mamma stadig dukker opp som en veldig streng, ubehagelig person som alltid er der. Pappa er aldri i drømmene mine, men det er mamma.

Jeg er ei jente på 18år.. Er det noen som har hatt noe av det samme eller vet hva dette kan bety, eller som har noen tips til ting som kan hjelpe.

Drømmene kommer ikke hver natt, men ofte nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg undres om ikke du skulle vært på samliv og relasjoner, men o...k? Jeg tror du skal være litt obs på at jenter i din alder, fortsatt har mye hormoner i sirkulasjon, og disse påvirker underbevisstheten/ drømmene dine. Konsentrer deg heller om din tilværelse i hverdagen, skaff deg likevekt og balanse, indre ro. Bli bevisst deg selv og din situasjon, hva du frykter for, hva du opplever som trygt og behagelig/ beroligende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...