Gå til innhold

Hjelp! jeg er kåt på kjørelæreren!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Go for it!:) Spør rett ut om han vil ta deg hardt på panseret :lur:

Eller begynn å hinte til sex hvis han kommenterer et eller annet.. Jeg kjenner så og si hele sex og kjærlighetslivet til min kjørelærer nå, han var jammen meg ikke blyg hehehe.. Ikke er han pen, men tenker ikke på annet enn sex med ham nå :P

Hva er det med det at vi damer blir så kåte på slike "autoriteter"?

Jaja, vi får nyte det! Alltid deilig å fantasere litt :) Jeg håper jeg treffer min på byn snart siden jeg ikke lenger har kjøretimer :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan:

Prøve seg på ham

Fantasere om ham mens hun gjør jobben selv

Bytte kjørelærer. Er bare å si "jeg blir så kåt på deg."

Men hva om neste kjørelærer er like sexy? :klø:

Da har jeg et problem! kanskje jeg har en greie for kjørelærere? Kanskje jeg BØR prøve ut fler... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it!:) Spør rett ut om han vil ta deg hardt på panseret :lur:

Eller begynn å hinte til sex hvis han kommenterer et eller annet.. Jeg kjenner så og si hele sex og kjærlighetslivet til min kjørelærer nå, han var jammen meg ikke blyg hehehe.. Ikke er han pen, men tenker ikke på annet enn sex med ham nå :P

Hva er det med det at vi damer blir så kåte på slike "autoriteter"?

Jaja, vi får nyte det! Alltid deilig å fantasere litt :) Jeg håper jeg treffer min på byn snart siden jeg ikke lenger har kjøretimer :lur:

God ide! Vet ikke hvorfor vi blir så tent av dem, blir bare drit sexy situasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg et problem! kanskje jeg har en greie for kjørelærere? Kanskje jeg BØR prøve ut fler... :fnise:

Kan du bytte til en kvinne? Eller er du bi(l)fil? Tog du an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du bytte til en kvinne? Eller er du bi(l)fil? Tog du an?

Ikke bifil, men bytter han ikke bort uten videre, vil jo HA hhan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den skjønte vi ikke. Hva mente du?

Dårlig spøk bare. Bilfil, bifil. Jeg har latterlig dårlig humor når jeg er trøtt. Vel, ellers også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig spøk bare. Bilfil, bifil. Jeg har latterlig dårlig humor når jeg er trøtt. Vel, ellers også.

KANSKJE LITT BILFIL PGA HAN!

HAN KAN TA MEG HVOR HAN VIL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

En venninne av meg hadde en ONS for mange år siden. Så skulle hun ta lappen et par år etter at hun hadde hatt denne ONS-en.

Etter hvert fant hun ut at kjørelæreren var ONS-en!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg hadde en ONS for mange år siden. Så skulle hun ta lappen et par år etter at hun hadde hatt denne ONS-en.

Etter hvert fant hun ut at kjørelæreren var ONS-en!!! :jepp:

Oh no, smellen hehe!:) Virker som de fleste kjørelærere er ganske dameglade :P De kan jo velge å vrake i alle som blir kåte på dem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no, smellen hehe!:) Virker som de fleste kjørelærere er ganske dameglade :P De kan jo velge å vrake i alle som blir kåte på dem :ler:

Hun turte aldri å spørre om han husket henne, og han sa aldri noe. De hadde iallfall en del kjøretimer sammen :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det når for mange kvinner samles på et sted...

Kvinner? Du lar deg vel ikke lure? Umodne gutter som utgir seg for jenter og lever i sin egen verden. Kjenner dem igjen fra Hegnar.no.

Dette forumet overtas nå av smågutter som bruker forumet som sexopplysning. Dessverre er det for mange som svarer her og er alt for ukritiske eller er med på "leken".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...