Gå til innhold

Antatt gisseltaker James Lee (43) raser mot menneskeheten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Store politistyrker, blant annet spesialstyrken SWAT, omringet Discovery Channel-bygningen i Silver Springs i Maryland etter at en væpnet mann med det som troliv er eksplosiver hadde tatt seg inn i bygningen like før klokken 19 onsdag kveld, norsk tid.

Mannen, som ifølge amerikanske medier nå er identifisert som James Jay Lee (43), skal ha avfyrt skudd og tatt minst ett gissel.

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/antatt-gisseltaker-james-lee-43-raser-mot-menneskeheten-3279900.html

Nå var det like før jeg spurte hva dere synes om dette, men det høres vel kanskje litt feil ut og spørre om?

Helt klart ikke rett måte å gjøre det på, men tror du han har noen gode poenger? Er han bare sinsforvirret eller har han et poeng i tilegg?

Msn kan lese alle kravene her.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:wRb2N5UYIwAJ:www.savetheplanetprotest.com/+save+the+planet+protest&cd=1&hl=no&ct=clnk&gl=no&client=firefox-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/antatt-gisseltaker-james-lee-43-raser-mot-menneskeheten-3279900.html

Nå var det like før jeg spurte hva dere synes om dette, men det høres vel kanskje litt feil ut og spørre om?

Helt klart ikke rett måte å gjøre det på, men tror du han har noen gode poenger? Er han bare sinsforvirret eller har han et poeng i tilegg?

Msn kan lese alle kravene her.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:wRb2N5UYIwAJ:www.savetheplanetprotest.com/+save+the+planet+protest&cd=1&hl=no&ct=clnk&gl=no&client=firefox-a

gal mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel slik for ustabile folk med høy forakt for mennesker, at de finner passende saker å gire opp masse aggresjon på, selv om saken i seg selv kan sies å være legitim fra et filosofisk point-of-view.

Han var sikkert en loner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han absolutt hadde noen gode poenger, men så var det fremgangsmåten hans for å få dem igjennom...ikke særlig konstruktivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo tydelig tippet over av frustrasjon og frykt for framtiden, og så tar han gisler og prøver å presse fram en "løsning" på en svært, svært psykotisk måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han absolutt hadde noen gode poenger, men så var det fremgangsmåten hans for å få dem igjennom...ikke særlig konstruktivt!

Hva var det særlig du likte, da? At menensker er forferdelige, destruktive skapninger som må stoppe å formere seg, eller at problemet kan løses ved at Discovery begynner å sende en annen sort programmer?

Mannen som rakker ned på menneskers destruktivitet og grusomhet, utstyrer seg med sprengstoff og våpen og tar gisler for å fremtvinge en skinnforandring. Minner meg litt om politimannen som nylig tok en busslast med gisler og truet med å drepe alle sammen hvis han ikke fikk jobben tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.

Det er vel ganske ironisk det? Synes egentlig hans død var litt ironisk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det særlig du likte, da? At menensker er forferdelige, destruktive skapninger

Om du leser litt historie så kan du fint se at dette faktisk stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt, jeg. Jeg føler meg ikke som en forferdelig, destruktiv skapning. Snakket nettopp med naboen og søstera til samboeren, og jeg får ingen monstervibes fra dem heller. Så dette med "grusom og destruktiv skapning" virker ikke som en karakteristikk som kan gjøres gjeldende for menneskeheta som sådan. Jeg kjenner ingen grusomme, destruktive mennesker selv, så jeg tviler på at det er et primært kjennetegn ved arten. Som sådan. Og skal vi lese historie, så finnes det jo også mange eksempler på storartede, generøse, spirituelle mennesker og samfunn som overhodet ikke passer inn i idèen om den forferdelige, destruktive, hårløse apen. Mennesker kan være så mangt. Men de lar seg neppe forandre til det bedre med gisselaksjoner og bombetrusler. Denne idioten skulle heller ha trukket den logiske konsekvensen av sitt hat mot livet og sine medmennesker, lukket vinduet og tatt livet av seg, i stedet for å åpne døren og true med å ta livet av ANDRE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og skal vi lese historie, så finnes det jo også mange eksempler på storartede, generøse, spirituelle mennesker og samfunn som overhodet ikke passer inn i idèen om den forferdelige, destruktive, hårløse apen.

Har du et sånt eksempel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et sånt eksempel? :)

Tja, vi kan jo ta de skandinaviske sosialdemokratiene. Trenger ikke å reise så veldig langt, vet du. Vi er rett så snille her. Dumsnille, mener mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...