Gå til innhold

Synes du dama som kasta katt i søppeldunk var ille?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste på en annen nettside at noen faktisk jobber med å ta henne. Håper hun får som fortjent.

Håper også hun får som fortjent.

Hadde ikke lyst til å se videoen men bare lese lesestoff, men videoen kom på automatisk. Synes det er irriterende å se et menneske stå der og glise og ha det gøy over noe sånt. Valpelydene sitter enda igjen.

Nei, valper og dyr er verdt bedre behandling enn dette. Og det skjønner de fleste oppegående mennesker. Mennesker som er skadet gjør dette, og trenger hjelp, bli sperret inne før de plager flere dyr og mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var hu bosniske jenta, så ville jeg vel også ha syns det var gøy. Det er på en måte greiere å ta ut den fucka personligheten sin på dyr enn å gjøre andre ting, når man har vært igjennom mye drit. Vi snakker om bosnia her.

Sympathy for the devil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de monstrene og alle andre som gjør sånt, brenner i helvete!

(nei, jeg er ikke kristen, men håper karma kommer og tar de hardt!)

Jeg har ikke ord... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verden er overbefolket,jeg gråter ikke om slike mennesker forsvinner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At noen kan gjøre slikt mot forsvarsløse dyr går over min evne til å forstå. Hadde jeg vært personen som filmet det tror jeg heller jeg hadde gått bort og gitt henne et dytt ut i elven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var hu bosniske jenta, så ville jeg vel også ha syns det var gøy. Det er på en måte greiere å ta ut den fucka personligheten sin på dyr enn å gjøre andre ting, når man har vært igjennom mye drit. Vi snakker om bosnia her.

"vi snakker om bosnia her"

oh fuck you!

jeg er selv fra bosnia, og har vært gjennom mye dritt, og jeg dreper ikke dyr for det!

slutt å demonisere bosniere for det de har vært gjennom.

de fleste normale mennesker som har lidd slik som vi har gjort er i ettertid blitt varmere og mer sensible mennesker med stor respekt for alt liv.

du derimot nyter nok din shopping på hm. det er vel på en måte greiere å ta ut den fucka personligheten din på shopping av klær laget av småbarn og kvinner fra indina, som arbeider 18 timer i døgnet for 50 kroner måneden, enn å gjøre andre ting.

vi snakker norge her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en møkkakjerring! Aner ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg kom over henne mens hun gjorde det, men hun fortjener en kjempe straff!! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt, etter å ha sett dette gikk jeg bort til min elskede lille hund og gav han en ekstra god kos.

Fy faen for noen syke folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe i mot avlivning av dyr, såfremt det gjøres hurtig og smertefritt, og uten å stresse dyret unødvendig.

Men, om jeg fikk se en video av denne jenta, sendt bakbundet ut i ei elv med katapult, ville jeg nok tenke: "Hva skal jeg ha til middag i morgen, mon tro?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Violently Happy

Nå er jo den jenta funnet da:

Puppy-throwing girl from famous video reportedly found in Bosnia

Bosnian papers have reported that the girl's actions were, in fact, guided by her grandmother who had told her to throw the three-day-old puppies into the river, telling the girl that this would be "the most merciful" way for them die.

The girl believed her grandmother and the grandmother advised what people in this region believe to be a merciful death.

!!! >.<

Endret av Violently Happy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se for meg den bosniske bestemora med skaut, bart og vorter som fortalte jenta at dette var helt humant og "ok".

De bør straffes og det bør statueres et eksempel for at i 2010 så gjør man ikke sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...