Kirin Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 1. desember 2010 Jammen vant du tippinga pusilus. Var bare du og jeg som tippet da men likevel. Gjett om jeg ble overrasket da! :dåne: Men det viktigste av alt er at alt så bare bra ut, hjerne, hjerte, rygg, magesekk, tarmer, nyrer, blodgjennomstrømning og alt annet hun kunne se. To fine hender og to fine føtter og masse sprelling. :rødme: Lettelse, jeg har jo vært så nervøs for at de skulle finne noe galt. Ble satt frem en dag til 18+1, og ny termin er 4. mai. Tenk, en liten jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. desember 2010 #22 Del Skrevet 2. desember 2010 Så godt at alt så bra ut , og gratulerer med ei lita jente :rødme: Jeg er virkelig i siget, nå gjenstår det bare at jeg tipper rett på min egen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 16. desember 2010 #23 Del Skrevet 16. desember 2010 Hei Kirin, Gratulerer så mye med i magen! Du har termin dagen etter meg faktisk! Jeg venter en gutt den 3.mai! Ønsker deg masse lykketil videre i graviditeten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 14. januar 2011 #24 Del Skrevet 14. januar 2011 Næimen, gratulerer så mye Kirin! Dette va jo flotte nyheter! Så bra at alt var fint med lille Oops Hos oss går det fremover med prøverør. Skal få satt inn egg på lørdag. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 25. februar 2011 #25 Del Skrevet 25. februar 2011 Denne hadde falt helt ut av innleggene mine, håper at du, Sprell og ikke minst mageboeren har det bra! (Og pappaen, da! ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. mars 2011 #26 Del Skrevet 5. mars 2011 håper alt er bra med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 20. mai 2011 #27 Del Skrevet 20. mai 2011 Hurra for lillesprell! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå