Gå til innhold

To spørsmål om fødsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var også mye mer opptatt av morkaka enn av babyen. Husker at jeg tenkte at babyen skulle jeg ha evig lenge, men morkaka var der bare en kort stund :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bianca28

Jeg var faktisk merkelig "uinteressert" i babyen etter at jeg hadde sett henne, skjønt at hun var hel og fin, og latt henne gnafse litt på puppene. Da tok pappaen henne, og jeg var med opptatt av å tulle med jordmødrene og studere den snåle kjøttklumpen som er morkaka. Hadde aldri trodd det på forhånd, men faktisk så glemte jeg hele ungen i noen øyeblikk.

Hmm jaja folk er vel forskjellige, men jeg er en sånn person som synes ting fra kroppen kan være ganske ekkelt jeg da, så jeg kommer garantert til å synes morkaka er ekkel og kommer ikke til å ville se den. Da jeg var liten husker jeg det var ekkelt å se en tann jeg hadde fått trukket. Brekte meg når jeg så den. ikke at en tann og en morkake er det samme men om en tann er ekkel for meg så kommer iallefall morkaka til å være ekkel for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss alt er normalt får du babyen opp til deg med ein gong, og så ligg den der litt før navlestrengen kuttas.

Du kan be om å få sjå morkaka. Ofte spør dei om du vil sjå ho og :)

Mine kasta dei dessverre med ein gong, så eg fekk ikkje sett dei! Neste gong skal eg seie frå på førehand at eg vil sjå ho.

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...