Gå til innhold

Marion, da


Transmogrifier

Anbefalte innlegg

hun er mer populær enn Marion Ravn her hjemme.

Nordmenn elsker folk som kan lindre mindreverdighetskompleksene og misunnelsen de bærer på. :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeez, dramalama altså..

Trenger jo ikke å være uvenner bare fordi de ikke har kontakt, jeg har ikke kontakt med maaange av de jeg hang sammen med som erteris før, det betyr jo ikke at vi har kranglet, bare vokst fra hverandre..

Og Marit og Marion har jo helt forskjellige stiler så jeg skjønner ikke hvordan man kan bedømme hvem som er best.. hadde begge sunget country f.eks så hadde det jo vært noe helt annet. Og ja, Marit har gjort det bra her i Norge mens Marion har gjort det greit i USA hvor hun har gitt ut låt med Meatloaf og samarbeidet med blandt andre Nikki Sixx (bra kontakter med andre ord) så det er jo ikke akkurat sånn at man kan fryde seg over at Marit gjorde det bedre en Marion som soloartist... de har gjort det like bra på hver sin måte.

(Ooh, så skravlete man blir på denne tiden av døgnet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, Marit har gjort det bra her i Norge mens Marion har gjort det greit i USA hvor hun har gitt ut låt med Meatloaf og samarbeidet med blandt andre Nikki Sixx (bra kontakter med andre ord) så det er jo ikke akkurat sånn at man kan fryde seg over at Marit gjorde det bedre en Marion som soloartist... de har gjort det like bra på hver sin måte.

Veldig sant. Meatloaf f eks har nok tusenvis av håpefulle å velge blant, når han skal lage duett. Er også litt enig i at Marit Larsen har en litt irriterende stemme og er lolita-aktig. På mange måter har Maroin bedre stemme, hun er mer "klassisk, amerikansk syngedame". MEN: Marit skiller seg mer ut på artistisk vis. Marions låter forsvinner kanskje mer i mengden.

Ellers enig i at begge to har gjort det bra, på hver sin måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ihvertfall at det er Marit som har mest å være stolt av etter bruddet.

Marit har nok mest sympati ute blandt publikum pga sin personlighet.

Den litt sjenerte jenta med det forsiktige smilet og som synes å ha begge bena godt plantet på jorda er nok mer "i den norske ånden".

Mange av oss gutta faller nok lettere for den typen Marit er enn den type Marion er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marit har nok mest sympati ute blandt publikum pga sin personlighet.

Den litt sjenerte jenta med det forsiktige smilet og som synes å ha begge bena godt plantet på jorda er nok mer "i den norske ånden".

Mange av oss gutta faller nok lettere for den typen Marit er enn den type Marion er.

Men det er Marion som har kapret en av norges flotteste gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er Marion som har kapret en av norges flotteste gutter.

OK.

Jeg ser ikke på Marion så jeg vet ikke hvem hun er sammen med.

Jeg har imidlertid sett typen til Marit og innser at jeg er litt sent ute (dessuten er jeg 10 år for gammel :snurt: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke stemmen til Marion Ravn er noe spesielt. Hun har ingen sterk stemme, det er også noe anstreng irriterende klang i stemmen hennes. Så da synes jeg det er viktigere for artist å kunne skrive bra musikk, som Marit gjør. Enn å bare se pent ut, som Marion.

Det er massevis av fine jenter i verden, inkludert USA, de blir jo ikke alle sangerinner for det. Marion passer best som fotomodell.

Kanskje vi burde sjekke skattelistene for å finne ut hvem er mer vellykket? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke stemmen til Marion Ravn er noe spesielt. Hun har ingen sterk stemme, det er også noe anstreng irriterende klang i stemmen hennes. Så da synes jeg det er viktigere for artist å kunne skrive bra musikk, som Marit gjør. Enn å bare se pent ut, som Marion.

Det er massevis av fine jenter i verden, inkludert USA, de blir jo ikke alle sangerinner for det. Marion passer best som fotomodell.

Kanskje vi burde sjekke skattelistene for å finne ut hvem er mer vellykket? :gjeiper:

Det må du vel gjøre, men både Marion Ravn og samboeren, Andreas Ygre Wiig har begge egne selskaper hvor inntektene føres. Men man må ha litt penger for å kjøpe leilighet til 8 mill, samt leilighet på Hafjell - paret har 3 leiligheter i Oslo-området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg. Og Marion Rav(e)n har en skikkelig sterk stemme. Hun har allikevel ikke klart å ligge seg fram til å få gode nok folk til å skrive låter for henne, og nok promotion. For å si det sånn; individuelle ferdigheter på syngefronten er ikke det som skaper stjerner. Men alt dette er en helt annen diskusjon. Poenget er at jeg tviler så sykt på at ting gikk like streit for seg som det Marion gir inntrykk av. Tviler på at dette var uprob for Marit Larsen.

Også da? Har vi utenforstående krav på "DEn hele og fulle sannhet" rundt hva som eeeeegentlig skjeddee da M2M brøt opp? Selvsagt ikke, og selvsagt forteller begge to en versjon som passer seg når de snakker med media om det. Hvorfor skulle de gjøre noe annet? Forventer du at Marion skal bryte sammen og erkjenne gjennom media at "ja (hulk snufs) jeg dolket venninnen min i ryggen (hulk, snufs)"?

De som ikke ser hvem av de to som har talent og framtid er midlertidig puppe-og-lår-og flott-langt-hår-blinde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Helt enig med deg. Og Marion Rav(e)n har en skikkelig sterk stemme. Hun har allikevel ikke klart å ligge seg fram til å få gode nok folk til å skrive låter for henne, og nok promotion. For å si det sånn; individuelle ferdigheter på syngefronten er ikke det som skaper stjerner. Men alt dette er en helt annen diskusjon. Poenget er at jeg tviler så sykt på at ting gikk like streit for seg som det Marion gir inntrykk av. Tviler på at dette var uprob for Marit Larsen.

Dette med låtskrivere: Må man ligge med dem for å få en låt? Jeg trodde mer det var sånn at de skrev bra materiale og at man gjorde en slags straight bizniz deal med dem for å få bruke det? Det ER en kunst å velge seg skikkelig materiale. Jeg antar at problemet er at sangtekster faktisk er lyrikk, og det krever et visst mentalt raffinement å gjenkjenne en slående metafor, det lille ekstra som gjør en tekst om f.eks kjærlighet til noe minneverdig(faen, hvor mange sanger om kjærlighet har vi HØRT? Det må da være millioner!). Det hjelper ikke med en sterk og god stemme, dersom man i de fleste andre henseende egentlig bare er en bimbo. Marion trenger antakelig først og fremst noen som kan beskytte henne mot henne selv. Eller mot den som har jobben akkurat for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig om jeg måtte velge så har jeg mer sansens for Marit Larsen jeg synes hun er en bedre artist.

Men hvorfor de ikke snakker sammen eller om de er venner er ikke noe jeg bryr meg om

Endret av Trajan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn elsker folk som kan lindre mindreverdighetskompleksene og misunnelsen de bærer på. :kgbaby:

Det er bare en myte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at mange henviser til Marion som at utseendet er det hun først og fremst har å spille på.

Jeg synes Marit er penere enn Marion. I tillegg er hun en mye bedre artist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...