Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt enig med TS. Jeg tror de to jentene ble skikkelig uvenner. De har jo nektet å kommentere det før osv., og har jo lest at de har NULL kontakt i dag.

Skrevet

Jeg synes ihvertfall at det er Marit som har mest å være stolt av etter bruddet.

Skrevet

Jeg er litt enig med TS. Jeg tror de to jentene ble skikkelig uvenner. De har jo nektet å kommentere det før osv., og har jo lest at de har NULL kontakt i dag.

Eller kanskje de vil ha det for seg sjøl- og det bare er alle andre som er intressert i at det skal være cat-fight mellom dem til underholdning?

Mulig Marit Larsen er fornøyd med sin karriære og at Marion Ravn er fornøyd med sin, og at de to har bodd langt fra hverandre i mange år og holdt på med hver sine ting -så de har lite kontakt uten at de hater hverandre av den grunn.

De kan jo hende at de velgte å ikke kommentere ting fordi de hadde et godt vennskap og ikke er intressert i å ødelegge for hverandre med å i forskjellige ting i avisene...

Og at begge to har gått videre siden den gangen de sluttet å være et band.

Skrevet

Jeg synes ihvertfall at det er Marit som har mest å være stolt av etter bruddet.

Likte egentlig godt den låten der Marit hadde med leke-piano :)

Og syns Marion er en nydelig skjønnhet.

Det er vel de to veiene dem har tatt :) Den ene er mer kunstnerisk og den andre kanskje mer kommers.

Skrevet

Det var jo kjent lenge at bruddet kom fordi Marion Ravn fikk kontrakt som hun sa ja til, bakk ryggen på Marit Larsen. Selv om det var Marit Larsen som skrev alle sangene til M2M og var egentlig hjernen bak prosjektet. Marion Ravn er jo bare "pynt". Ikke fikk hun noe særlig karriere heller, og kontrakten den ble brudd av plateselskapet like etter.

Synes også det er litt teit at hun skulle kommentere på det nå, 4-5 år etter at det var en stor sak i media. Men hun fikk vel et spørsmål og måtte jo svare noe. :)

Skrevet

Jg må si at det har moret meg litt at det var Marit som trakk det lengste strået til slutt, etter å ha blitt dolket i ryggen.. :lur:

Skrevet

Jg må si at det har moret meg litt at det var Marit som trakk det lengste strået til slutt, etter å ha blitt dolket i ryggen.. :lur:

Kan noen forklare meg saken. Hvordan vet dere at hun ble dolket i ryggen?, hva skjedde?

Og hvordan har Marit Larsen trukket det lengste strået? Altså, Marion Ravn har jo hatt mye større karriere enn Marit Larsen?

Gjest Raindrops
Skrevet

Det var jo kjent lenge at bruddet kom fordi Marion Ravn fikk kontrakt som hun sa ja til, bakk ryggen på Marit Larsen. Selv om det var Marit Larsen som skrev alle sangene til M2M og var egentlig hjernen bak prosjektet. Marion Ravn er jo bare "pynt". Ikke fikk hun noe særlig karriere heller, og kontrakten den ble brudd av plateselskapet like etter.

Synes også det er litt teit at hun skulle kommentere på det nå, 4-5 år etter at det var en stor sak i media. Men hun fikk vel et spørsmål og måtte jo svare noe. :)

Ja, og alt som står i media er sant.

Skrevet

Det var vel ikke bak ryggen til Marit. Det var tilbud om kontrakt til en jente som var villig til å gå i en mer kommers retning med pupper, lår og utfordrende klær. Noe som ikke passet for Marit Larsen, mens Marion Ravn sa ja takk.

Da var det vel ikke noe å snakke om for Marit sin del.

Hvis det var skuffelse for Marit så var det vel at Marion ville si ja til noe sånt.

men det har jo ordnet seg for Marit uten pupper og lår- så da har hun sikkert lagt det bak seg.

Marion fikk vel sin del ut av det siden hun fortsatt er artist.

Ikke noe mer drama enn det , tenker jeg.

Og ingen grunn til å lage det heller- fire fem år etter...

Skrevet

Helt enig!

Gjest wild bird
Skrevet

Kan noen forklare meg saken. Hvordan vet dere at hun ble dolket i ryggen?, hva skjedde?

Og hvordan har Marit Larsen trukket det lengste strået? Altså, Marion Ravn har jo hatt mye større karriere enn Marit Larsen?

Virkelig? Har knapt hørt om Marion etter bruddet, annet enn at hun fremsto som utrolig kort i hodet på Senkveld eller noe sånn. Marit Larsen har jo hatt en blomstrende karriere i Norge etter bruddet.

Skrevet (endret)

???????????????????????

Ja, Marion Ravn har bodd en periode i USA. og hun har sunget duett med Meatloaf. Den singelen med ham, er eneste suksess hun har hatt såvidt jeg har hørt??

Marit Larsen har jo fått en stor karriere her i Norge, og har også blitt lansert i Tyskland, med stor suksess.

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=586789

Endret av Sarafina
Skrevet

Virkelig? Har knapt hørt om Marion etter bruddet, annet enn at hun fremsto som utrolig kort i hodet på Senkveld eller noe sånn. Marit Larsen har jo hatt en blomstrende karriere i Norge etter bruddet.

Unnskyld meg, men Marit Larsen har vel den mest irriterende stemmen av alle sangerinner i dette land. Hvorfor i all verden skal hun fremstå så vanvittig lolita-aktig bestandig? Synger som en forvokst baby og går Venke Knudsen en høy gang.

Skrevet

Unnskyld meg, men Marit Larsen har vel den mest irriterende stemmen av alle sangerinner i dette land. Hvorfor i all verden skal hun fremstå så vanvittig lolita-aktig bestandig? Synger som en forvokst baby og går Venke Knudsen en høy gang.

Har du hørt Under the sofa med Bye og Rønning?

Kanskje noe for deg :)

Gjest wild bird
Skrevet

Jeg sa vel ikke akkurat at jeg var blodfan. Påpekte bare det at hun er mer populær enn Marion Ravn her hjemme.

Og det du kaller Lolita-aktig er vel imaget hennes da.

Skrevet

Det er vel litt mye å forlange at to jenter som starter som artister mens de er småjenter ikke skal vokse fra hverandre på et eller annet tidspunkt.

Syntes det er urimelig å forvente at de skulle holde sammen som duo til de ble 40. At de nådde slutten på et tidspunkt er ikke noe noen av de trenger å forklare, unskylde eller rettferdiggjøre. Det er deres sak og ikke vår.

Skrevet

Helt enig med deg. Og Marion Rav(e)n har en skikkelig sterk stemme. Hun har allikevel ikke klart å ligge seg fram til å få gode nok folk til å skrive låter for henne, og nok promotion. For å si det sånn; individuelle ferdigheter på syngefronten er ikke det som skaper stjerner. Men alt dette er en helt annen diskusjon. Poenget er at jeg tviler så sykt på at ting gikk like streit for seg som det Marion gir inntrykk av. Tviler på at dette var uprob for Marit Larsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...