Gå til innhold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?


Cuckold

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?  

87 stemmer

  1. 1. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

    • Jeg tror egentlig ikke guttene i Syden ligger under for hore/madonna-tankegang, det er det bare søstrene og fedrene og mødrene deres som gjør.
      3
    • Det er spennende å bli sjekket opp av gutter som ikke har så altfor mye respekt for deg.
      5
    • Norske gutter har for mye respekt for jentene, de ser som regel på jentene som likeverdige og det er turnoff.
      7
    • Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.
      66
    • Det er vanskelig å si nei til gutter som er pågående. Hvis norske gutter hadde vært like pågående ville det blitt Syden hver dag også her hjemme.
      9
    • Det er fint med noenlunde likestilling til hverdags, men så trenger man en ferie innimellom, og det funker best med menn fra mindre likestilte kulturer. Likestillingen gjør noe med de norske mennene.
      5


Anbefalte innlegg

Hvordan vet du det? klarer du å se hvem av damene som er feminist? Det finnes både pene damer, ordinære damer og mindre pene damer som er feminister. I tillegg har du hele spennet fra illsinte, mannefiendtlige Ottarfeminister til søte, underdanige damer. Hvordan i alle dager vet du og dine kompiser hvem som er feminister? Og hvordan i alle dager vet du at disse feministene (evt damene dere tror er feminister) ikke får sextilbud?

Nå venter jeg i spenning på et bra svar! :)

Er ikke feminist og det å være underdanig en oksymoron?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feminister (kvinnecowboyer) får ikke så mye sextilbud som menn får

hvordan i alle dager vet du at disse feministene (evt damene dere tror er feminister) ikke får sextilbud?

Ylvina sitt debattnivå? Vrenge på ting...lame! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvis du ser på albuer som synonymt med selvtillit, ja, da vet ikke jeg. Selvtillit mener jeg er å være tilfreds med seg selv slik man er, og prøve å se positivt på livet. Har man det ikke, kan man godt "fake" disse egenskapene, for det er ikke negative egenskaper, tvert i mot.

Å være drittsekk er forøvrig heller ikke synonymt med å ha selvtillit.

Kan så hende at drittsekk!=selvtillit, men damene liker typen. Og DET er poenget. Det andre har vert prøvd, uten et fnugg av suksess.

Nei, kanskje du synes at det å være en drittsekk for å få mest mulig ligg ikke er det største målet i livet. Da burde du ha det bra med det, løst sagt være deg selv og på den måten tiltrekke damer som er din type. Hva skal du med den kvinnetypen du så åpenbart forakter uansett? Det finnes faktisk andre kvinner. Mange av dem.

Jeg sitter da ikke og sutrer fordi ei silikondame med langt bleket hår, en topp brukt som minikjole, 20cm høye hæler og IQ på samme nivå som skonummeret kanskje kunne dratt flere menn (og iallefall en hel haug flere tyrkere) enn meg. Folk har forskjellig smak og målet er da ikke å klemme seg inn i det mønsteret som vil tiltrekke flest mulig, inkludert alt slags pakk man ikke vil ha noe med å gjøre engang.

Som nevnt over, jeg har prøvd å være meg selv. Større mangel på suksess skal en lete lenge etter. Da fikk en seg ikke venninner en gang. Nå klarer en i det minste det... Så nå er spørsmålet hvordan en skal få lurt noen til å tro at de vil dele livet sitt med en. (Bør nok lære hypnose eller noe...)

Nå sutrer jeg ikke så mye for at jeg ikke får pult, eller at noen finner det interessant nok å gidde å ha et slags samliv med undertegnede. Det er mer det våset med at kvinner påstår at menn som er søte og hyggelige er drømmemenn, mens Ronny på pøbben er en taper de ikke ville tatt i med ildtang en gang. men ok, Ronny har både dame og ei på si.

Så om kvinner gidder å innrømme at de vil ha bædbåis så vil jeg slå meg til ro med deg. Det er løgnen som provoserer meg, ikke at de ikke tenner på snille menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminister (kvinnecowboyer) får ikke så mye sextilbud som menn får. Faktisk ;)

Og hvordan i alle dager vet du at disse feministene (evt damene dere tror er feminister) ikke får sextilbud?

Ylvina = selektiv. Gjør du dette ofte? Grenser til karraktedrap!

Nå venter jeg i spenning på et bra svar! :)

Ja, det gjør du sikkert. *spre løgn, og forvent at offeret skal svare*. :lur:

Men, er ikke feminisme egentlig bare kommunisme for vanskapte kvinnfolk, sexisme og gnål fra mennesker med personlige problem? Uansett, sterke kvinner er egentlig like ville med menn i Norge, det er egentlig omstendighetene som setter premissene.

@Cuckold, herregud for et verdensbilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Err...man tenner egentlig ikke seksuellt på personlighetstrekk så mye.

Uansett, kvinner liker også femdomsex som masochistsex med råe menn.

Det er ofte stor kuk, bruken, seksuellt vesen etc som gjør at kvinner knuller utenfor kjærlighetslivet, det er veldig tennende uansett hvem det er som person.

Med fremmede slipper man også å forholde seg til andre ting enn det rent seksuelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Ylvina sitt debattnivå? Vrenge på ting...lame! :filer:

Ok, så skrev jeg litt feil. For å prøve på nytt: hvordan vet du at feminister ikke får like mange sextilbud?

Fornøyd nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Er ikke feminist og det å være underdanig en oksymoron?

Jeg uttalte meg nok litt uklart, for jeg mener ikke at underdanige kvinner er feminister. Det blir et oksymoron som du sier. Jeg mener at damer på f.eks. et utested gjerne er et utvalg kvinner som spenner fra underdanige damer (altså langt fra feminister) til skikkelige Ottar-rødstrømper (som er ekstremfeministene). Derfor tviler jeg på at det er så enkelt å vite hvem som er hva i mengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Ylvina = selektiv. Gjør du dette ofte? Grenser til karraktedrap!

Ja, det gjør du sikkert. *spre løgn, og forvent at offeret skal svare*. :lur:

Men, er ikke feminisme egentlig bare kommunisme for vanskapte kvinnfolk, sexisme og gnål fra mennesker med personlige problem? Uansett, sterke kvinner er egentlig like ville med menn i Norge, det er egentlig omstendighetene som setter premissene.

@Cuckold, herregud for et verdensbilde!

Hvor har jeg spredd løgn? Sprer man løgn ved å stille et spørsmål? Jeg har allerede omformulert spørsmålet mitt i et innlegg over, og lurer i tillegg fremdeles på hvordan man kan vite hvem som er feministene i en rom fullt av kvinner?

Feminisme er brukbart når det er snakk om kamp for like rettigheter, men når sinnafeministene begynner å albue seg frem og påstå at kvinner er bedre enn menn, da undergraves hele poenget med feminisme/kvinnekamp og det hele blir bare hysterisk kjerringpjatt etter min mening.

Men nok om det, nå sporer vi av i Cuckolds sydensextråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan vet du at feminister ikke får like mange sextilbud?

Observasjon, duh...

Feminisme er brukbart når det er snakk om kamp for like rettigheter,

Alle som holder på med feminisme/kvinnekamp har allerede meldt seg ut av likestillingskampen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Observasjon, duh...

...Og da spør jeg igjen: hvordan kan du ha observert dette? Vet du nøyaktig hvem av damene som er feminister og hvem som ikke er det? Pleier du å gå bort til de ensomme veggprydene i lokalet og spørre om de er feminister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og da spør jeg igjen: hvordan kan du ha observert dette? Vet du nøyaktig hvem av damene som er feminister og hvem som ikke er det? Pleier du å gå bort til de ensomme veggprydene i lokalet og spørre om de er feminister?

Alle vet at feminister er mannshatende bitterfitter som er sure for at de aldri får seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestemor

Trådstarter, hvor har du dette tullet fra?

Og alle tåpelige svarene... Jeg gremmes. Lurer på om noen av dere egentlig har vært utenfor Norges grenser. Tullebukker og tullesvar og tulleemne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her presenterte jeg flere teorier, blant annet at mange er så naive at de ikke er klar over hvor mye sterkere hore/madonna-tankegangen står i Sør-Europa, i pollen beskrev jeg også muligheten av at man var klar over det, men ga f., og jeg tok med muligheten av at en del jenter kanskje til og med kan tenne på fornedrelsen ved å ligge med gutter som ser ned på dem. Som jeg har skrevet igjen og igjen tror jeg alle disse alternativene passer for deler av gruppen. Jeg tror ikke det er bare én forklaring som passer for alle.

Men hvis du har alle svarene og alle teoriene selv, og ikke lar deg overbevise av (ikke engang gidder å overveie) andres tanker og/eller erfaringer, hvorfor i alle dager laget du tråden da?

Det virker da som at svært mange her heller til forklaringen om at skandinaviske jenter rett og slett ofte gir blaffen i om han de ligger med ser ned på dem. Hvor er alle disse alternative teoriene som jeg ikke har forholdt meg til og ikke "gidder overveie"? Jeg har ikke forsøkt å formulere spørsmålene i pollen eller startinnlegget som om det dreide seg om en vitenskapelig undersøkelse, dette er tross alt bare en debattrråd på KG, men jeg har da fått med de fleste alternativ. Tror jeg.

Jeg er både opptatt av at det skjer og hvorfor. For mange er selve problemstillingen en rød klut, og det virker som at en del tror de kan avfeie hele problematikken ved å si at jentene gir blanke i de lokale sydenguttenes kvinnesyn. Da har man ikke forstått hva jeg ønsker å få frem. Det er ikke slik at fenomenet blir helt uinteressant om flertallet av de skandinaviske jentene som ligger med lokale gutter i Syden bare gir blaffen i at guttene ser ned på dem. Selv om motivet ikke er å premeiere guttene for deres dårlige kvinnesyn er det jo likevel slik at guttene i praksis kommer ut som vinnere. Så lenge de både får beholde sine egne jenter for seg selv og forsyne seg fritt av de nordeuropeiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du har et poeng her mister gammel_kuk. Det er merkelig at de norske kvinner som skriker over seg av likestilling og annet viss vass synes at det å pule menn som forakter dem er en fin ting. Vil det da si at likestilling ikke er noe en bør holde på med for at kvinner skal bli (seksuelt) lykkelige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Selv om motivet ikke er å premeiere guttene for deres dårlige kvinnesyn er det jo likevel slik at guttene i praksis kommer ut som vinnere.

Vinnere av hva? Det mannlige OL i å få feid over flest mulig nasjonaliteter?

Dere nordmenn er jo vinnerne, dere er jo omringet av oss frie og villige tøsejenter året rundt. Tyrkerne har bare en kort sesong på begrensede jaktmarker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Vinnere av hva? Det mannlige OL i å få feid over flest mulig nasjonaliteter?

Dere nordmenn er jo vinnerne, dere er jo omringet av oss frie og villige tøsejenter året rundt. Tyrkerne har bare en kort sesong på begrensede jaktmarker.

Feil. Markedet inneholder norske kvinner og kvinner rundt middelhavet. Middelhavsmenn får pult egne og andres kvinner. Vi får, om vi er rasshøl nok, pult egne kvinner. Ergo, middelhavsmennene vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Du har et poeng her mister gammel_kuk. Det er merkelig at de norske kvinner som skriker over seg av likestilling og annet viss vass synes at det å pule menn som forakter dem er en fin ting. Vil det da si at likestilling ikke er noe en bør holde på med for at kvinner skal bli (seksuelt) lykkelige?

Og igjen, for at det du sier skal være sant så må dette gjelde flertallet av norske kvinner. Og selv Cuckold har sagt seg enig i at det ikke gjør det. Og er det virkelig de som skriker høyest om likestilling som puler på ferie? Kanskje de som skrikere høyest om likestilling faktisk er de som gjør som de vil her hjemme og ikke lar seg styre av de mange fordommene som fortsatt eksisterer rundt sexlystne kvinner? Mens de som ikke har kommet så langt i denne prosessen, trenger anonymiteten ferien gir dem til å ha samme sexmønster?

Dessuten vil det som gjør noen lykkelig variere fra person til person, min mor trives f.eks. utmerket i et såkalt "tradisjonelt" kjønnsmønster, jeg kunne aldri lev lykkelig i hennes liv med en slik rollefordeling. Og tiltross for dette ser jeg at min mor både er en sterk og lykkelig kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nettopp det mange ikke gjør: Man diskuterer ikke ut fra hva jeg skriver, men utfra negative holdninger man tillegger meg, og forsøker igjen og igjen å avspore debatten, enten med personangrep av typen "du må være en bitter frustrert taper" eller, nå i det siste "du må være en mannsjåvinist".

Med bakgrunn i formuleringene dine og hele retorikken i pollen og innleggene så er det faktisk ikke så rart at folk oppfatter deg som noe sjåvinistisk. Om du ikke er det så bør du skjerpe skrivekunsten din litt, det gjelder å være ganske presis når man skal argumentere sin sak skriftlig.

Forøvrig så tillegger jo du stadig dine motdebattanter en fornemmelse av at de har blitt tråkket på tærne eller føler seg truffet, noe jeg ikke ser det spor av i innleggene. Så jeg vet ikke hvem som skal skrike høyest om at man blir lest og tolket ut fra negative holdninger.

Er det jeg som mister besinnelsen og i raseri forsøker å mobbe andre til taushet med å hevde at de må være bitre tapere eller vemmelige mannssjåvinister? Selv om vi er uenige i sak, kan du med fordel prøve å være litt mindre partisk når du leser innleggene i tråden. Jeg tror nok du innerst inne skjønner at hvis jeg ikke var så presis som jeg er i mine formuleringer, ville jeg ha bukket under for lenge siden. Når man som mann tar opp et tema som så mange kvinner bare ikke vil høre snakk om slik at mange leter etter alle mulige måter å drepe debatten på, er man helt nødt til å være pinlig presis i sine formuleringer. Én eneste feilformulering og debatten ville stort sett handlet om å henge meg for den. Så det vi snakker om her er ikke mangel på presisjon i mine innlegg, men at mange, i mangel av sitater å henge meg for, bevisst velger å snu opp ned på det jeg sier og tolke meg som mannssjåvinist. Som jeg skrev til Auraya:

Tvert imot, det du beskrev kunne ikke være fjernere fra mine holdninger, og jeg tror du vet at du løy. Jeg tror du bevisst valgte å tillegge meg de motsatte holdninger av de jeg har gitt uttrykk for for på den måten å avspore en debatt du finner ubehagelig. Fra første innlegg har jeg undret meg over at hore/madonna-tankegangen ikke straffer seg, at skandinaviske jenter ikke ser ut til å bry seg om at sydenguttene ser ned på dem. Dette er ikke noe jeg har sagt når jeg får kniven på strupen, dette er selve utgangspunktet for tråden.

Er det rart det blir hakk i plata når jeg kan gjenta og gjenta tema for tråden og likevel får beskyldninger om at jeg har de stikk motsatte holdninger? Det minner unektelig om forsøk på å avspore debatten.

Der er kanskje ikke så rart at det blir noen gjentagelser når du ikke forholder deg til trådens tema. Jeg må minne deg på at trådens tema ble presentert allerede i startinnlegget, og det er nettopp det du her siterer: "Spørsmålet er altså hvorfor så mange skandinaviske jenter er villige til å fornedre seg ved å gi disse guttene sex."

Her presenterte jeg flere teorier, blant annet at mange er så naive at de ikke er klar over hvor mye sterkere hore/madonna-tankegangen står i Sør-Europa, i pollen beskrev jeg også muligheten av at man var klar over det, men ga f., og jeg tok med muligheten av at en del jenter kanskje til og med kan tenne på fornedrelsen ved å ligge med gutter som ser ned på dem. Som jeg har skrevet igjen og igjen tror jeg alle disse alternativene passer for deler av gruppen. Jeg tror ikke det er bare én forklaring som passer for alle.

Nei, det håper jeg da ikke.

Men det fremstår jo som om du mener denne forklaringen passer mange. Pollen din har jo 4 alternativ som basically er like og støtter din sak, 1 halvspydig formulert alternativ med en innbakt selvmotsigelse som like gjerne kunne vært "jeg er dum" og som ingen kommer til å klikke på noensinne og 1 som representerer mer min side av saken men som er ladet med antagelser om at jenter faktisk er villere, at dette kun gagner de lokale osv. Hvor blir det av alternativet "de er på ferie og møter en fyr de synes er kjekk, sjarmerende og morsom"?

Her må du forstå noe grunnleggende om debatter og tematikk. En tråd har som regel en tematikk, tematikken i denne tråden er hvorfor mange norske jenter bruker sin frihet til å ha sex med gutter i kulturer der man ser ned på jenter som er lette å få til sengs, altså hvorfor disse guttene ikke må ta konsekvensene av sine egne holdninger og leve med at jenter holder igjen. Jeg tror jeg har fått med de fleste logisk ulike alternativ som er relevante for denne problemstillingen. Det som er relevant for problemstillingen er hvordan jentene forholder seg til at hore/madonna-tankegangen står så mye sterkere blant sydenguttene. Spørsmålet ditt slik det står forholder seg ikke til tema i tråden, men det er mulig de jentene du her snakker om tenker omtrent som alternativet som har fått flest stemmer i pollen:

Man er villere i Syden rett og slett fordi det er varmt og man er langt hjemmefra, de lokale guttene er bare på rett sted til rett tid. Og hva de tenker om oss bryr vi oss ikke om.

Nemlig at man ikke bryr seg om hva guttene tenker.

Man trenger ikke utføre en vitenskapelig undersøkelse for å støtte sine standpunkt, men et visst grep om virkeligheten går det an å ha. Er dette virkelig et så utbredt fenomen? Ligger jentene mer med lokale enn andre turister? Føler de som gjør det at de fornedrer seg, eller at de gjør noe mot nordmenn?

Et visst grep om virkeligheten har jeg nok selv om jeg ikke lar meg hetse og mobbe til å tie stille om et tema som mange helst skulle sett forbigått i stillhet. Siden vi vel begge er bevisst at jentene i Sør-Europa har mindre frihet og i større grad må ta hensyn til hore/madonna-tankegangen, er det ikke slik at dette fenomenet er avhengig av at skandinaviske jenter ligger med så mange flere lokale gutter enn turister. Hvilken gruppe man ligger mest med er av underordnet betydning, selv om det selvsagt vil være påfallende om det faktisk skulle være slik at Stavros eller Xavier har lettere match med de skandinaviske jentene enn guttene fra mer likestilte land. Men selv om de ikke skulle ha lettere match er temaet i tråden like fullt: Hvorfor kommer disse guttene ut som vinnere, hvorfor velger så mange skandinaviske jenter å ligge med dem på tross av hore/madonna-tankegangen de ligger under for?

Du ser det fra et veldig ensidig og en smule mannsjåvinistisk utgangspunkt. F eks mener du at du angriper en problematikk for norske menn, fordi de står som taperne imens de tyrkiske mennene står som vinnerne. Dette er også noe du synes å mene at noen norske jenter tenker. Men slik jeg ser det er det vel de greske/italienske/tyrkiske damene som er de største taperne her, det er de som ikke "skal" drikke seg fulle, gå på disco eller ha sex før ekteskapet, og må se sine første forelskelser gå hånd i hånd med svenske blondiner hver sommer pga at hore/madonna-komplekser og dobbeltmoralen herjer landet. Norske menn taper ingenting, vi bruker ikke opp musa nede i Sydenland og at dere ikke "får sex" av greske damer er vel mer ydmykende og nedverdigende for dem enn for dere spør du meg.

Men igjen så tror jeg ikke dette er noe de skandinaviske jentene tenker spesielt mye over når de er ute på flørtern i costa del pulings.

Jeg ser ikke noe mannssjåvinistisk ved å påpeke at når to kulturer møtes, der den ene kontrollerer sine kvinners seksualitet vha en sterk hore/madonna-tenkning, mens den andre har bekjempet denne tankegangen og latt jentene få leve som de vil, er det ingen selvfølge at jentene fra den frigjorte kulturen skal være lette å nedlegge for guttene i den mannssjåvinistiske kulturen. Og hvis det likevel er slik er det verdt en debatt. Det du sier om at jentene fra sør er de største taperne er selvsagt rett, det har jeg da også skrevet:

Men dette er ikke noe vi kan velge bort: Det hadde ikke vært meg imot at etnisitetene blandet seg fritt og at det var symmetri i den seksuelle "kulturuvekslingen" mellom Nord- og Sør-Europa. Men hore/madonna-tankegangen står mye sterkere i sør, og derfor blir det en skjevhet mellom etnisitetene når det gjelder seksuelle relasjoner. Og denne skjevheten faller ut til de søreuropeiske guttenes fordel. De største taperne er jentene i sør, men også de nordeuropeiske guttene. Som jeg skrev i forrige innlegg bidrar de nordeuropeiske jentene snarere til å befeste den undertrykkende kulturen i sør, ved at de sjåvinistiske guttene faktisk premieres.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Feil. Markedet inneholder norske kvinner og kvinner rundt middelhavet. Middelhavsmenn får pult egne og andres kvinner. Vi får, om vi er rasshøl nok, pult egne kvinner. Ergo, middelhavsmennene vinner.

Siden hele denne tråden er basert på å kaste ut subjektive og generaliserende påstander uten å ha spesielt mye belegg for dem: nei, de får ikke pult "egne kvinner" i like høy grad som dere får pult "deres". De katolikkene og muslimene fra sydlige strøk jeg har pratet med beklager seg litt over at jentene i hjemlandet ikke går ut og fester og drikker i like høy grad som nordmenn gjør, og i tillegg står tanken om at man skal være jomfru til ekteskapet mye sterkere der og det medfører jo ikke bare fordeler for en ung mann på flørtern. Har du vært på et diskotek i Italia? Det er ren pølsefest. De har desperate tiltak som ladies night med gratis drikke til damer og vi kan alltid gå rett forbi køen, men det hjelper ikke særlig. Alle unge menn er faktisk ikke spesielt overlykkelige over at det går 1 dame på hver 20ende mann i lokalet. Og at disse jentene i tillegg bare nipper en alkoholfri drink og går hjem tidlig for å beholde sin ære. Ikke rart de kaster seg over skandinaviske jenter.

Det virker ikke som verken du eller Cuckold vil ha et samfunn hvor kvinnen er mer underkuet (?) så jeg skjønner ikke hvorfor dere klager på at andre har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...