Gå til innhold

Hva er det med disse utenlandske damene


Pez

Anbefalte innlegg

Noen som har lagt merke til den store andelen av disse utenlandske damene, f.eks Tyrkere, som alltid skal fremstå som rene og uskyldige og som aaaldri har gjort noe gærnt i sitt liv? Rene jomfruer og alt det der.

Jeg har uheldigvis kjent et slikt menneske i noen år og jeg vil si at disse utenlandske damene er verre enn hvilken som helst såkalt norsk "billig" jente. Det som er forskjellen er at disse utenlandske damene, la os kalle de Tyrkere, skjuler dette så godt at man tror man snakker med ei dame som aldri kunne finnet på noe sånt som utroskap, løgn og annet dritt mens de norske jentene ofte er åpne om det de gjør. Samtidig gir de folk inntrykk av at de "er noe", og liker gjerne å leke sjefete, mens de i realiteten ikke er i stand til å holde på en fast jobb iover lengre tid. I tillegg føder de barn, gjerne flere like etter hverandre - skiller seg og mottar støtte fra NAV (for i dette landet belønnes man med å skille seg og gi ungene en SUPER start på livet) les:ironi.

Men når de først er utro og ligger rundt så er det ikke kun dem selv det går ut over, men de spiller et manipulativt spill der de drar ned folk rundt seg i samme søla som de selv havnet oppi. Og samtidig finner de seg naive norske nordmenn som de kan få støtte fra ved å spille det "jeg er undertrykt av ektemannen og familien hans" - kortet. Det som er tragisk er at folk sluker dette uten å engang sjekke bakgrunnen til disse damene og hvor mye disse historiene faktisk stemmer (for alle utenlandske damer er undertrykte, right?). Man blir rett og slett sjokkert når man ser (ofte litt for sent) hvor mye disse kjerringene lyver og manipulerer mennesker rundt seg for å oppnå det de vil ha som penger, sympati osv.

Jeg sier bare - aldri i livet om jeg noensinne igjen får sympati for disse manipulative løgnerske tyrkerkjerringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så dette gjelder bare TYRKER KJERRINGER.Synes du skjærer alle ove ren kniv her.Vil ikke si tyrkere er verst når det gjelder å snylte på staten oh lyve til seg makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at det er opplest og vedtatt at kvinner fra andre kulturer er undertrykte. Selvsagt er dette bløff for alle voksne mennesker som har et minimum av livserfaring, - men politisk og i blant kvinner er det veldig viktig å påpeke at andre lands kvinner lever under tvang, - og friheten finnes her i norge.

Det ingen tenker på er hvorfor så mange utenlandske menn er knytt stille? Hva kommer det av at de aldri ytrer et eneste ord mens kona er i nærheten og de alltid går en meter eller to bak kona,- og eventuelt lydig som en hund, og utholden som en gammel okse bærer på alle slags rare bæreposer som konen har handlet? Jeg tror utenlandske eldre menn har blitt psykisk terrorisert av kvinner og kona og andre kvinner igjen så de er stille og stille og sier aldri et eneste ord.

Alle vet at det er kvinner som bestemmer. I alle land og alle kulturer. Og det har de gjort til alle tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dette gjelder bare TYRKER KJERRINGER.Synes du skjærer alle ove ren kniv her.Vil ikke si tyrkere er verst når det gjelder å snylte på staten oh lyve til seg makt.

Da har ikke du møtt mange nok tyrkere. Hun dama jeg snakker om her er det verste søplemennesket jeg vet om, og familien hennes er ikke noe bedre. Rene sirkuset. Det hadde ikke brydd meg så mye hadde ikke det vært for at det er barn innblandet i søla som disse tyrkerkjerringene rører opp under. Tror de har sittet foran TV og sett for mange såpeserier som unge som de nå prøver å leve ut i voksen alder. Tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i hellas og har så absolutt bodd her lenge nok til å kunne si at en stor del av disse greske jentene er sånn hvertfall;) Jeg ser at turistene danser på bordet, danser dirty med gutta og flørter villt, og til slutt kanskje drar med seg en greker til hotellet, imens de greske jentene har heelt andre metoder. De danser aldri på bordene og står heller ved siden av stille og rolig, men likevel har de seg med en ny en hver helg. De har en veldig sjefete holdning, og de virker nesten litt luxus - prostituerte (NEI mener ikke at de er det. Man er ikke hore før man selger kroppen sin for sex, i know i know.) De kan virke veldig uskyldig i det ene øyeblikket og i det andre når det bare er damen og en random fyr alene i rommet kan hun prøve seg på han så villt. Dette har jeg hørt fra mange gutter her nede. De har en annen måte å gjøre ting på her. Jeg kjenner også flere greske jenter, og selvfølgelig de er forskjellige. Men mange er sånn.

Merker også at mange utlandske jenter i Norge er sånn også. Til og med de muslimske '' gjør aldri noe galt, jomfru ditt og datt'' Likevel holder på med flertall av menn på en gang.

Tror alt handler om at norske jenter er så frie. Vi får ikke ''kjeft'' av de norske gutta om vi vil danse på bordet og flørte. I Hellas er dette ren skam og direkte pinlig.

Dette gir også et ganske godt svar på mange utlandske menn sitt syn på skandinaviske damer. Vi er frie :D

Håper dere leste at jeg skrev mange, en del, noen , flere osv. Jeg dro ikke alle under en kam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

det er ofte mye drama bak sløret gitt. Min erfaring er at trykiske damer som fremstår som så skinnhellige bare er dramaqueens og bråk-makere.

Jeg har oxo en venninde i over 12 år nå, tyrkisk, uten noe spes religion og hun er bare nydelig. Så det er forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har uheldigvis kjent et slikt menneske i noen år og jeg vil si at disse utenlandske damene er verre enn hvilken som helst såkalt norsk "billig" jente.

No comment

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...