Gå til innhold

Magesmerter ved graviditet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har for en ukes tid siden oppdaget at jeg endelig er gravid :jepp:

Men det jeg lurer på er om noen av dere vet om det er vanlig å kjenne litt milde menssmerter av og til? Ikke hele tiden...

Kanskje det er psykisk? Noen ganger skylder jeg på luftsmerter/mat som jeg reagerer på. Har hatt SA tidligere, så er veldig redd for at det ikke skal gå vår vei denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er helt normalt å kjenne menssmerter. Det kommer av at livmoren er i hurtig vekst. :) Bare positivt med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp, jeg også hadde masse menssmerter. Nesten konstant de første 10 ukene tror jeg, men ga seg ikke helt før jeg var i sikkert uke 20. Lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde både menssmerter og andre, stikkende og veldig vonde smerter i perioden rundt testing. De var helt like som sist gang jeg var gravid, men da mistet jeg tidlig. Var overbevist om at jeg mistet, som tidligere, men her sitter jeg nå, 6 måneder på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også noen helt sinnsyke smerter til tider:) men prøver å tenke positivt. og puppene mine står omtrent rett ut :) hi hi.. selv jeg er ikke langt på vei. skal bestille kontrolltime i morgen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ble innlagt på sykehus i fire dager pga kraftige magesmerter, de sa at dette ikke var normalt da, men at det var helt normalt å ha ondt i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også masse smerter, men her er det en blanding, luft og vokse smerter, er helt forferdelig hvor mye luft jeg har fått i magen etter jeg ble gravid... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...