Gå til innhold

Trenger hjelp


Gjest sunshine

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine

Hei! Jeg er ny på kvinneguiden og trenger noen svar av dere. Jeg er snart 18 år, og "roter" med en på 27. Vet at dette har blitt tatt opp en del ganger her, men håper dere kan være ærlige. Er dette for stor aldersforskjell? Liker han veldig godt og han liker meg også. Har det veldig bra sammen. Så et spørsmål til menne her. Har opplevd å være full og våknet med en helt fremmed mann oppå meg.. Vet at det er min egen feil, men siden det har jeg ikke klart å ha sex. Synes dere det er feil å bruke glidemiddel? At det føles feil? Håper noen kan svare. Hilsen ei som har lyst, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sunshine og velkommen til KG. Det var mange spørsmål du hadde, men kan prøve å svare. Men det er viktig at du huskar at det vi svarar her inne ikkje nødvendigvis er det som er rett for deg, KG er ikkje noko orakel.

Aldersforskjell kjem heilt an på personane det er snakk om. Var sjølv saman med en som var sju år eldre enn meg da eg var nitten, men han var veldig..... for å sei det rett ut...barnslig. Vart litt oppgitt av og til, for eg kjende meg meir voksen enn han. Eg veit ikkje korleis dykkar forhold er, men i prinsippet meiner eg at aldersforskjellen ikkje er for stor. Pass deg likevel, enkelte menn likar yngre jenter kun for sexen si skuld, og meinar ikkje noko seriøst med det. Det er vondt, men enkelte menn er teite sånn. Dessutan kan du kanskje høre med veninnene dine, som veit kven han er og korleis du er. Dei kan nok svare bedre på det enn vi på KG.

Når det gjeld glidemiddel er det ikkje feil å bruke det om ein har lyst til det eller føler at ein treng det. Det som derimot er feil, er å tvinge seg sjølv til å ha sex fordi ein "må" når ein eigentleg ikkje er kåt. Forsto eg det rett at den episoda da du våkna med mannen oppå deg har gitt deg avsmak for sex og du ikkje klarer å slappe av saman med menn? I så fall synest eg ikkje du skal gå for fort fram. Ingen har sagt at du må ha samleie med ein mann sjøl om du har rota med han og han gjerne vil ha samleie. INGEN! Kanskje du skal ta det faktum at du må bruke glidemiddel som eit hint om at du ikkje er klar enda? Ta livet med ro, ingenting hastar. Ta tid til å bli så kjent med mannen og så komfortabel og avslappa at du blir klar for å gå vidare. Gjer som DU føler for, ikkje han.

Håper du fikk svar på det du lurte på..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine

Tusen takk Hedda:) Jeg har snakket med han om det og han har ingen hast. Det virker som om han forstår og legger ikke press på meg. Vi har vel kanskje mer enn bare ett "rote-forhold" vi snakker sammen nesten hver dag og jeg er skikkelig glad i ham, og tror nok det at det er gjensidig. Han er ikke som de andre eldre mennene jeg har vært sammen med. Det virker som om han ikke har noen hast, og at vi bør bli bedre kjent først. Men det med glidemiddelet kan også komme av den grunn at jeg har gått på p-sprøyta i nesten 3 år. Har gått over til yasmin nå for å se om det kanskje hjelper. Håper det i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kanskje du skal ta det faktum at du må bruke glidemiddel som et hint om at du ikke er klar enda?"

Det å bruke glidemiddel er det veldig MANGE som gjør,og må, og det har INGENTING med hvor klar eller motsatt du er for sex.

Mange blir rett og slett ikke våte nok, og trenger da glidemiddel for å hjelpe til, dette er jo også lurt om man fort blir sår, men at det har noe med om du er klar for sex eller ikke å gjøre ?

Langt ifra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei du!

jeg er 22 og er sammen med en gutt på 31. dette går helt fint, og alderen har ingenting å si i det hele tatt! vi har det bra sammen.

selvfølgelig, du får noen kommentarer i ny og ne fra venner som "er ikke han litt for gammel for deg a?" men de finner fort ut at vi har det bra sammen, og det er det viktigste!

over til bruken av glidemiddelet;

du er nok ikke klar enda.. og det er nok hintet ditt, at du ikke blir våt nok.. prøv å slapp av, ikke stress med sex, så merker du nok når du er klar igjen, og blir våt naturlig..

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Om du er klar eller ikke får du vite når du koser med deg selv. Blir du våt nok da? Om du blir det, og ikke når du er sammen med en mann, bør du vente - eller ta det VELDIG med ro til å begynne med. Om du ikke blir særlig våt når du er alene heller ser jeg ingen grunn til å la glidemiddelet ligge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine

Tusen takk for svarene. Nei, jeg blir faktisk ikke våt når jeg koser med meg selv. Det har jeg faktisk ikke tenkt på før.. Men jeg lurer bare på hva menn synes om at jenter bruker glidemiddel. Det kan jo kanskje være et nederlag for noen at de ikke klarer å gjør jentene våte?? Jeg vet ikke, men jeg føler meg VELDIG klar for det.. Jeg vil, men får det ikke til:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Vel, dersom du er klar for det, er det vel ingenting å vente på! Etter det lille du har fortalt virkar han da som ein kjekk fyr, og berre du veit om du er klar eller ikkje.

No er ikkje eg mann, men eg trur at ein "skikkelig" mann ikkje vil reagere negativt på at du leitar fram litt glidemiddel. Kanskje du kan forklare han korleis ståa er, så skjønnar han det nok. Du er ganske enkelt ikkje av den sorten som blir søkkvåte når du bli kåt, det er inga skam i det. Han blir nok berre lykkelig over at han klarer å gjere deg kåt!

Lykke til og kos deg masse. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående aldersforskjellen... er 26 selv, og hadde en av mine venner på 26-27 år fått seg ei dame på atten ville de nok fått hørt det. Jeg hadde syntes det var dødsharry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine

Takk for alle svarene. Dette hjelper meg utrolig mye, og i morgen skal jeg kjøpe glidemiddel:) Jeg regnet med at det ble noen negative kommentarer også, men harry??? Akkurat det skjønner jeg ikke. Kommer fra ei lita bygd, hvor alle kjenner alle og jeg tror nok ikke at det å bli sett på som "harry" blir det største problemet her nei! Men som de andre har skrevet her så er nok ikke aldersforskjellen så stor i forhold til mange andre par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Kjære sunshine...bygda vi bor er kjent for at alle vet alt om alle,men synes ikke du skal bry deg om det.Gjør det du føler best for og jeg tror forholdet mellom deg og denne mannen på 27 år kommer til å bli kjempe bra,bare dere tar tiden til hjelp.

IKKE bry dere om hva andre folk sier...tenk på dere selv,og som du skriver du er jo så utrolig glad i han,husk det at To Hjerter som er enige kan sammen bryte ned ett fjell.

TENKER på deg....

Masse klemmer 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...