Gå til innhold

TV, vegghengt eller på fot?


Gjest Seajewel

Har du TV-en på veggen eller på tvbenk?  

12 stemmer

  1. 1. Har du TV-en hengt på veggen eller står den på tvbenk?

    • Vegghengt
    • På tvbenk eller lignende
    • Begge deler :))


Anbefalte innlegg

Gjest Nanette

Hva er det mest fordeler ved?

Å henge tven på veggen eller å ha den stående på fot på tvbenk?

Nå har jeg den stående på tvbenk og den kan snues til alle kanter, noe som er praktisk siden jeg har innredet stua slik at jeg også da kan se tv fra kjøkkenet. Men så vurderer jeg å vegghenge den, men vil det da se rart ut om jeg snur på tven til sidene? vil den stå mye ut ifra veggen da? Jeg har 42 tommer. For jeg snur alltid på den etter behov. Hva har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Står på TV-benk og kommer til å forbli der. Alle "boksene" (DVD og dekoder) som hører med må jo uansett stå på gulvet eller jeg må henge opp hylle under veggopphenget til TV'n, så jeg synes det er mest praktisk sånn. Har gipsplater på veggene så henger jeg først opp noe på en vegg så må det omtrent henge der til evig tid siden gipsankere "ødelegger" veggen totalt. Dermed har jeg mest mulig på gulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegghengt.

Dekoder for RiksTv er integrert i TV'en (kjøpt eget kort til dette).

BluRay spiller er i samme merke som TV'en, også den vegghengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kakker Lakk

Vi har vår på TV bord.

Finner ingen bedre løsninger foreløpig siden vi har x-box, dekoder, og en hel haug med filmer og spill som ligger i skuffene i TV bordet.

Neste gang vi flytter, avhengig av hvordan den nye stua er, vil vi henge den på veggen og kjøpe en bokhylle eller lignende som vi kan ha filmer, dekoder og spill i, dvs en slik liggende bokhylle.

Syns det er lettere å ha TV på veggen, ser ofte mer ryddig ut med unntak av enkelte stuer jeg har sett, og det er ikke så ille å vri TVn når den henger på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tven på veggen og en tv benk under til dekodere, spillkonsoller og forsterker. Men vi har ikke dreibart stativ. Har sett noen bilder hvor tven er i full sving, og det ser ok ut igrunn, så lenge det er ryddig rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...