Gå til innhold

Gardiner for å få det mørkt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske avhengig av å ha det helt mørkt på soverommet. Her jeg bor nå har vinduer helt ned til gulvet, og jeg så for meg å bruke persienner e.l. og ha svarte, lange gardiner som ikke slipper gjennom sollys. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Eller har lyst å fortelle om sin løsnig på sitt soverom? (Har tidligere brukt rullegardin, men har ikke vært fornøyd, dessuten var vinduene "normale") :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har rullegardiner fra Ikea, men har bygget skinner på sidene, slik at det ikke slipper inn lys fra sidene. Nå er det helt mørkt hos oss. Skinnene er bygget av trelister som er montert på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade

Spør i en gardinforretning, sjekk på nettet. Finnes mange løsninger, f.eks. gardinstoff med spesialbelegg på utsiden som stopper/reflekterer lys. Bruker svarte persienner selv, og syns det fungerer veldig bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi hadde fra før "blendingsgardiner" fra IKEA (+ tynne hvite pyntegardiner), men de slipper likevel inn lys langs sidene, så i sommer har jeg sydd gardiner av kraftig svart stoff med nydelig vevd mønster fra Stoff og stil (kun 100kr/m!), og vi sover som aldri før :søvn:

(Nesten vanskelig å våkne nå.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...