CoffeeGirl Skrevet 10. september 2010 Forfatter #81 Del Skrevet 10. september 2010 Hmm.. kanskje jeg skal få målt makspulsen min.. Er det noe sted man kan gjøre det? Jeg har ikke pulsklokke. CoffeeGirl: Synes ikke du skal tenke på deg selv som at du ikke er et catch Kom kompisen din eller? Verste jeg vet er folk som ikke holder avtaler. Særlig når man prøver åta kontakt, og så får man ikke svar. Merker jeg har luket ut de menneskene i livet mitt. Orker ikke sånt lenger. Er dette en fyr du er litt hypp på eller? Han dukka opp, jeg måtte ringe og vekke han da Men han kom i alle fall, og hadde ikke glemt det, bare forsovet seg :gjeiper: Er ikke hypp nei, jeg har jo verdens beste samboer Men det er koselig å treffes og ta lunsj, prate og bare være venner liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 10. september 2010 Forfatter #82 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg er helt hekta på Cola Zero, kan til nød drikke Cola Light eller Tab Xtra. Se for dere min nød da jeg gikk til innkjøp av Pepsi Max i dag Butikken var tom for de tre andre alternativene, og jeg tenkte at "ja ja, svart brus er svart brus!" Det er løgn! Pepsi Max smaker blærgh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 10. september 2010 #83 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg synes nå brus smaker blærgh i det hele tatt jeg da Kan til nød drikke cola med isbiter i varme land, hvis jeg føler meg litt slapp og trenger noe til blodsukkeret. Men stort sett er det for søtt, og så liker jeg ikke det belegget man får i munnen. Bra jobba at butikkene var utsolgt for så populær brus på en fredag da, burde jo tenke på det når de tar inn varer for helgen Så bra at kompisen din kom! Er så hyggelig med lunsjavtaler Hadde visst ikke fått med meg at du hadde samboer jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 10. september 2010 Forfatter #84 Del Skrevet 10. september 2010 Hadde visst ikke fått med meg at du hadde samboer jeg.. Sånt skjer! Nå skal det nevnes at hadde jeg ikke hatt samboer hadde jeg kanskje vært mer hypp en det jeg faktisk er da... Jobber for å komme over dørstokken i dag også, vi reiser på ferie til tirsdag og det hadde vært greit å få unnagjort i alle fall et par økter før den tid. Men rydding og pakking står liksom litt øverst på lista... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 10. september 2010 #85 Del Skrevet 10. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 10. september 2010 #86 Del Skrevet 10. september 2010 Reise på tirsdag? Åå så fint! Har også folk som aldri dukker opp eller er mulige å få kontakt med, sånn er det bare. Liker ikke lettbrus jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 10. september 2010 Forfatter #87 Del Skrevet 10. september 2010 Reise på tirsdag? Åå så fint! Har også folk som aldri dukker opp eller er mulige å få kontakt med, sånn er det bare. Liker ikke lettbrus jeg Ferie! *glede seg* Nå dukket han jo opp da, heldigvis Jeg tåler ikke sukker så godt, så jeg må drikke lettbrus. *hekta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 10. september 2010 #88 Del Skrevet 10. september 2010 Deilig med ferie! Skal du langt? Være borte lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 11. september 2010 Forfatter #89 Del Skrevet 11. september 2010 Deilig med ferie! Skal du langt? Være borte lenge? Hellas i to uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 11. september 2010 #90 Del Skrevet 11. september 2010 Hellas i to uker Plass i bagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 11. september 2010 Forfatter #91 Del Skrevet 11. september 2010 Plass i bagen? Jeg skulle gjerne, men tror sambo blir litt oppgitt over gjester på det som skal være en romantisk get-away for to :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 11. september 2010 #92 Del Skrevet 11. september 2010 Hehe skjønner godt den, har heldigvis sluppet unna det selv Gleder meg til første helga i oktober, da er det helgetur! Nå må du huske å spise sunt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 12. september 2010 Forfatter #93 Del Skrevet 12. september 2010 Hehe skjønner godt den, har heldigvis sluppet unna det selv Gleder meg til første helga i oktober, da er det helgetur! Nå må du huske å spise sunt da Ja, huff, det blir jo ofte mye utskeielser på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 12. september 2010 Forfatter #94 Del Skrevet 12. september 2010 Lite trening, mye rydding og pakking. Hater å rydde, men det er så deilig å komme hjem fra ferie til rent hus! Men jeg har i alle fall fått pakket med meg treningstøy og joggesko da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 13. september 2010 #95 Del Skrevet 13. september 2010 Helt enig, jeg har også full før jeg drar på ferie Å, så reiser du i morgen alt! Heldig! Høres perfekt ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 13. september 2010 #96 Del Skrevet 13. september 2010 Enig i at det er best å komme hjem til rent hus! Tenk så fint det blir å reise bort da, herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Komodo Skrevet 13. september 2010 #97 Del Skrevet 13. september 2010 Pepsi Max smaker blærgh! Det er en vanesak. Jeg syntes det samme før, men etter noen glass ble jeg hekta! (Nå kan man vel spørre seg om det er vits å lære seg å like noe såpass usunt da, men. Jeg gjorde det av logistiske grunner, de selger bare Pepsi Max i firepakninger i nærbutikken, og det er jo veldig hendig. Hehe...) God tur til Hellas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 13. september 2010 #98 Del Skrevet 13. september 2010 Pepsi Max er best... (men prøver å kutte ut nå!) Ønsker deg en alle tiders toppers reise og tur i morgen, CoffeeGirl! Dagens utfordring: Minst 1 treningsøkt der nede.. Bruk badebasseng og svøm, løpe på stranda, gå turer i fjell og butikker, eller bare litt styrketrening inne på hotellrom/treningssal.. You can do it!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 13. september 2010 Forfatter #99 Del Skrevet 13. september 2010 Helt enig, jeg har også full før jeg drar på ferie Å, så reiser du i morgen alt! Heldig! Høres perfekt ut :D Nå begynner det å se bra ut her, mangler bare en oppvaskmaskin og å bytte sengetøy og vaske kjapt over badet og soveromsgulvet i morgen tidlig før vi kan reise Enig i at det er best å komme hjem til rent hus! Tenk så fint det blir å reise bort da, herlig! Jeg gleder meg skikkelig! Det er en vanesak. Jeg syntes det samme før, men etter noen glass ble jeg hekta! (Nå kan man vel spørre seg om det er vits å lære seg å like noe såpass usunt da, men. Jeg gjorde det av logistiske grunner, de selger bare Pepsi Max i firepakninger i nærbutikken, og det er jo veldig hendig. Hehe...) God tur til Hellas! Her har nærbutikken heldigvis Cola Zero i firepakning, så jeg er storfornøyd Pepsi Max er best... (men prøver å kutte ut nå!) Ønsker deg en alle tiders toppers reise og tur i morgen, CoffeeGirl! Dagens utfordring: Minst 1 treningsøkt der nede.. Bruk badebasseng og svøm, løpe på stranda, gå turer i fjell og butikker, eller bare litt styrketrening inne på hotellrom/treningssal.. You can do it!! Bare èn økt på 14 dager? Har planer om minst tre Skal prøve å få til hver andre eller tredje dag, men minimumskravet er tre økter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 13. september 2010 Forfatter #100 Del Skrevet 13. september 2010 Blitt lite trening i helga (sett bort ifra husarbeid), og i dag var jeg innom Afroditeklinikken og fikk utført litt arbeid ( ) før vi reiser, noe som resulterer i trenings"forbud" i 24 timer etterpå Men det er nok å vaske hus altså, virkelig! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå