Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Trening i september

03 - 30DS Level 1

04 - 30DS Level 1

05 - Intervall-trening - 28:30

Jeg har aldri vært noen fan av jogging, men har innsett at for å komme ned i den vektklassen jeg ønsker, og for å ta best vare på meg selv, er det smart med kondisjonstrening. Prøvde meg på C25K i starten av august, men så klikka iPoden min, og dermed ble det få uteturer. I dag bestemte jeg meg for at nok var nok, fant fram telefonen (som jeg har mye god musikk på :ler: ) og "løp" lyktestolpe-intervaller. Pulsen har ligget på ca 190 i jogge-intervallene og gått ned til rundt 160-165 i gå-intervallene. Satser på å merke framgang relativt fort, siden jeg er i så dårlig form :trene:

Endret av CoffeeGirl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer til å merke det fort :) Husk å jogge SAKTE, 190 er mye... Du burde ligge på samme puls med rask gange og saaaakte jogging. Jeg startet med å jogge i rask gange fart :fnise: Jeg er enda litt der, men jobber med å øke tempoet.

Jeg syns vi burde ta en joggetur sammen en gang jeg ;)

Skrevet

Du kommer til å merke det fort :) Husk å jogge SAKTE, 190 er mye... Du burde ligge på samme puls med rask gange og saaaakte jogging. Jeg startet med å jogge i rask gange fart :fnise: Jeg er enda litt der, men jobber med å øke tempoet.

Jeg syns vi burde ta en joggetur sammen en gang jeg ;)

Da skal jeg ha jogget en liten stund alene først, tror jeg :sjenert: Turen min i dag var ikke mer enn 3 km, så det er mest gå-fart, til tross for den høye pulsen :gjeiper:

Skrevet

Da skal jeg ha jogget en liten stund alene først, tror jeg :sjenert: Turen min i dag var ikke mer enn 3 km, så det er mest gå-fart, til tross for den høye pulsen :gjeiper:

Da maser jeg på deg igjen om en måned :lur::ler:

Skrevet

Da maser jeg på deg igjen om en måned :lur::ler:

Det er lov! *se for seg Gina_ som maser: :kjefte: * :ler:

Skrevet

Det er lov! *se for seg Gina_ som maser: :kjefte: * :ler:

:biggrin::tommelsmil: Jeg er GOD til å mase, så jogg ivei ;)

Skrevet

:biggrin::tommelsmil: Jeg er GOD til å mase, så jogg ivei ;)

Jeg er nysgjerrig på hvordan det skal gå med treningen min når vi reiser på ferie da :) Holdt på å gå på veggen i sommer, så jeg pakker nok med treningstøy og joggesko :ler:

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hvordan det skal gå med treningen min når vi reiser på ferie da :) Holdt på å gå på veggen i sommer, så jeg pakker nok med treningstøy og joggesko :ler:

Ah, ferie! Skal på en liten ferie selv, men det er bare en helg, så jeg tenker ikke så mye på det :ler: Men det høres ut som at du skal på lengre ferie? Du kan jo pakke med deg slemme Jillian ;)

Skrevet

Ah, ferie! Skal på en liten ferie selv, men det er bare en helg, så jeg tenker ikke så mye på det :ler: Men det høres ut som at du skal på lengre ferie? Du kan jo pakke med deg slemme Jillian ;)

Vi blir borte i to uker, så det å ta med seg gode treningsvaner i kofferten er nok en god ide :) Tenkte å pakke med Jillian, joggesko, treningsklær og kanskje et sett med manualer hvis koffertvekta tillater det. Hvis ikke må jeg lete opp treningsstrikkene mine, de har jeg gjemt langt inne i boden :sjenert:

Skrevet

Jeg har utrolig lyst til å trene i dag, samtidig som kroppen nærmest hyler etter restitusjon - det er ikke vonde eller ømme muskler, men mer det at jeg er helt utslitt. I morgen må jeg tilbake til legen for å få litt påfyll av vitaminer, fikk resept på det i dag men rakk ikke tilbake for å få satt dem. Tror nok vitaminmangelen har mye å si for at jeg føler meg så sliten.

Skrevet

Mektig imponert over deg coffeeGirl! Du har jo virkelig fått til gode endringer og vaner som ser ut til å holde over tid :) Er selv på jakten etter normal BMI! :) Har du merket noen særlig endring i mengden mat du spiser nå kontra tidligere? Hva er dine favorritmat? Jeg er så matlei for tida og tar alltid imot nye tanker og tips:)

Skrevet

Hm, vitamininjeksjoner? Kan jeg spørre hvilke det er du mangler? Skulle gjerne hatt noe sånt selv...

Hør på kroppen din du, er du sliten så er du sliten :)

Skrevet

Mektig imponert over deg coffeeGirl! Du har jo virkelig fått til gode endringer og vaner som ser ut til å holde over tid :) Er selv på jakten etter normal BMI! :) Har du merket noen særlig endring i mengden mat du spiser nå kontra tidligere? Hva er dine favorritmat? Jeg er så matlei for tida og tar alltid imot nye tanker og tips:)

Mat er noe av det jeg passer veldig godt på, jeg driver et rigid porsjonskontroll-regime og fokuserer mye på proteiner i hverdagen - uten å gå helt lavkarbo. Favorittmat er roastbiff (uten pålegg, bare til å maule :fnise: ), biff, hjemmelaget kyllingsalat, marinerte kyllingstrimler, hjemmelagde ostesmørbrød med grovbrød, hamburgerrygg, ost og ananas, og jeg prøver også å få i meg litt kikerter hver dag - har hørt det skal hjelpe mot søtsuget :)

Hm, vitamininjeksjoner? Kan jeg spørre hvilke det er du mangler? Skulle gjerne hatt noe sånt selv...

Hør på kroppen din du, er du sliten så er du sliten :)

Jeg er veldig lav på det aller meste, men det eneste jeg får i sprøyteform foreløpig er B-12, resten tar jeg tilskudd for :)

Ble ikke trening i dag, tok en halvannen times middagslur isteden :søvn: Kan tro det var deilig! I morgen får jeg fylle godt på med kaffe på morgenen, så kanskje jeg slipper abstinenshodepinen utover ettermiddagen :ler:

Skrevet

Trening i september

03 - 30DS Level 1

04 - 30DS Level 1

07 - Rolig gange, totalt 5 km

Var en snartur innom Bårdar og raska med meg noen av Puma-restene de hadde på salg der :nigo: 200 kroner for to bukser, en singlet og en tskjorte er ikke ille! Så selv om jeg har shoppestopp ble det mer treningsklær :sjenert:

Skrevet

Heisann!

Jeg er på "hilserunde" på kvinneguidens treningsdagbokforum og kommer innom deg en tur for å snappe opp noen råd og vink til hvordan jeg også kan bli en skinny bitch :) Jeg er forholdsvis ganske ny her, hadde min aller første treningsøkt i dag , JEPP for aller første gang i mitt liv....

Jeg skumleste raskt gjennom boken din og må si meg allerede imponert! Men du var jo allerede godt i gang da du startet boken! for en fremgang bare på vekten lissom!!! Jeg ble super inspirert!!!!

Følger gjerne med, og stikk gjerne nesen innom min bok også :)

Skrevet

Trening i september

03 - 30DS Level 1

04 - 30DS Level 1

07 - Rolig gange, totalt 5 km

Var en snartur innom Bårdar og raska med meg noen av Puma-restene de hadde på salg der :nigo: 200 kroner for to bukser, en singlet og en tskjorte er ikke ille! Så selv om jeg har shoppestopp ble det mer treningsklær :sjenert:

Oi Oi OI, HVOR er Bårdar?? Hvor lenge varer salget? Jeg vil ooog! :sjenert:

Skrevet

Oi Oi OI, HVOR er Bårdar?? Hvor lenge varer salget? Jeg vil ooog! :sjenert:

Bårdar ligger nede ved Tullinløkka trikkestopp, men det var ganske utplukka der. Tror jeg plukka med meg de siste buksene deres, i alle fall :sjenert: Men de har ombyggingssalg på Gsport på Sandvika Storsenter, 50-70% på Intersport i Nydalen, og XXL har alltid gode tilbud :)

Skrevet

Bårdar ligger nede ved Tullinløkka trikkestopp, men det var ganske utplukka der. Tror jeg plukka med meg de siste buksene deres, i alle fall :sjenert: Men de har ombyggingssalg på Gsport på Sandvika Storsenter, 50-70% på Intersport i Nydalen, og XXL har alltid gode tilbud :)

Skal si du har oversikten :fnise:

Skrevet

Skal si du har oversikten :fnise:

*shoppoman* :sjenert:

Skrevet

Ojoj, for noen tilbud! Jeg vil og! Handlet du med deg alt som var igjen på Bårdar??? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...