CoffeeGirl Skrevet 30. september 2010 Forfatter #121 Del Skrevet 30. september 2010 Urk, i dag har jeg operert ut to visdomstenner, og det går i flytende og veldig most kost Kjedelig kjedelig kjedelig, og relativt vondt også, om jeg får si det selv. Ikke får jeg lov til å trene før over helgen heller, urk. Da er det bra jeg har ny kaffemaskin som lager kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 30. september 2010 #122 Del Skrevet 30. september 2010 Enda godt det funnes en kaffemaskin som lager kakao! Tenkte jeg skulle kjøpe meg en tesil som tidvis også produserer hva nå enn jeg måtte ha lyst på fra tid til annen for trekke-tanna-vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 30. september 2010 #123 Del Skrevet 30. september 2010 Å nei, samboeren gjorde det for et års tid siden (og jeg trakk en i vår), han var litt pjusk etterpå. Håper det blir fort bra igjen! Nå er du i alle fall kvitt de God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 1. oktober 2010 #124 Del Skrevet 1. oktober 2010 Så hyggelig med en melding i boka mi Jeg har faktisk følgt litt med på deg jeg! Ser du har prøvd 30Day Shred, hvordan er det? Hvor du har det fra? Ååååååååå, det hørtes kos ut med syden og kjæreste! :rødme: Når du har veiing? Det står sikkert baki boken din en plass, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #125 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg er fæl på det med veiing, og veier meg igrunnen hver dag Men prøver å ha Fredag som offisiell veiedag 30 Day Shred kjøpte jeg på Amazon.com, vet ikke om de fortsatt har den, men det er verdt et forsøk Hvis ikke tror jeg Play.com kan ha den? Jeg syns det er intensivt og tøft, men greit Gleder meg til å komme igang med treninga igjen etter ferie og operasjon i munnen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #126 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg kjeder meg! Har masse overskuddsenergi (selv om jeg egentlig er supersliten), og siden jeg ikke får trent har jeg satt igang et evighetsprosjekt - jeg rydder i klesskapet. Der er det mye rart der! Hittil har jeg fyllt en sort søppelsekk med klær som skal gis bort, og konkludert med at jeg har like mange treningsbukser som vanlige bukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 1. oktober 2010 #127 Del Skrevet 1. oktober 2010 haha! Så bra du ikke ligger på soffan med bare pain da :gjeiper: Jeg hadde faktisk en skikkelig opprydning i skapet for en uke siden jeg og! Det endte opp to bossekker med bare søppel, og en gi-bort sekk... og jeg som ikke er den store shopping-queen`en heller! Bra du har mange treningsbukser da Kan jeg spørre hvordan du har? Jeg har bare tights faktisk hehe! (Syns igrunn ikke det ser sååå ille ut da) Og har ikke en eneste sånn joggebukse... syns jeg blir stor i de jeg... vel :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #128 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kan jeg spørre hvordan du har? Jeg har bare tights faktisk hehe! (Syns igrunn ikke det ser sååå ille ut da) Og har ikke en eneste sånn joggebukse... syns jeg blir stor i de jeg... Jeg har to lange treningstights fra Nike, en kort tights og en capribukse fra Nike, en Frank Shorter-bukse og to Puma-bukser. Syv treningsbukser Til sammenligning har jeg en jeans, en demintights, en bomullstights og tre dressbukser/finbukser. Og en jeans som ikke passer. Syv vanlige bukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 2. oktober 2010 #129 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hehe, jeg har tre treningsbukser, og tre vanlige bukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #130 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hehe, jeg har tre treningsbukser, og tre vanlige bukser Kanskje det er smittsomt? Nå har hevelsen fra visdomstann-operasjonen gått ned, er kun 1/3 av det den var, men stølheten i kjevemuskulaturen har satt inn for fullt, så jeg får såvidt åpnet munnen. Fortsatt myk mat her i gården ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 2. oktober 2010 #131 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kanskje det er smittsomt? Nå har hevelsen fra visdomstann-operasjonen gått ned, er kun 1/3 av det den var, men stølheten i kjevemuskulaturen har satt inn for fullt, så jeg får såvidt åpnet munnen. Fortsatt myk mat her i gården ja Wow - du er jo en treningsekspert, jo!! Jeg blir sååå imponert når jeg ser hvor mye du har gått ned!! Blir lamslått jeg... Og tenk at henne har jeg en treningsavtale med på mandag... Ugg...visdomstenner, ja... Der minnet du meg på at jeg må ta mine... Skrekk og gru - både for tennene - og for lommeboken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #132 Del Skrevet 2. oktober 2010 Wow - du er jo en treningsekspert, jo!! Jeg blir sååå imponert når jeg ser hvor mye du har gått ned!! Blir lamslått jeg... Og tenk at henne har jeg en treningsavtale med på mandag... Ugg...visdomstenner, ja... Der minnet du meg på at jeg må ta mine... Skrekk og gru - både for tennene - og for lommeboken... Treningsekspert? Jeg vil vel ikke si det, men takk skal du ha Visdomstenner er grusomt og fælt, men jeg er igrunnen veldig glad for at jeg har fjernet alle fire nå, for jeg har hatt ganske vondt en stund nå. Greit å få det unnagjort, og jeg regner med smertene er over til i morra/mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #133 Del Skrevet 2. oktober 2010 Dagens kaloriinntak: 1417 Gleder meg veldig til å kunne trene på mandag, har som mål å miste 10 kg innen julaften, og siden jeg har gått opp litt i ferien ( ) må jeg jo nesten rapportere ny startvekt... Lørdag er veiedagen min, og dagens vekt er 88,8 kg. Skikkelig kjipt, for jeg har jo vært nede i 85,9 - men sånn er det bare. Blanke ark og ny start, og jeg gleder meg veldig til trening på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 3. oktober 2010 #134 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg eeelsker blanke ark og nye starter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 3. oktober 2010 #135 Del Skrevet 3. oktober 2010 Flott mål du har satt deg.. 10 kg på ca.2,5 mnd. Det burde være oppnåelig, og da har du noe tydlig å jobbe mot. Se for deg selv i julekjolen og hvor godt du tar deg ut og hvor vel du føles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 3. oktober 2010 #136 Del Skrevet 3. oktober 2010 Du klarer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #137 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nå har jeg trosset vær og vind og gått en rolig 30-minutters tur i regnværet. Var klissvåt da jeg kom hjem igjen, men det ble da 2,75 km i rolig tempo, med to gode oppoverbakker og greie pulssoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #138 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dagens kaloriinntak: 1212 Litt lavt, men jeg har tilogmed tatt meg en kopp kakao i dag. Skylder på at vi hadde mager middag - kalkunfilet har bare 115 kalorier pr 100 gram, og uten saus og poteter/ris/pasta til blir det lite kalorier på middagen gitt. Men men, kanskje det er nettopp dette som gjør at jeg går ned i vekt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 3. oktober 2010 #139 Del Skrevet 3. oktober 2010 Wow!! Ikke glem å få i deg nok til å kjenne på overskudd!! Den feilen har jeg gjort mange ganger - og anbefales ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #140 Del Skrevet 3. oktober 2010 Wow!! Ikke glem å få i deg nok til å kjenne på overskudd!! Den feilen har jeg gjort mange ganger - og anbefales ikke Jeg skylder på middagen jeg altså Pleier å ligge mellom 1300 og 1700 kcal pr dag, så 1200 er litt lavt, men det går når det er bare en dag innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå