Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Da var jeg endelig igang igjen etter sommeren, og for å få til treningsmålene og holde motivasjonen oppe har jeg bestemt meg for å føre treningsdagbok!

CoffeeGirl har som mål å bli en Skinny Bitch, og får å få til det må jeg ned "et par" kilo til. Starta på 122,3 kg 10. november i fjor, og i dag (11.08) veide jeg 86,8 kg.

Endret av CoffeeGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo allerede kommet langt, så vil bare si hei og ønske deg lykke til videre :jepp: Følger med! :)

Tusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wooow så flink du har vært :) hvordan har du klart å komme så langt? noen tips å dele?

Jeg spiser små måltider veldig ofte (hver andre time, stort sett) og fokuserer mye på proteiner uten å bli helt LC/HF-besatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ville bare si at jeg også er mektig imponert!

lykke til videre med og bli en skinny bitch, da er vi 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville bare si at jeg også er mektig imponert!

lykke til videre med og bli en skinny bitch, da er vi 2 :)

Tusen takk :)

Har ikke vært like flink i dag, skulle egentlig vært igjennom dag 2 av 30 Day Shred, men jeg har vært på farten hele dagen og kom nettopp inn døra, så treninga blir utsatt til i morra gitt. Klarer ikke å trene klokka halv ett på natta :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med trening og kosthold i dag også - dagen startet bra, men etter å ha vært hos tannlegen i to timer klarer jeg såvidt å åpne munnen, og hele hodet dundrer, så jeg har tatt Panodil Zapp og syns mest synd på meg selv :sjenert: Jeg har ikke klart å spise annet enn myk mat, så det har gått i pasta og stekt halloumi-ost, ikke så sunt at det gjør noe, men sistnevnte er i alle fall proteinrikt! :D

Men i morgen blir det både morgentrening og kveldstrening, så da er vi back on track!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgentreningen ble ettermiddagstrening, men det er i alle fall en gjennomført treningsøkt! :D Merker at det er tøft å komme igang igjen etter sommeren, spesielt når helsa skranter litt, men med en gang jeg biter tennene sammen og kommer meg igjennom halve økta går siste halvdel av seg selv :D

14. august - 30DS Level 1 - dag 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow.. for noen meritter og mål du har satt deg. Ved veis ende så har du nesten tatt av 50 %. Wowsa!

Skal følge med og heie på deg :heiajente:.

Lykke til med videre arbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow.. for noen meritter og mål du har satt deg. Ved veis ende så har du nesten tatt av 50 %. Wowsa!

Skal følge med og heie på deg :heiajente:.

Lykke til med videre arbeid!

Takk :sjenert:

Merker at det blir dårlig med trening denne uka, første uka på Universitetet, og mye nytt av intrykk og informasjon som skal bearbeides :gjeiper: Men jeg skal prøve å få inn i alle fall to treninger, om ikke tre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om treningsmengden ikke er helt på topp, er det herlig å se at vekta lusker litt nedover allikevel. I dag veide jeg 85,9 kg :) Dessuten har jeg kjøpt HH Baselayer-topp og bukse til å ha under treningstøyet i vinter, og et Maxim Flaskebelte til "løpe"turene mine, så nå MÅ jeg igang :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert veldig motiverende med vekta som stadig går litt nedover..! Og så føles det veldig godt å trene, er du ikke enig?

Kjør på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening er jo egentlig ganske okay, og spesielt den følelsen av velvære jeg får når jeg er ferdig med treninga :gjeiper: Må nok ut en tur i morgen, tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening er jo egentlig ganske okay, og spesielt den følelsen av velvære jeg får når jeg er ferdig med treninga :gjeiper: Må nok ut en tur i morgen, tenker jeg :D

Følelsen etter trening er den beste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at kroppen min ikke har taklet "stresset" det er å være ny student :P Dagens plan var møte med faddergruppa, forelesning og så trening, men på vei fikk jeg mer og mer vondt i halsen og nå sitter jeg med rennende nese og vondt i halsen og drikker C-vitaminer og ser på Greys Anatomy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at kroppen min ikke har taklet "stresset" det er å være ny student :P Dagens plan var møte med faddergruppa, forelesning og så trening, men på vei fikk jeg mer og mer vondt i halsen og nå sitter jeg med rennende nese og vondt i halsen og drikker C-vitaminer og ser på Greys Anatomy.

Er en påkjenning å starte med noe nytt, kjenner også at jeg har ikke har studert i sommer :ler: Håper du ikke blir syk, det er så utrolig kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta det hakket rolig med treningen da, ikke stresse kroppen for mye! Absolutt uvant og stressende med nye ting, ja... Men du kan jo prøve å være litt aktiv/leve sunt, uten å TRENE liksom. Type gå turer/gå masse i trapper osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...