Gå til innhold

Det finnes en logisk forklaring på alt


Gjest Trajan

Anbefalte innlegg

Gjest Trajan

Alt overnaturlig du opplever eller tror du opplever. Alt det såkalte uforklarige du mener du har opplevd har en logisk forklaring. Det er alltid en logisk forklaring

man må bare vite hvor man skal lete for å finne den logiske forklaring

borset fra når det gjelder hvordan et menneske kan være en Manchester United fan der finnes det ingen logisk forklaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt overnaturlig du opplever eller tror du opplever. Alt det såkalte uforklarige du mener du har opplevd har en logisk forklaring. Det er alltid en logisk forklaring

man må bare vite hvor man skal lete for å finne den logiske forklaring

borset fra når det gjelder hvordan et menneske kan være en Manchester United fan der finnes det ingen logisk forklaring

Fotballfanatisme har jo forsåvidt flere likhetstrekk med religiøs fanatisme, har det ikke?

Forresten så var det vel Scheie, støttet av Wathne som uttalte engang at fotball er opium for hjernedøde idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfanatisme har jo forsåvidt flere likhetstrekk med religiøs fanatisme, har det ikke?

På en måte så kan man si at det stemmer.

Forresten så var det vel Scheie, støttet av Wathne som uttalte engang at fotball er opium for hjernedøde idioter.

Det vet jeg ikke. Men om han sa det så sier jeg meg enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, det meste har nok en logisk forklaring. I tilfellene hvor logikken ikke er synlig kan det jo være en trøste å tenke at det er en åndelig forklaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt overnaturlig du opplever eller tror du opplever. Alt det såkalte uforklarige du mener du har opplevd har en logisk forklaring. Det er alltid en logisk forklaring

man må bare vite hvor man skal lete for å finne den.

Captain obvious er ute og lufter bikkja si? ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har opplevd en del uforklarlige ting som virkelig ikke har gitt meg noen logisk forklaring til tross for tvilen og det at jeg har prøvd og finne en logisk forklaring.

min konklusjon er at det finnes mye mellom himmel og jord vi ikke forstår oss på, og sikkert aldri vil gjøre heller.

min erfaring rundt såkallt "spøking" eller "ånder" om du vil, er at de fleste som har tvil rundt det temaet er de som ikke har opplevd noe lignende, men som snur fort når de først opplever det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arlequin

jeg har opplevd en del uforklarlige ting som virkelig ikke har gitt meg noen logisk forklaring til tross for tvilen og det at jeg har prøvd og finne en logisk forklaring.

min konklusjon er at det finnes mye mellom himmel og jord vi ikke forstår oss på, og sikkert aldri vil gjøre heller.

min erfaring rundt såkallt "spøking" eller "ånder" om du vil, er at de fleste som har tvil rundt det temaet er de som ikke har opplevd noe lignende, men som snur fort når de først opplever det :)

Men om det skulle finnes noe sånt som spøkelser, så er det jo en forklaring på det også. Det at man ikke kan forstår seg på noe betyr ikke at en forklaring ikke finnes :excl:

Dersom spøkelser eksisterer og man stiller seg spørsmålet: hvordan er det mulig? Hvordan blir noen spøkelser? etc, så er det jo et svar på det, uavhengig av om vi noen gang finner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om det skulle finnes noe sånt som spøkelser, så er det jo en forklaring på det også. Det at man ikke kan forstår seg på noe betyr ikke at en forklaring ikke finnes :excl:

Dersom spøkelser eksisterer og man stiller seg spørsmålet: hvordan er det mulig? Hvordan blir noen spøkelser? etc, så er det jo et svar på det, uavhengig av om vi noen gang finner det.

true ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi forstår nye ting vil ulogiske ting virke logiske, selv om vi hadde oppdaget noe så u logisk som en mystisk ånde verden ville denne virket logisk etter oppdagelsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...