Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Se der har du vært på shopping ja :ler:

Kjenner godt til oppbevaringsproblematikken :gjeiper: Vi har også vært på Ikea i dag og kjøpt trådkurver til skyvedørsgarderoben og nytt baderomsskap (som skal romme alt av bleier og stæsj) :ler:

Og nå ringte jeg nettopp på en skjenk/kommode som kan passe i gangen i vår også :sjenert:

Det nytter jo ikke å kjøpe inn masse klær og utstyr om man ikke har noe sted å legge det.... :fnise: Da blir det kaos i mitt i hode i allefall :ler:

Er det ikke på tide med påskeferie nå?

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med babyshopping :) Deilig at ting kommer på plass også :)

Jaa, er så koselig :rodmer:

Hvordan er det med deg? :)

Se der har du vært på shopping ja :ler:

Kjenner godt til oppbevaringsproblematikken :gjeiper: Vi har også vært på Ikea i dag og kjøpt trådkurver til skyvedørsgarderoben og nytt baderomsskap (som skal romme alt av bleier og stæsj) :ler:

Og nå ringte jeg nettopp på en skjenk/kommode som kan passe i gangen i vår også :sjenert:

Det nytter jo ikke å kjøpe inn masse klær og utstyr om man ikke har noe sted å legge det.... :fnise: Da blir det kaos i mitt i hode i allefall :ler:

Er det ikke på tide med påskeferie nå?

:sol:

Ja, endelig!! :ler: Trådkurver fra Ikea ble også med hjem her, har tenkt vi skal ha ett hjørne på vaskerommet med trådkurver fra gulv til tak, og montere 2 stk lange hyller langs veggen. Tror vi får utnytte den lille plassen vi har på vaskerommet med å gjøre det slik :hoppe: Kaos i hodet og hjemmet liker vi ikke ;) Hvordan ble soverommet egentlig? Ble dere fornøyd med fargen? :) Og når det gjelder påskeferie så tar jeg påskeferie klokken 14.30 i morgen!! :nigo: Inn å titte litt til deg nå! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg er det bra :) 14 uker i dag, og tiden flyr egentlig! Sitter på jobb, og har en og en halv time igjen til ferie frem til lørdag. Blir deilig med en pust i bakken nå!

Kos deg kjempe masse i påsken! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg er det bra :) 14 uker i dag, og tiden flyr egentlig! Sitter på jobb, og har en og en halv time igjen til ferie frem til lørdag. Blir deilig med en pust i bakken nå!

Kos deg kjempe masse i påsken! :hjerte:

Så bra! :hoppe: for 14 uker!! ..jeg syntes de første 15 ukene sneeeglet seg avgårde jeg, mens de neste 15 har flydd. Så om du synes tiden går fort nå så har du plutselig en liten en i armene dine :ler:

Håper du har hatt en fin start på påskeferien! God påske! :sol:

-------

Hatt en særdeles effektiv dag på jobb, så tok ferie med eekstra god samvittighet i dag :hoppe: Nå har jeg fri heelt til mandag :nigo: Ettermiddagen ble tilbragt hjemme hos svigermor -- kjøttkakemiddag med påfølgende jordbær og is, og kvalitetstid med familie som er hjemme på påskeferie :hjerte: Ellers har jeg "innredet" kommoden i gangen, den er nå full av skjerf/luer/div. klær.. Og to av skuffene har jeg spart til lillegulls uteklær :rodmer:

Nå skal jeg se en episode eller to med "Frustrerte Fruer", har nemlig akkurat begynt på sesong 1, og er hekta :popcorn:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og ønsker deg en riktig GOD PÅSKE!

God påske til deg også Hegejenta! :klemmer:

--------

Her er vi kommet hjem etter noen herrlige dager på hytta sammen med familien min, inkludert søstre og tantegullene :hjerte: I går pøste det ned, så vi hadde en skikkelig innedag med en god bok, påskesnop, avslapping og lammelår til middag :sikle: I dag stod vi opp til strålende sol og gradestokken viste etterhvert 19 grader i skyggen! :sol: Grillet indrefilet med masse deilig tilbehør før vi dro hjem. Kost oss masse, deilig med skikkelig kvalitetstid med familien :hjerte:

I kveld har vi skrudd sammen kommoden og senga til lillegull :hoppe: Klarte ikke dy meg, så senga er allerede oppredd, den ble så fiin :rodmer: (skal ta av av sengetøyet og vaske det når det nærmer seg) Nesten helt uvirkelig, at det om noen uker kommer en liten en som skal sove i den senga :rodmer:

Må foresten :hoppe: for 30 uker i går!! :strix::hjerte::strix:

Sånn ellers er formen sånn passe. Merker at ting begynner å bli litt tyngre, jeg blir lettere sliten i rygg, og jeg plages fortsatt med smerter i hendene. Høyrehånda blir bare verre, og jeg våkner flere ganger om natta av at hånda verker og "dunker". Og senebetennelsen i venstre hånda er tilbake igjen, sikkert for at jeg overbelaster den for å ikke belaste høyrehånda så mye.... Usj! Håper virkelig dette er noe som gir seg når svangerskapet er over, slitsomt dette! Er lissom ikke så mye å gjøre, bortsett fra å ikke belaste hendene... Og det er enklere sagt enn gjort :sjenert:

Bortsett fra det overnevnte så har jeg det bra da!;) Magen vokser, og jeg er fornøyd med at vekta ikke går noe særlig oppover! (vi får se om jeg sier det samme når påska er over da... ;) ) Lillegull er en aktiv liten krabat, og jeg er spent på om han har tenkt å være like aktiv når han kommer ut :fnise:

Nå skal jeg se en episode av "Frustrerte Fruer", før jeg skal finne senga. Ønsker alle en fin fredagskveld, og en herlig påske :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med kvalitetstid med familien, ikke alltid lett å få til det i en hektisk hverdag. Deilig å nyte noen fridager :popcorn:

Skal si tiden flyr, tenk 30 uker allerede.... Ikke lenge igjen til den lille krabaten kommer til verden nå og dere blir foreldre :biggrin:

Syntes du er flink som har greid å vente såpass lenge med å re opp sengen og gjøre den klar. Jeg har også kjøpt seng og alt utstyr og jeg klør etter å sette det opp, men for min del er det litt i tidligste laget ennå :skratte:

Håper du fortsatt får en god påske :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Høres ut som om du har hatt en fin påske sålangt med familie og hyttetur :)

Jubler også for :strix: 30 uker :strix: om 10 uker kan lillegutt være her, tenk det :)

Jeg har også hatt lyst til å re opp senga, men har ikke gjort det enda... Når vasker man tingene?

Har ikke tatt av prislapper på noen plagg eller vasket noe enda jeg.. Redd det skal bli "lagringslukt" på det... Hehe, tullete mamma-tanker jeg har sikkert...

Håper du har en fortsatt fin påske :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med kvalitetstid med familien, ikke alltid lett å få til det i en hektisk hverdag. Deilig å nyte noen fridager :popcorn:

Skal si tiden flyr, tenk 30 uker allerede.... Ikke lenge igjen til den lille krabaten kommer til verden nå og dere blir foreldre :biggrin:

Syntes du er flink som har greid å vente såpass lenge med å re opp sengen og gjøre den klar. Jeg har også kjøpt seng og alt utstyr og jeg klør etter å sette det opp, men for min del er det litt i tidligste laget ennå :skratte:

Håper du fortsatt får en god påske :sol:

Heii :vinke:

Ja, tenk det, vi skal bli foreldre om noen uker... :rodmer: Hvordan er det med "din tid", går ukene fort hos deg? :)

Hadde nok ikke klart å venta hadde jeg hatt senga i hus før. Er jo ikke noe rart man blir utålmodig! Så synes du bare skal kjøre på jeg, og sette den opp! :nigo: Håper du og dine har en fin påske! Skal inn å titte litt deg nå! :klemmer:

---------

Dagen i dag har vært deiiilig -- det har rett og slett vært sommer! :sol: Stod opp klokken ti til strålende sol. Morgenkaffe og avislesing på verandaen, etterfulgt av noen timer med solnyting :sol: I ettermiddag har kjæres familie vært på besøk, grilling og kvalitetstid i dag også! :hjerte: Nå er kjære dratt på nattevakt, jeg kjenner jeg er ør i toppen av for mye sol, så kvelden blir nok tilbragt i sofaen! Ønsker alle en finfin kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært deiiilig -- det har rett og slett vært sommer! :sol: Stod opp klokken ti til strålende sol. Morgenkaffe og avislesing på verandaen, etterfulgt av noen timer med solnyting :sol: I ettermiddag har kjæres familie vært på besøk, grilling og kvalitetstid i dag også! :hjerte: Nå er kjære dratt på nattevakt, jeg kjenner jeg er ør i toppen av for mye sol, så kvelden blir nok tilbragt i sofaen! Ønsker alle en finfin kveld :vinke:

Se der fikk dere også litt sol i påsken! :sol: Bra! :tommelopp: Været har jo ganske mye å si... vi har vel blitt litt bortskjemt i hovedstaden nå :sjenert: Herlig med alt man kan gjøre ute på veranda/terasse :)

Koselig å sette opp og re senga da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Høres ut som om du har hatt en fin påske sålangt med familie og hyttetur

Jubler også for :strix: 30 uker :strix: om 10 uker kan lillegutt være her, tenk det :)

Jeg har også hatt lyst til å re opp senga, men har ikke gjort det enda... Når vasker man tingene?

Har ikke tatt av prislapper på noen plagg eller vasket noe enda jeg.. Redd det skal bli "lagringslukt" på det... Hehe, tullete mamma-tanker jeg har sikkert...

Håper du har en fortsatt fin påske :nigo

Ja, tenk det -- om ti uker har vi kanskje hver vår lille hos oss.. Og om ikke så er de like rundt hjørnet! :rodmer: Jeg har tenkt jeg skal ta av sengetøyet og vaske det når det nærmer seg... hmm..når jeg går ut i permisjon kanskje? :) Klærne skal jeg begynne å vaske nå, kommoden er klar så de kan legges rett i kommoden, klare til bruk :rodmer: Jeg tenker ikke på at det vil bli "lagringslukt" av de, de skal jo ikke ligge i månedsvis.. Har en haug med klær i mitt eget skap som det går over ti uker mellom hver gang jeg bruker, uten at det lukter av de ;) Nyt siste påskedag imorgen! :klemmer:

Se der fikk dere også litt sol i påsken! :sol Bra! :tommelopp: Været har jo ganske mye å si... vi har vel blitt litt bortskjemt i hovedstaden nå :sjenert: Herlig med alt man kan gjøre ute på veranda/terasse

Koselig å sette opp og re senga da :rodmer:

Ja, dere i hovedstaden er bortskjemt med finvær ja!;) ..Jeg skal til Oslo neste helg, så finværet må gjerne fortsette hos dere! ;) Jaa, mp innrømme jeg kjente en liten klump i halsen og en tåre i øyekroken når jeg puttet den lille dyna inn i det lille dynetrekket, og danderte det fint i den lille senga :rodmer:

Hørtes ut som en kjempe koselig hyttetur :) Og så gøy at sengen til lillegull ble fin :hjerte:

Mhm :hjerte: Er dere igang med å kjøpe inn ting? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ute på oppdateringsrunde! :) Ser ut som du koser deg, MonThe :nigo: Her har vi også hatt noen dager med strålende vær, og det gjør godt for en mamma-kropp! :sol: Neste påske er du mammaaaa :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor stas å pusle med tingene til den lille i magen :jepp:

Sender over en stor klem og håper du får en fin 2.påskedag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute på oppdateringsrunde! :) Ser ut som du koser deg, MonThe :nigo Her har vi også hatt noen dager med strålende vær, og det gjør godt for en mamma-kropp! :sol: Neste påske er du mammaaaa :rodmer

Så koselig at du tar turen innom :vinke: Jaa, er fantastisk med deilig sommervær og :sol: Jaa, tenk det :rodmer: ...Og dette er din første som mamma! :hjerte:

Det er stor stas å pusle med tingene til den lille i magen :jepp

Sender over en stor klem og håper du får en fin 2.påskedag! :klemmer

Ja, det er så koselig :rodmer: Sender en kjempeklem tilbake, og håper du, mannen og E har det bra :klemmer:

---------

I dag har vært nok en herlig dag med deilig vær. Tilogmed vært på stranden i dag! Ble ikke bading, men bare tær i sanden, fantastisk :sol: Ellers har vi fått opp hyllene og trådkurvstativet på vaskerommet, det ble kjempebra :nigo: Oog, jeg har lagt på plass litt klær i kommoden til lillegull :rodmer: Fikk en pose med masse fint til søstersen, som var helt nyvaska (hun har jo akkurat brukt det til tantegullet), så det var bare å brette sammen og legge i kommoden :rodmer: Gleder meg til å vaske og brette de andre klærne vi har også! :)

I morgen er det tilbake til hverdagen, og jobb. Kjenner jeg ikke er heelt motivert for det, men er bare fire arbeidsdager neste uke, og på fredag reiser vi til Oslo! :hoppe: Foreldrene mine, og vi søstrene + kjærester skal på Roger Waters "The Wall" på lørdag! :nigo: ..gleder meg masse til hotellweekend, konsert og shopping! :hoppe:

..føler meg som verdens heldigste for tiden, som har lillegull i magen, en herlig familie, en fantastisk kjæreste, og så mye å glede meg til :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Ønsker alle en finfin kveld! :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegull i magen har foresten blitt veldig stor og sterk nå :hjerte: ...innimellom driver han og tar splitthopp med armer og ben til alle kanter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..føler meg som verdens heldigste for tiden, som har lillegull i magen, en herlig familie, en fantastisk kjæreste, og så mye å glede meg til :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Så enig så enig i dette... Tar meg selv i å gjøre en ekstra innsats i å nyte disse ukene :rodmer: Siste ukene som kjære og jeg er bare oss, gleden med å ordne til lillemann kommer, en liten gutt i magen som veiver med armer og ben maange ganger om dagen, vår og flott vær og bare glade tanker i hodet :nigo:

Tror det må være en av de flotteste epokene i livet mitt :rodmer: Føler det er ekstra viktig å verdsette de da :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese her inne om redebygging og masse god energi :rodmer:

Det er viktig å sette pris på det positive i livet! Vi er jammen heldige som skal få lov til å bli mammaer og som er lykkelige med våre kjære! :hjerte::hjerte: :hjerte:

Kos deg masse på 2. påskedag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig så enig i dette... Tar meg selv i å gjøre en ekstra innsats i å nyte disse ukene :rodmer: Siste ukene som kjære og jeg er bare oss, gleden med å ordne til lillemann kommer, en liten gutt i magen som veiver med armer og ben maange ganger om dagen, vår og flott vær og bare glade tanker i hodet :nigo:

Tror det må være en av de flotteste epokene i livet mitt :rodmer: Føler det er ekstra viktig å verdsette de da :sjenert::fnise:

Så koselig å lese her inne om redebygging og masse god energi :rodmer:

Det er viktig å sette pris på det positive i livet! Vi er jammen heldige som skal få lov til å bli mammaer og som er lykkelige med våre kjære! :hjerte::hjerte: :hjerte:

Kos deg masse på 2. påskedag! :klem:

Er så enige med dere begge to, jenter! Tiden fremover må nytes! :rodmer:

--------------

Da er første arbeidsdag etter påska overstått. Egentlig vært en fin dag, men hånda mi plager meg sånn nå at jeg nesten ikke klarer å skrive for hånd :sjenert: Etter å ha skrevet en setning eller to stråler det oppover hele arma, og hånda blir helt nummen og rar. Skikkelig irriterende dette altså!! Hva skal jeg ta meg til på jobben, når jeg ikke klarer å ha lange vakter sammen med brukerne, og ikke klarer å bruke hendene?? :sur::filer::snurt:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...