MonThe Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #2481 Del Skrevet 30. januar 2013 Huff da, det høres tungt ut. Får håpe F blir bedre snart! Her får forresten O også en flaske før leggingen, men må vel slutte med det etter hvert også. Det er jo ikke bra for tennene..Men han også setter sååå pris på den.. Dessuten tenker jeg den gjør han litt mettere slik at han sover lengre.. Hadde det ikke vært for at tennene tar skade av det så hadde han kune fått det så lenge han ville for vår del.. Vi har litt over en pose junior-melk igjen, så vurderer å begynne å tynne ut i slutten av den siste posen.. Er jo ikke lenge til du er høygravid! Heii Takk for det, her har vi det bedre, begge to Vet hvordan det er. Tenkte også at det gjorde han mett, slik at han sov lengre, og i tillegg så syntes vi det var så greit å kunne gi ham en flaske om han våkner om natta/veldig tidlig om morgenen. Men her har det iallefall gått veldig greit å slutte, sålangt Jaaa, denne graviditeten har virkelig flydd Håper dere har det bra ------------ God dag Her var det tidlig morgen, 05.30, med en solstråle av en gutt som var feberfri. Leste et ordtak i svangerskapsboken, "Den som er lykkelig kan aldri stå for tidlig opp" -- er vel ikke heeelt enig i dette, men i dag føltes det helt ok Roolig morgen med frokost og togbane, før jeg kjørte F i bhgen kl 0930. Nå har jeg akkurat våkna etter å ha sovet ett par timer, og har tenkt å sløve i soffen med strikketøyet et par timer. Eneste jeg skal før jeg henter F er å vaske over badet. Deilig med en sånn dag, det trengte jeg! ...Er så opp og ned for tiden. Skal så lite til før alt føles tungt og overveldende. Samtidig så skal det ikke så mye til før alt føles fint igjen heller Er vel en god blanding av hormoner, og at jeg er sliten. Er heldigvis ikke så aaltforlenge til jeg går ut i permisjon, og til Lille er her (..noe som frestn er helt sprøtt å tenke på!!! ) Lille driver foresten å ommøblerer på organene mine i dag, nå begynner det nok å bli trangt der inne Ønsker alle en finfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #2482 Del Skrevet 30. januar 2013 Og vips så var feberen tilbake igjen Hentet en fornøyd gutt i barnehagen 14.30, som hadde hatt en kjempedag. Fin ettermiddag også, han spiste et lass med pannekaker til middag før vi var ute i lekeparken i en liten time. Når vi skulle skifte til pysjamas, virket han plutselig så varm, og joda, han hadde plutselig 39,2 i feber :/ Skjønner ingenting jeg Blir iallefall hjemmedag i morgen, uansett om han har feber eller ikke. Liker ikke når feberen kommer og går .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #2483 Del Skrevet 31. januar 2013 God kveld Her har F hatt hjemmedag med pappaen, mens jeg har vært og unnagjort ukas siste innsats på jobb + vært til fysio. Superfornøyd med begge de nevnte aktiviteter - i dag fikk jeg virkelig gjort unna en hel masse på jobb! Har et språkprosjekt gående på jobb, og i dag har vi lagd "bildevegg" fra hele høsten -- det er såå gøy å se at de små forstår, og husker hvilke aktiviteter vi gjorde til hvilket ord laangt tilbake Ble bare 30 minutter hos fysioen, pga at bekkenet var vondt. Hun er veldig nøye på at jeg ikke skal presse meg, jeg tenker egentlig at jeg burde gjøre det, men hun vet vel hva hun gjør Ble sittende å prate litt etter økta, hun er så lett og snakke med, og jeg fikk letta hjertet litt mitt ift formen/jobb/hjemme, og hun sa at jeg ikke burde presse meg selv noe mer, og at nok får være nok. Uansett om det er jobb eller hjemme som gjør at formen er dårlig så er det totalen som spiller en rolle, og det er jeg og magen som er det viktigste. Jeg synes dette er så innmari vanskelig, jeg. Jeg klarer meg jo gjennom uka, og det er jo ikke såå lenge til jeg skal ut i permisjon. Og så trives jeg så godt på jobb. Men jeg kjenner jo at tempoet er for høyt, og at det er vanskelig å fungere hjemme etter en dag på jobb. Prøver jo å ta hensyn ift løfting etc, men mye av bæringen er uunngåelig, og det hektiske tempoet med for lite folk + mange barn + stress + opp/ned fra gulv/av&påkledning/etc. gjør det umulig å sette seg ned når jeg kjenner jeg trenger det. Men så har jeg så lyst å være der, jeg synes det er så kjekt. Men jeg skal snakke skikkelig med legen min på kontrollen neste uke, og høre hva hun sier. Synes bare det er så innmari vanskelig å si det som det er, vil helst være ei slik ei som mester, og som får til I kveld er første kvelden på en uka at jeg og mannen er hjemme sammen (var forsåvidt det i går og, men da var jeg i dritthumør, og ødela mer eller mindre hele kvelden med å være sur og grinete ) , og nå skal vi spise pizza og se film Formen til F har frestn vært litt opp og ned i dag. Feber på 39,6 i formiddag, men nå i kveld hadde han 37,4 (fikk en paracet i 12tiden). Han blir hjemme med meg i morgen uansett, vil være sikker på at han er frisk før han drar i bhgen igjen nå! Ønsker alle en finfin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 31. januar 2013 #2484 Del Skrevet 31. januar 2013 Koselig å lese om graviditeten din, MonThe, selv om jeg forstår at det begynner å bli tungt nå. Håper lille F blir frisk igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #2485 Del Skrevet 1. februar 2013 Koselig å lese om graviditeten din, MonThe, selv om jeg forstår at det begynner å bli tungt nå. Håper lille F blir frisk igjen snart Takk for det ------ Da var feberen tilbake igjen, 39,4 når jeg målte for en times tid siden. Nå sover han en dupp i senga si (bare det er jo nok til å bli bekymra, han som er konsekvent umulig å legge i senga på dagtid!! ) , og vi har fått legetime kl 13.30 i dag. Greit å få sjekka at alt er som det skal før det blir helg tenker jeg. Får så vondt av ham når han er så pjusk Ellers har Lille holdt meg våken store deler av natta, tror h*n prøver å grave seg en vei ut av magen Imens har jeg fått lagt en plan for alt som må gjøres her hjemme og på jobb før Lille kommer, mye man kan bruke nattetimene på ...Når jeg var like langt på vei med F stod senga ferdig oppredd inne på rommet hans, og nå har vi verken seng, madrass eller plass å sette senga. Ikke det at det er så mye arbeid å fikse, må bare ommøblere litt på soverommet vårt (hvor skal vi gjøre av den store kommoden som står på soverommet?? ) , og kjøpe seng og madrass, men allikvel, det må jo gjøres Og jeg kjenner jeg gleder meg til å starte med slike ting! Finfin fredag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #2486 Del Skrevet 1. februar 2013 Er glad vi tok turen til legen - F hadde ørebetennelse han! Fikk penicillin, forhåpentligvis funker det raskt slik at han blir i bedre form! Uff, kjenner litt på at vi sikkert skulle gått til legen tidligere, stakkars men vet det iallefall til neste gang nå da, at feber som kommer og går er et tegn på infeksjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #2487 Del Skrevet 2. februar 2013 Usj, for en pyton natt F sov som en stein fram til kl 01. Da ble det mer eller mindre sammenhengende gråting fram til 03.30 (hjalp verken med Paracet/ny bleie/vann/byssing). Endte tilslutt med å ta han med inn i vår seng, der falt han til ro, og sov fram til 07.15. Eneste aberet var at han skulle ligge oppå mammaen sin, noe som gjorde at jeg ikke sov spesielt godt Og enda har han ikke sovet duppen sin!!! Har forsøkt å legge ham to ganger, både i vogn og i seng, men han bare hylgråter når han blir lagt. Hadde nok sikkert sovna om vi gikk ut i vogna og trilla, men tør ikke ta ham med ut når han han feber og ørebetennelse, redd for å gjøre noe enda verre Så, nå er det en sliten mamma og en sliten F her. Straks fiskekaker og pasta (Fs favorittrett, bortsett fra pannekaker ) , så skal det soves!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #2488 Del Skrevet 2. februar 2013 Føler meg så mislykka for tida. Skal så lite til før tårene triller, før jeg blir irritert, og før jeg blir lei meg. Kjenner jeg er så utålmodig med F, og det gjør meg så vondt. Kjenner på følelsen av å ikke strekke til. Og skjønner ikke hvordan jeg skal klare å ha to små. Kanskje jeg rett og slett ikke er "mamma-materiale"? :frown: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #2489 Del Skrevet 3. februar 2013 ....og så skal det ikke mer til enn en god natts søvn, og egentid på badet om morran før ting ikke er så ille allikevel I dag har mannen fri, og vi skal være sammen alle sammen, hele dagen Mulig vi prøver oss på en liten tur ut, om ikke annet så iallefall en biltur, for jeg måå ha litt luft! F er i mye bedre form i dag, han har sovet i ett fra 18.30-05.30, er feberfri, og har sålangt i dag spist 3 brødskiver + 1 bolle + ei skål med appelsiner og druer! Ønsker alle en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #2490 Del Skrevet 3. februar 2013 Oooog, i dag er det bare 2 måneder igjen til termin, og fullgåtte 32 uker!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. februar 2013 #2491 Del Skrevet 3. februar 2013 Wohooo, gratulerer med bare to måneder til termin! Er ikke noe særlig med ørebetennelse, nei..Men da har den kanskje ikke vært så voldsom siden han ikke har grått og vist så mye tegn til å ha vondt? Jeg holdt i alle fall på å gå på veggen da jeg hadde ørebetennelse. Det var inntil det endelig lettet litt på trykket da, som ikke var før på morgenen. Hadde vært oppe helen natten i smertehelvete da! Huff... Skulle til å si god helg, men helgen er jo nesten over nå Har arbeidshelg da, så er ikke i sånn veldig jobbmodus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2013 #2492 Del Skrevet 3. februar 2013 Huff, kjenner meg sååå igjen i de følelsene altså. Har en sånn dag selv, og jeg er ikke gravid engang! Godt p høre at F er bedre. Det er vondt når de søte små er syke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 4. februar 2013 #2493 Del Skrevet 4. februar 2013 Opp med motet, MonThe; dette klarer du Synes du er flink som fremdeles er i jobb og har en liten en hjemme - det er klart man blir sliten, og i tillegg kommer alle disse hormonene. Det er godt å høre at legen fant ut av hva som plaget F - håper han blir frisk fort, slik at mamman får slappet av litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #2494 Del Skrevet 5. februar 2013 Opp med motet, MonThe; dette klarer du Synes du er flink som fremdeles er i jobb og har en liten en hjemme - det er klart man blir sliten, og i tillegg kommer alle disse hormonene. Det er godt å høre at legen fant ut av hva som plaget F - håper han blir frisk fort, slik at mamman får slappet av litt igjen Takk for gode ord gode du Høres ut som om du har hatt noen fine dager i det siste, deilig å få skjemme seg selv litt bort innimellom Huff, kjenner meg sååå igjen i de følelsene altså. Har en sånn dag selv, og jeg er ikke gravid engang! Godt p høre at F er bedre. Det er vondt når de søte små er syke. ....Du er ikke gravid, men du er jo midt i den dypeste barselståka så du er helt klart "unnskyldt" Spennende å lese om deres dager som 2barnsforeldre, både det gode og det mindre gode! Wohooo, gratulerer med bare to måneder til termin! Er ikke noe særlig med ørebetennelse, nei..Men da har den kanskje ikke vært så voldsom siden han ikke har grått og vist så mye tegn til å ha vondt? Jeg holdt i alle fall på å gå på veggen da jeg hadde ørebetennelse. Det var inntil det endelig lettet litt på trykket da, som ikke var før på morgenen. Hadde vært oppe helen natten i smertehelvete da! Huff... Skulle til å si god helg, men helgen er jo nesten over nå Har arbeidshelg da, så er ikke i sånn veldig jobbmodus.. Takk Han har nok hatt en litt "lett" ørebetennelse ja, siden han egentlig har vært i ganske fin form, bortsett fra feberen som har kommet og gått hele uka.. Han har jo vært litt sutrete innimellom, og hatt noen dårlige netter, men det er egentlig det. Greit at han slapp unna den verste typen, det er virkelig ikke noe gøy når de små ikke har det bra Håper du hadde ei fin arbeidshelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #2495 Del Skrevet 5. februar 2013 Tirsdagskveld, og jeg er allerede utslitt Meeen, har hatt en super dag Hadde planlagt en spennende formingsaktivitet på jobb i dag som virkelig falt i smak hos barna, det er alltid morsomt når man føler det blir vellykket Etter jobb dro jeg rett til fysio, der det ble 45 min styrketrening. Så var det å hente F i bhgen og jaggu klarte jeg ikke å hente fram litt energi slik at vi klarte å kose oss og leke og tøyse fram til leggetid :) *klappermegselvpåskuldra* Så får det så være at jeg har ligget rett ut på sofaen siden klokka 18.30 med et drittbekken, og en drittrygg Fri i morgen, og jeg gleeeder meg! Skal på kontroll på morgenen, ellers ingen planer. Er litt spent på kontrollen.. Har "lovt" mannen å si det som det er til legen - om hvordan jeg eegentlig føler meg/har det (har det kanskje litt med å "pakke det inne", og tøyse det bort, og svare noe sånt som at "joda, formen er vel ikke så veeldig bra, men skal vel kjennes at man er gravid, heheheeee..." ). Jeg kjenner at jeg er åpen for litt mer sykemelding. Samtidig så synes jeg det er så pyton og innrømme det. Men skal si det som det er, og så får legen komme med sin vurdering, så får vi se! Snakket frestn med sjefen min i dag, om mulighetene for videre jobb (er bare ansatt i et vikariat, på disp. siden jeg ikke har den utdanniga som kreves) -- hun spurte meg om jeg kunne være interessert i å komme tilbake etter endt permisjon. Og om jeg var interessert, så kunne kommunen ha vært villige til å betale den videreutdanninga jeg trenger for å få fast stilling Vet ikke om det er dette jeg egentlig vil holde på med, men har jo trivdes veldig godt, og det er uansett kjempemorsomt å høre at de er så fornøyde at de tilogmed kan tenke seg å dekke en evt. videreutdanning! Er jo kjekt med videreutdanning, og mer erfaring på flere felt! Så da får jeg bruke permisjonstiden til å være litt i tenkeboksen ang. jobb Nå skal jeg hoppe til køys, og håper på at F sover litt lengre i morgen enn han gjorde i dag (han starta nemlig med "maaaammaaaa"-ropinga allerede 04.50 ) . Finfin kveld til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #2496 Del Skrevet 6. februar 2013 Hei hei! Fikk helt sammenbrudd hos legen på kontrollen i dag jeg Hun spurte hvordan det gikk, og om jeg begynte å bli sliten nå. Og jeg svarte med å begynne å stortute, og det tok laaang tid før jeg klarte å samle meg! Absolutt ikke slik jeg hadde tenkt, men det var egentlig ganske godt å få det ut Endte med at jeg er 100% sykemeldt ut denne uka + neste uke. Uka etter det er jeg 50%sykemeldt, så skulle vi snakkes, om det fungerte med 50%, eller om jeg trenger mer. Hun ga meg egentlig ikke så mye valg, spurte bare om jeg syntes at det var et okei forslag. Av en eller annen grunn så føles det enklere for meg da, slipper på en måte å ha dårlig samvittighet ovenfor jobb da, når det er legen som har "bestemt" det. Kjenner meg litt letta, og litt småtussete Etter at jeg fikk samla meg litt hadde vi en lang god samtale om dette med å senke forventningene til seg selv, om å priotere det som er viktigst, og om det å ta vare på seg selv, og det ufødte barnet. Hun kom tilogmed med forslag om å ha vaskehjelp de ukene som er igjen fram mot fødsel Altså, er jo ikke et dumt forslag, ikke i det hele tatt, men har heldigvis en mann som er superflink til å ta i ett tak hjemme (gjør minst like mye som meg her hjemme, om ikke mer). Et annet forslag var å høre med besteforeldre om de kan avlaste litt ift F, feks hente ham i bhgen 1 gang i uka, og ha ham ett par timer på ettermiddagen. Synes egentlig dette var et godt forslag, kan godt hende jeg spør svigers om dette når jeg skal tilbake på jobb igjen. Hadde jeg hatt mine egne foreldre her i nærheten hadde jeg sikkert spurt for lenge siden, men det er lissom noe annet når det ikke er ens egne foreldre. Sånn ellers så gikk kontrollen bra -- BT og urin bra, hjertelyden til Lille lå på vakre 145, og h*n var veldig aktiv og tumla rundt så legen måtte bare le når hun skulle kjenne etter leie H*n ligger med hodet ned, håper det holder seg slik! Etter kontrollen tok mannen meg med ut for å spise lunsj, før han dro videre på jobb, og etter det har jeg bare slappet av her hjemme. Prøvde å sove, men fikk sånn halsbrann av å ligge at jeg bare ga opp KG og tv ei lita stund til nå, før jeg fyker og henter F i bhgen! Finfin dag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #2497 Del Skrevet 6. februar 2013 Frestn morgen 04.50 i morges -- dette er aaaltfor tidlig Lot han ligge og rope"maamaaaa" til klokka var 05.40, da orka jeg ikke høre på ham mer, og tok han opp. Da gikk han rett på kjøkkenet og pekte på kjøleskapet. Mao hadde vi spist frokost kl. 06.10. Dette "skyldes" nok flaskeslutten -- tidligere har han fått en flaske med melk i senga om han har våkna tidlig (før 6), noe som gjerne har resultert i at han har sovna igjen. Vet ikke helt hvordan vi skal få han til å sove lengre. Ser ikke helt for meg å kutte ned på dagsovinga, han trenger de to timene som han allerede sover. Og han er jo sliten når han legger seg mellom 19-19.30, for han er ikke noe problem å legge.. Og han spiser godt iløpet av dagen. Og har en kopp med vann med seg i senga om kvelden. Tips til å få småttisene til å sove lengre mottaes med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #2498 Del Skrevet 7. februar 2013 God morgen For en deilig start på dagen -- mannen har ikke vært på nattevakt i natt, og stod derfor opp med F i morges (helt greit å slippe å stå opp klokka 05.30 ) - jeg sov til klokka 08, og lå deretter og leste helt til nå nettopp Skal straks på fysiotime, og etter det har jeg tenkt å dra på spa og bade litt (fikk gavekort på ansiktsbehandling til jul, og det inkluderte fri bruk av spaets badeavdeling ut mars) Et lite tips om det er noen linsebrukere som titter innom -- jeg har det siste året bestilt linser fra Lensway, og i dag bestilte jeg fra Lensit, de er billigere både på frakt og på selve linsene, og jeg sparte 100 kroner! Ikke det at 100 kroner er såå mye, men kjekt å betale mindre for akkurat det samme produktet Og når vi er inne på netthandling - fikk pakke fra Blush i går, med hårbørste og shampo+balsam -- hårbørsten virker god (likte både utseendet og formen, og ekstra kjekt at den ikke skal slite på håret), og shampoen/balsamen lukter heeelt fantastisk!! Er så deilig med nye hårprodukter! ....er vel lov å skjemme seg selv litt ekstra bort i disse tider? Finfin dag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #2499 Del Skrevet 8. februar 2013 Åhh, fikk bryllupsalbumene våre i går (bestilt fotobok fra Fotoknudsen), og de ble såååå fine Hadde sinnsykt myange bilder, så ble 2 album --> 1 album fra frisør/vielsen/fotoshoot og 1 album fra selve selskapet Er så utrolig glad vi valgte å putte endel penger i fotograf + rettighetene til bildene, virkelig ett minne for livet! Fotografen gjorde en fabelaktig jobb, og fikk virkelig fanget stemningen fra hele dagen, og alle store og små øyeblikk Sånn ellers har vi hatt en sånn passelig ok natt, F har vært våken ett par ganger, men sovna ganske kjapt igjen, og det gjorde jeg også, kun avbrutt av tre dobesøk Nå har mannen og F akkruat dratt ut døra på tur til bhg og jobb, mens jeg skal late meg litt på sofaen med ei bok. Skal en tur innom jobb etterpå, skal ha avdelingsmøte og prøve å pusle sammen personalsituasjonen framover, med personalgruppa og styrer Litt kan jeg jo bidra med, selv om jeg er sykemeldt I ettermiddag kommer mamma og minstesøs på besøk, de skal overnatte til søndag -- det blir så kjekt God fredag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #2500 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Innleder helga med en slik På vei: 32+5 Igjen til termin: 51 dager (det er jo iiingenting det!!) Kjønn: Vet ikke. Har hatt jentefølelse, helt fram til nå nettopp, nå har jeg guttefølelse Utålmodig?: Nja.... Begynner å bli litt lei av å være gravid. Samtidig så føler jeg meg ikke klar for å bli 2barnsmor helt enda Hodet ned: Ja Aktivitet i magen: Ja, en hel masse Navn: Hvis det er ei jente har vi navnet klart. Har det gaanske klart om det er en gutt og Vektøkning: 10 kg opp Vann i kroppen: Ja, litt, kategori 1 på helsekortet - får sokkemerker om kvelden, og er litt "stiv" i fingrene om morgenen. Kynnere: Jada, de kommer og går de. Humør: De siste ukene har vært litt tøffe, humørmessig. Har grått mye, og hatt kort lunte Barnerom: Lille blir å ligge på vårt rom i starten. Planen etter dette er at F og Lille skal dele rom (om det funker). Kjenner jeg savner litt å ha et rom og ordne til, slik jeg gjorde når jeg venta på F. Utstyr: Må ha seng + madrass, og stellematte (skal ha stelleplass på benken på vaskerommet istedefor stellebord på badet). Lurer på om vi trenger noe til vogna (nytt lammskinn, pose, ekstra dyne) eller om vi bare bruker det vi har. April/mai kan jo være ganske kalde måneder.. Har kjøpt søskenvogn, og lekegrind. Blir nok kjøpt litt nye klær etter fødselen om det er ei lita frøken. Gleder meg foresten noe veldig til å sette på bagdelen på vogna, og kjøpe en liten "kos" til senga til Lille Strekkmerker: Har noen fra sist, som vises ganske godt nå som magen har vokst og huden har strukket seg ut igjen. Men tror ikke jeg har fått noen nye, har iallefall ingen som er røde. Magen: Har vokst en hel masse!! Og jeg synes selv den er så fiiin, trives veldig godt med gravid-magen min denne gangen Følger en perfekt kurve på SFmålet, i øvre sjiktet av "grønnstreken" på helsekortet Melk i brystene: Nei. Men kan klemme ut blank væske. Tanker om fødsel: Gruer meg. Veldig. Kjenner det knyter seg i magen bare jeg tenker på det.. Kroppslige symptomer/plager : Synes alt mulig av gravid-plager har kommet kasta på meg de siste par ukene -- halsbrann, urolige føtter på kveldene, sover dårlig, går på do hele tiden. Vondt i bekkenet, går til fysio for dette, noe jeg synes hjelper litt - har ikke blitt noe særlig bedre, men har iallefall ikke blitt noe verre . Kjenner meg generelt tung i kroppen. 100% sykemeldt ut neste uke, håper på å klare å komme tilbake i halv stilling etter dette, uten å være helt utslitt. Kosthold: Blir for lite fisk, men er flink til å spise frukt og grønt -- har spist kilosvis med appelsiner og epler den siste tiden ....og Kvikk Lunsj-melkesjokolade Føler meg veldig sulten for tiden, og spiser nok mer enn jeg bør, trenger strengt tatt ikke gå opp så veeldig mye mer i vekt. Note to self: IKKE SMÅSPIS! Har begynt å ta jerntabl. og tran Og her er magen, 32+5 Endret 12. februar 2013 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå