Zia Skrevet 11. juli 2011 #1821 Del Skrevet 11. juli 2011 Åh, herregud - nå begynner jeg å gråte på jobb! For en flott fødselshistorie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 11. juli 2011 #1822 Del Skrevet 11. juli 2011 Åå, for en fin fødselshistorie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 11. juli 2011 #1823 Del Skrevet 11. juli 2011 Nå sitter jeg her med tårevåte øyne . Så fin historie! Jeg ble skikkelig rørt av det siste avsnittet! :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 11. juli 2011 #1824 Del Skrevet 11. juli 2011 Åh, herregud - nå begynner jeg å gråte på jobb! For en flott fødselshistorie! Men Zia da! KG på JOBB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 11. juli 2011 #1825 Del Skrevet 11. juli 2011 Flinke MonThe! Ble rett og slett stolt av deg når jeg leste fødselshistorien din. Og så ble jeg inspirert til å endelig skrive ned min egen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. juli 2011 #1826 Del Skrevet 11. juli 2011 Tårevåte øyne på jobb her også Iherdig jobbing med nydelig resultat! Da er det verdt det.. Hørtes ut som en flott fødsel, til tross for litt lite krefter og at det dro seg ut. Jammen godt man kan få smertestilling når det trengs. Tusen takk for at du deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. juli 2011 #1827 Del Skrevet 11. juli 2011 Fin fødselshistorie Takk for at du deler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 11. juli 2011 #1828 Del Skrevet 11. juli 2011 Flinke,flinke MonThe For en fantastisk fødehistorie Har grått meg gjennom hele innlegget (er proppfull av hormoner) Gleder meg så utrolig til det er min tur og er samtidig veldig redd og spent! Høres ut som du var veldig tapper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. juli 2011 #1829 Del Skrevet 11. juli 2011 Kl 18.58 hadde jeg plutselig lillegull på utsiden. Den følelsen, når jeg kjente han kom ut, og hørte han skrek – det var helt ubeskrivelig. Jeg fikk ham rett opp på brystet, verdens nydeligste skapning, og tårene trilla. Han var så vakker, glatt i huden, liten, varm, og når han åpna øynene sine og titta på meg stod tiden stille Det er det aller, aller fineste øyeblikket i hele mitt liv Ååååå herre gudd! :grine: :rodmer: For en fantastisk fødehistorie. Jeg bare elsker alle detaljene dine! Utrolig rørende å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 11. juli 2011 #1830 Del Skrevet 11. juli 2011 Men Zia da! KG på JOBB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 11. juli 2011 #1831 Del Skrevet 11. juli 2011 Flott historie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. juli 2011 #1832 Del Skrevet 11. juli 2011 Utrolig fin fødehistorie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 11. juli 2011 #1833 Del Skrevet 11. juli 2011 Nydelig historie, MonThe Jeg er så stolt av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 11. juli 2011 #1834 Del Skrevet 11. juli 2011 :rodmer: For en fantastisk fødselshistorie! Jeg gleder meg virkelig til det blir min tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 12. juli 2011 #1835 Del Skrevet 12. juli 2011 Ååå blir jo så rørt!!! Fantastisk og lese!!! Og jeg er bare dager unna den samme opplevelsen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #1836 Del Skrevet 12. juli 2011 Tusen takk for alle fine kommentarer jenter Jeg synes det var litt vanskelig å skrive ned fødselshistorien, er så mye som er vanskelig å forklare. Så mange følelser, og helt spesielt. Hvis jeg skulle måtte beskrive hele fødselsforløpet med ett ord så er det ordet intens -- det er så vanvittig intenst!! Alle smertene, all spenningen, all jobbingen og lykken -- intenst!! En annen ting som "overrasker" meg litt er hvor vanvittig avhengig jeg var av min kjære. Han var en uvurderlig støtte, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri hadde klart det uten ham. Han hjalp meg å konsentrere meg, hjalp meg å flytte fokus, fikk meg til å tenke på andre ting imellom riene,og gjorde slik at jeg klarte å hente fram kreftene, ja han var rett og slett fantastisk!! ...litt hormonell her i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 12. juli 2011 #1837 Del Skrevet 12. juli 2011 En liten hilsen fra en ny snikleser.. Har ikke hatt så mye tid til KG gjennom svangerskapet, annet enn skravletråden, men nå som det bare gjenstår venting blir det mer tid til nett (og har pløyd gjennom deler av dagboken din.. ) Det er så herlig å lese det du skriver om den lille, blir helt rørt! Som flere andre her skriver var det en kjempefin fødselshistorie - du er flink til å skrive! Synes det er fint å høre om hvordan mannen støttet deg gjennom fødselen også, her er det et stk nervøs mann som gruer seg veldig til fødselen - er greit å kunne foreslå litt oppgaver han kan gjøre! Leste her at dere har katt, hvordan har den tatt overgangen med et nytt lite menneske i hus? Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 12. juli 2011 #1838 Del Skrevet 12. juli 2011 åååååhhhh, jeg håper mannen min blir som mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #1839 Del Skrevet 12. juli 2011 En liten hilsen fra en ny snikleser.. Har ikke hatt så mye tid til KG gjennom svangerskapet, annet enn skravletråden, men nå som det bare gjenstår venting blir det mer tid til nett (og har pløyd gjennom deler av dagboken din.. ) Det er så herlig å lese det du skriver om den lille, blir helt rørt! Som flere andre her skriver var det en kjempefin fødselshistorie - du er flink til å skrive! Synes det er fint å høre om hvordan mannen støttet deg gjennom fødselen også, her er det et stk nervøs mann som gruer seg veldig til fødselen - er greit å kunne foreslå litt oppgaver han kan gjøre! Leste her at dere har katt, hvordan har den tatt overgangen med et nytt lite menneske i hus? Ha en fin kveld Myzia! Håper du og mannen får en like fin opplevelse som jeg og mannen! ..mannen presterte faktisk å si her en dag at han syntes fødselen var en "trivelig opplevelse" (synes kanskje det var litt å overdrive men ) Når det gjelder katten så er hun stort sett ute om dagen, bare innom og spiser. Har kun nærmet seg den lille en gang, og når han lagde en lyd så sprang hun ut. Finfin kveld til dere også åååååhhhh, jeg håper mannen min blir som mannen din Det unner jeg alle å ha!! Ikke lenge igjen nå mjau-mjau -------- Noen kollegaer var nettopp innom med en presang fra alle på jobb -- de har lagd en kjempefin bleiekake Ble rent rørt jeg, lagt ned en masse arbeid i den, mange små, gøyale detaljer som sølvcharms etc, og innimellom alle bleiene lå det små presanger, bla. en vognangle med en inngravert "F" Så snille de er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. juli 2011 #1840 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Hehe.. høres ut som du er ganske hormonell for tiden nå ja - men sånn fin-hormonell... lykkelig hormonell Kan godt tenke meg at mannen var til god støtte sånn du forklarer det ja Så forresten bilde av mannen din på fb med den nye verdensborgeren - sånne bilder er kanskje det som rører meg aller mest. Bare jeg tenker på at kjære snart skal ha vår sønn på brystet blir jeg bløt i øynene Huff.. Syns det er kjempefint at du skriver så mye om følelsene dine rundt allting, flink til å beskrive er du - jeg forstår veldig godt hva du mener liksom.. Endret 12. juli 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå