Sushi Skrevet 21. juni 2011 #1661 Del Skrevet 21. juni 2011 Tights uten noe som dekker rumpa er nok ingen god idé nei! Her går det fortsatt i deilige joggebukser, synes det får være greit enn så lenge. Nydelig mage du har fått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. juni 2011 #1662 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg vil også tippe! Ikke bli sinna da... 10. juli Nydelige magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 21. juni 2011 #1663 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Det er vel ikke fullmåne igjen før den 15, så jeg tror jammen jeg flesker til og sier at du blir mamma den 13 juli jeg da! Noen må tippe i enden av skalaen også, og du er vel strengt tatt ikke to uker over før 18 eller noe? Nå vet jo ikke jeg om du har et sykehus som lar deg gå en eller to uker over, men det var nå min tipping ihvertfall Endret 21. juni 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 22. juni 2011 #1664 Del Skrevet 22. juni 2011 Så fin mage du har! Stellebord er nok bedre enn stellematta på gulvet ja - iallfall de første månedene. Men fra den dagen de små begynner å snu seg fra rygg til mage og kravle på stellebordet så kan nok gulvet være det som er tryggest. Det begynner å nærme seg veldig nå. Kjenner du noen tegn til modning? Tipper han kommer neste søndag jeg, altså den 3.juli. (om jeg ikke har tippet allerede) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 22. juni 2011 #1665 Del Skrevet 22. juni 2011 Glemte å kommentere den fine magen din MonThe Du ser flott ut! Også vil jeg også være med å tippe - og jeg har en stor tror på 5. juli! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 22. juni 2011 #1666 Del Skrevet 22. juni 2011 Innom med et lite og ønske om en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Milla80- Skrevet 22. juni 2011 #1667 Del Skrevet 22. juni 2011 Milla er tilbake! Flotte flotte magen du har! Tenk på skatten som ligger inni der da! Sukk, blir helt matt når jeg tenker på de bittesmå. Vår er 4,5 mnd og ei god blubbe på 9 kg. Dåp er gjennomført, og nå kan vi endelig slappe av litt igjen Til dere som snakker om bleierumpe og bind... Det tenker man null komma niks på! Man blør og blør og blør, så up-and-go-en dere får på dere er jammen meg nødt til å være der. Det RANT av meg de første 2-3 dagene. Bare så dere er forberedt Men ja, det gjør ingenting å skjule bleierumpa med en tunika Jeg hiver meg med i tippekonkurransen! 4. juli! Masse masse lykke til i innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #1668 Del Skrevet 22. juni 2011 Du ser utrolig flott ut MonThe :jepp Kjempe fin mage. Sånn vil jeg også se ut på slutten :nigo Takk :hoho Tights uten noe som dekker rumpa er nok ingen god idé nei! Her går det fortsatt i deilige joggebukser, synes det får være greit enn så lenge. Nydelig mage du har fått :rodmer Nei, huff, verste jeg ser er folk som går rundt i tights, uten noe som dekker rumpa. Og er ekstra ille hvis (når ) man i tillegg må ha på seg stortruse og bleie Jeg vil også tippe! Ikke bli sinna da... 10. juli Nydelige magen :rodmer Hehe, venta på at noen skulle "tørre" å tippe på overtid Det er vel ikke fullmåne igjen før den 15, så jeg tror jammen jeg flesker til og sier at du blir mamma den 13 juli jeg da! Noen må tippe i enden av skalaen også, og du er vel strengt tatt ikke to uker over før 18 eller noe? :klo Nå vet jo ikke jeg om du har et sykehus som lar deg gå en eller to uker over, men det var nå min tipping ihvertfall :klemmer Tipping notert! (og håper både du og GUNS tipper feil ) Er på overtid 17. juli. Her kan man bli igangsatt etter en uke hvis noe tilsier det, men hvis alt er bra med mor og barn venter de to uker.. Så fin mage du har! :hjerte Stellebord er nok bedre enn stellematta på gulvet ja - iallfall de første månedene. Men fra den dagen de små begynner å snu seg fra rygg til mage og kravle på stellebordet så kan nok gulvet være det som er tryggest. :jepp Det begynner å nærme seg veldig nå. Kjenner du noen tegn til modning? Tipper han kommer neste søndag jeg, altså den 3.juli. (om jeg ikke har tippet allerede) :klemmer Takk Ja, tror nok du har rett i det med stellebord/matte på gulvet Nå har jeg egentlig ikke kjent noe som helst på noen dager....så tror ikke det skjer noe på lenge enda jeg Glemte å kommentere den fine magen din MonThe :gravid Du ser flott ut! Også vil jeg også være med å tippe - og jeg har en stor tror på 5. juli! Ha en fin dag :klem Tipping notert! Ha en fin dag du også Innom med et lite :vinke og ønske om en flott dag! Så koselig Finfin dag til deg også Milla er tilbake! Flotte flotte magen du har! Tenk på skatten som ligger inni der da! Sukk, blir helt matt når jeg tenker på de bittesmå. Vår er 4,5 mnd og ei god blubbe på 9 kg. Dåp er gjennomført, og nå kan vi endelig slappe av litt igjen. Til dere som snakker om bleierumpe og bind... Det tenker man null komma niks på! Man blør og blør og blør, så up-and-go-en dere får på dere er jammen meg nødt til å være der. Det RANT av meg de første 2-3 dagene. Bare så dere er forberedt Men ja, det gjør ingenting å skjule bleierumpa med en tunika Jeg hiver meg med i tippekonkurransen! 4. juli! Masse masse lykke til i innspurten! :hjerte Gratuelrer så mye med overstått dåp! Er forberedt på både bind og bleierumpe, men kommer jaggu til å skjule bleierumpa under noe ja! Tuusen takk for det vennen ------------ Her er det sol i dag og nå har vi spist frokost på verandanen! Har også installert bilbasen i bilen, og satt fram bilsetet ved siden av sykehusbagene, nå er vi iallefall klare ..så da er det bare å vente på at lillegulll blir klar Er fortsatt ikke utålmodig, men kjenner jeg blir mer og mer spent etterhvert som dagene går! Ønsker alle en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 22. juni 2011 #1669 Del Skrevet 22. juni 2011 Så fin mage du har! Tror vi er ganske like store, ihvertfall slik jeg kan se meg selv :gjeiper: Så ikke ut som du har lagt på deg mye akkurat...!? Her var det 12 kg i dag, har hatt et liite mål om å ikke over 15 hvis alt har vært normalt i forhold til vann osv - ser ut til at det går Godt du fikk behandling for uvi! Her har jeg vært hos jordmor i dag, og hun var litt usikker på om han lå i rett leie, så jeg må på sykehuset i morgen og sjekke det.. Jeg tror han ligger rett egentlig, men glad for å finne det ut nå heller enn plutselig når jeg skal føde Ha en fin fin osndagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Milla80- Skrevet 22. juni 2011 #1670 Del Skrevet 22. juni 2011 MonThe, jeg ser du har sendt meg melding, men jeg er ikke i stand til å få den frem... ville bare si så du ikke forventer kjapt svar fra meg Når jeg trykker for å komme inn på meldinger havner jeg bare på profilen, og der kommer jeg ikke inn... hmmm. Datahue altså. Ha en god kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #1671 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Så fin mage du har! Tror vi er ganske like store, ihvertfall slik jeg kan se meg selv :gjeiper: Så ikke ut som du har lagt på deg mye akkurat...!? Her var det 12 kg i dag, har hatt et liite mål om å ikke over 15 hvis alt har vært normalt i forhold til vann osv - ser ut til at det går Godt du fikk behandling for uvi! Her har jeg vært hos jordmor i dag, og hun var litt usikker på om han lå i rett leie, så jeg må på sykehuset i morgen og sjekke det.. Jeg tror han ligger rett egentlig, men glad for å finne det ut nå heller enn plutselig når jeg skal føde Ha en fin fin osndagskveld!! Da synes jeg du er akkurat passe stor! Tja, 9-10 kg (varierer litt fra dag til dag :gjeiper: ) sålangt, er fornøyd med det Håper de finner ut at lillemann ligger i rett leie! Men er jo som du sier, bedre at de finner de ut nå enn når fødselen er igang! Må oppdatere oss når du har vært på sykehuset! MonThe, jeg ser du har sendt meg melding, men jeg er ikke i stand til å få den frem... ville bare si så du ikke forventer kjapt svar fra meg Når jeg trykker for å komme inn på meldinger havner jeg bare på profilen, og der kommer jeg ikke inn... hmmm. Datahue altså. Ha en god kveld! Heii Såvidt jeg kan se så har jeg ikke sendt deg melding siden den 12. mai, så forventer ikke kjapt svar (var PM med navnet på lillegull) ------ Åh, jeg har sovet sååå godt i natt!! Kun vært på do to ganger, og har sovnet med en gang begge gangene, fantastisk! Her er det overskyet og kjølig i dag, kjære skal rydde i garasjen mens jeg skal lage knekkebrød og starte på det ene "reise-albumet" mitt Ønsker alle en finfin torsdag! Ooog, må for fullgåtte 39 uker i dag!! Endret 23. juni 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #1672 Del Skrevet 23. juni 2011 Og, så må jeg selvfølgelig for Shadee som ble mamma til nurket sitt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. juni 2011 #1673 Del Skrevet 23. juni 2011 For fullgåtte 39 uker! Gud, så spennende dette er :) Ønsker deg/dere ALL lykke i tiden frem mot fødsel, og selvfølgelig også etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 23. juni 2011 #1674 Del Skrevet 23. juni 2011 for 39 uker! For en fin mage!! Håper du får en fin torsdag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 23. juni 2011 #1675 Del Skrevet 23. juni 2011 39 uker 10 dager til termin Håper du har en fin inne dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #1676 Del Skrevet 23. juni 2011 For fullgåtte 39 uker! Gud, så spennende dette er :) Ønsker deg/dere ALL lykke i tiden frem mot fødsel, og selvfølgelig også etterpå Tuusen takk søte du for 39 uker! For en fin mage!! Håper du får en fin torsdag videre Takk gull Håper torsdagen din også har vært fin! 39 uker 10 dager til termin Håper du har en fin inne dag ..nå er det virkelig siste innspurt for meg og deg! --------------- Fikk aldri rota meg til å begynne med albumet, men har lagd hjemmelagde knekkebrød (anbefales virkelig, er siinnsykt godt!), og har rydda i kjøkkenskap og på "kjøkkenboden". Og kjære har vært kjempeflink, ryddet og ordna i både garasje og uteboden -- og kjørt 250 kg med hageavfall og diverse søppel (bla gamle skap som har stått i garasjen) på søppeldynga. Ellers har vi vært hos svigermor og spist kjøttsuppe, mm Har foresten hatt masse kynnere i ettermiddag. Har tidligere bare fått det mens jeg har vært i aktivitet, men i ettermiddag har det vært mange mens jeg har sittet i ro. Synes det er spennende at nye ting skjer Ønsker alle en fin kveld, her blir det sofa og den nye Varg Veum-filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 23. juni 2011 #1677 Del Skrevet 23. juni 2011 Så gøy! Jeg venter bare på at Hegejenta forteller at du ikke kan være på KG akkurat nå, jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. juni 2011 #1678 Del Skrevet 23. juni 2011 39 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 23. juni 2011 #1679 Del Skrevet 23. juni 2011 39 uker!!! Det er jo helt vilt jo!! Du har bare 1 uke igjen til termin!! Lillegutt lå rett vei, heldigvis!! Forstod på svigerinnen min og noen venninner i går at hun jordmoren kanskje tviler litt fort på seg selv og ikke tar noen sjanser.. men jeg er glad hun gjorde det og hun er virkelig fantastisk så klager ikke på en ekstra ul! Fikk vite utifra målene at han er ca 3400 nå, så han blir nok ikke kjempeliten - men med en far som veide 4400 så har han jo litt og slekte på Å de hjemmelagde knekkebrødene er fantastisk gode - skal jeg jammen meg prøve på en dag tror jeg!! Spennende med kynnere da!!! Så nærme som du er nå så kan det jo skje når som helst!! Gleder meg så til å høre når du har det lille mirakelet hos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #1680 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Så gøy! Jeg venter bare på at Hegejenta forteller at du ikke kan være på KG akkurat nå, jeg! :D Jeg òg! 39 uker 39 uker!!! Det er jo helt vilt jo!! Du har bare 1 uke igjen til termin!! Lillegutt lå rett vei, heldigvis!! Forstod på svigerinnen min og noen venninner i går at hun jordmoren kanskje tviler litt fort på seg selv og ikke tar noen sjanser.. men jeg er glad hun gjorde det og hun er virkelig fantastisk så klager ikke på en ekstra ul! Fikk vite utifra målene at han er ca 3400 nå, så han blir nok ikke kjempeliten - men med en far som veide 4400 så har han jo litt og slekte på Å de hjemmelagde knekkebrødene er fantastisk gode - skal jeg jammen meg prøve på en dag tr jeg!! Spennende med kynnere da!!! Så nærme som du er nå så kan det jo skje når som helst!! Gleder meg så til å høre når du har det lille mirakelet hos deg!! Ja, det er det. Tiden har gått så fort! Husker når jeg for at det var 100 dager igjen -- nå er det 9! Så bra at det viste seg at lillemannen ligger i rett leie -- trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det må være Var sikkert kjempestas å hilse på han en gang til Sprøtt, at neste gang vi skal se våre små så er det på ordentlig Ønsker deg en fin dag -------- Urolig natt i natt, hatt en del "menssmerter", så har brukt store deler av natten på å ligge å "kjenne etter" Nå har det virkelig gått opp for meg at nå kan det skje når som helst. Er forberedt på at det kan være enda tre uker til vi får hilse på ham, men det kan virkelig skje når som helst altså! Helt sprøtt!! Har kikket over fødebagene nå, og alt skal være klappet og klart (iallefall det jeg kan pakke på forhånd..) Jeg tror tilogmed jeg er klar ... Ønsker alle en fin fredag Endret 24. juni 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå