Shadee Skrevet 19. juni 2011 #1641 Del Skrevet 19. juni 2011 Vil også tippe, tror det skjer 1. juli Det er det jeg tror om meg selv også, hehe..! Håper i allefall det! Det blir deilig å få dem ut nå altså! Ser at du også er litt plaget med "menssmerter", har også hatt mye av det de siste nettene. Men det er vel modning.. Huff, håper du slipper unna UVI, det er jo helt grusomt Ha en finfin søndagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #1642 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg tipper samme som din kjære; 4.juli for da har jeg bursdag selv Her har vi så mange bursdager/merkedager i beg av juli, så håper igrunn lillegutt klarer å finte seg utenom alle de så han får en egen dato Håper formen er bedre om det er uvi - det er jo ikke noe godt og gå med! Ha en fortsatt fin helg! Da synes jeg 4.juli er en veeldig fin dato Håper du har hatt ei fin helg Jeg tipper 1. juli! Du tippet jo riktig for meg, så kanskje jeg klarer det samme? Ja, det gjorde jeg jammen meg! Jeg tipper 29. juni Håper du har en fin søndag Tipping notert! Vil også tippe, tror det skjer 1. juli Det er det jeg tror om meg selv også, hehe..! Håper i allefall det! Det blir deilig å få dem ut nå altså! Ser at du også er litt plaget med "menssmerter", har også hatt mye av det de siste nettene. Men det er vel modning.. Huff, håper du slipper unna UVI, det er jo helt grusomt Ha en finfin søndagskveld!! Tipping notert! Ja, det er vel noe som "går" nå på slutten det! Hvis det er UVI så er det den minst smertefulle UVI`en jeg har hatt, er visst ikke uvanlig å ha lite symptomer om man har det mens man er gravid. Blir uansett greit å få svar i morgen! Håper du har en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #1643 Del Skrevet 19. juni 2011 Da er helga over. Kost meg masse med besøk av lillesøs, og været har jammen meg ikke vært så aller verst heller I dag er det to uker igjen til termin, er så underlig å tenke på at vi nærmer oss slutten på svangerskapet, og begynnelsen på livet med barn. Graviditeten har gått så fort. Og vi gleder oss så veldig. Samtidig så er det fortsatt så "fjernt". Tenk, at plutselig så er han her. Den lille som vi har ønsket oss sånn, og venta sånn på Har jammen meg vært noen tårer og en hel masse følelser på veien hit. Og snart så er han her. Det er nesten så det er for godt til å være sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 19. juni 2011 #1644 Del Skrevet 19. juni 2011 Tenk det... 14 dager, det er ikke mye Blir en fin tid vi får med prinsene våre, sommer og forhåpentligvis godt i været.. Gleder meg sååå til å hilse på og bli kjent med den etterlengtede lille vennen Svangerskapet har gått fort ja, men frykter tiden etter fødsel om mulig går enda fortere Da må vi være flinke til å nyte dagene og kooose oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 20. juni 2011 #1645 Del Skrevet 20. juni 2011 Her må det iallefall legges igjen fotspor, regner ikke med skravletråden er det første stedet du oppdaterer når du har dagbok Når jeg fikk førstemann satt jeg på kg mens riene kom, moro å lese i ettertid. Spennende tider du har i vente, gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #1646 Del Skrevet 20. juni 2011 Tenk det... 14 dager, det er ikke mye Blir en fin tid vi får med prinsene våre, sommer og forhåpentligvis godt i været.. Gleder meg sååå til å hilse på og bli kjent med den etterlengtede lille vennen Svangerskapet har gått fort ja, men frykter tiden etter fødsel om mulig går enda fortere Da må vi være flinke til å nyte dagene og kooose oss Ja, dette blir nok en fantastisk sommer! Her må det iallefall legges igjen fotspor, regner ikke med skravletråden er det første stedet du oppdaterer når du har dagbok Når jeg fikk førstemann satt jeg på kg mens riene kom, moro å lese i ettertid. Spennende tider du har i vente, gled deg Nei, sikkert ikke ...kan jo tilogmeg hende at jeg "glemmer" av KG i noen dager også! Men er nok ikke umulig at de første riene blir beskrevet her i dagboken, tilbringer jo endel tid her, og må vel få noen av dere til å bekrefte at det er det jeg har Du er hjertelig velkommen til å titte innom når som helst ---------- Vi har jo kjøpt stellematte, og hadde tenkt å stelle på gulvet (pga plassmangel). Men nå tror jeg vi har ombestemt oss, etter å ha tenkt litt tror vi kanskje det blir litt tungvint og slitsomt å stelle på gulvet. I tillegg trenger vi egentlig oppbevaringsplassen som følger med en stellebord, til bleier, håndduker, bodyer og sånn småtterier. Iallefall, fant et fint et på Baby Comfort med hjul så det kan flyttes rundt alt etter behov, og så titta jeg litt på finn.no når jeg kom hjem, og jaggu fant jeg det ikke brukt til kroner 400. Skal å titte på det i morgen, håper det er like strøkent som det så ut til på bildene I dag har kjære sin siste dag på skolen, dvs at han nå går ut i ferie/avspasering, og ikke skal på dagjobbing før langt uti august!! Så nå blir det kvalitetstid hver dag fram mot fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 20. juni 2011 #1647 Del Skrevet 20. juni 2011 Kanskje like greit med stellebord ja, en vet jo aldri hvilken form en er i etter en fødsel Regner ikke med det er noe godt å måtte på gulvet om man har sydd endel eller om en må til med KS, selv om en såklart håper å slippe unna begge deler Så deilig med en feriesamboer da! Her skal det jobbes hele veier frem til fødsel, siden vi allerede har hatt ferie. Så helgene skal nyyyytes sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #1648 Del Skrevet 20. juni 2011 Kanskje like greit med stellebord ja, en vet jo aldri hvilken form en er i etter en fødsel Regner ikke med det er noe godt å måtte på gulvet om man har sydd endel eller om en må til med KS, selv om en såklart håper å slippe unna begge deler Så deilig med en feriesamboer da! Her skal det jobbes hele veier frem til fødsel, siden vi allerede har hatt ferie. Så helgene skal nyyyytes sammen Det har du rett i ( selv om jeg hååper å slippe noen av delene ) Er uansett tungt å reise seg opp og ned med et lite barn i armene tenker jeg også.. Åh, ingen mere ferie på noen av dere? Så dumt. Men som du sier, da får dere nyyyte helgene sammen! Og når det er fint vær ute og "sommerstemning" så kan det jo føles ut som om man har litt ferie både før og etter jobb! --------- Da har jeg vært å henta antibiotika på Apoteket, viste seg at jeg hadde UVI. Greit å få behandlet det da, selv om jeg ikke har hatt noe særlig symptomer På runden ble det også med brystvortekrem, intim-renseservietter, bind og truseinnlegg -- jeg er fødeklar! Var også innom H&M og kjøpte en liten "feriepresang" til kjære (det var jo så mye fint på salg! ) -- en t-skjorte, en genser og to singleter, gleder meg til å overraske han når han kommer hjem Ønsker alle en finfin mandagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 20. juni 2011 #1649 Del Skrevet 20. juni 2011 Isj, så kjedelig med uvi og så teit at du ikke kunne få beskjed om det før helgen. Har slitt veldig med det for 2 år siden, på meg tok ikke pencilinen det så det gikk til nyrene flere ganger. Håper du reagerer raskt på medisinene Hehe, kjøpte nattbind her om dagen jeg og.. Lenge siden jeg har kjøpt noe sånn stæsj, men kjekt å ha til etter fødselen og når man kommer hjem. Snill du er som handler til kjære, da blir han sikkert glad Min kjære pakket sykehus-sekken sin i går kveld, han var veldig søt da synes jeg kos dere med ferie og permisjon i sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #1650 Del Skrevet 21. juni 2011 Isj, så kjedelig med uvi og så teit at du ikke kunne få beskjed om det før helgen. Har slitt veldig med det for 2 år siden, på meg tok ikke pencilinen det så det gikk til nyrene flere ganger. Håper du reagerer raskt på medisinene Hehe, kjøpte nattbind her om dagen jeg og.. Lenge siden jeg har kjøpt noe sånn stæsj, men kjekt å ha til etter fødselen og når man kommer hjem. Snill du er som handler til kjære, da blir han sikkert glad Min kjære pakket sykehus-sekken sin i går kveld, han var veldig søt da synes jeg kos dere med ferie og permisjon i sammen Ja, satser på at behandlingen fungerer, vil iallefall ikke ha nyrebekkenbetennelse! Ja, vi må vel sikkert ty til slikt etter fødselen, man kan vel ikke bruke tampong under "renselsen" mener jeg å ha hørt... Kjære ble kjempeglad for pakken, og klærne passet perfekt Så koselig at han har pakket fødebagen sin, enda et tegn på at ting begynner å nærme seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #1651 Del Skrevet 21. juni 2011 Statusopdatering kommer en annen dag, her er iallefall en mageoppdatering! Magen 38+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 21. juni 2011 #1652 Del Skrevet 21. juni 2011 Statusopdatering kommer en annen dag, her er iallefall en mageoppdatering! Magen 38+5 Fiine magen Synes alle har så nette og fine mager, min står liksom rett ut (er vel sånn alle synes på slutten om seg selv :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 21. juni 2011 #1653 Del Skrevet 21. juni 2011 Fine magen din Ønsker deg masse lykke til i dagene fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 21. juni 2011 #1654 Del Skrevet 21. juni 2011 Flott mage!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. juni 2011 #1655 Del Skrevet 21. juni 2011 Du ser strålende ut! Så deilig at dere er hjemme begge to fremover nå da Jeg er så utrolig glad for kjære fikk seg ny arbeidsgiver som betaler den 2 ukers permen til pappane Tror det er godt å være 2 helt hjemme i starten Kjiipt med UVI da, men bra du har fått hentet medisin nå. Vi får satse på at det er raskt kurerbart Har du kjøpt stellebord? Jeg var innom finn i går etter at du skrev det og kikka litt (blir liksom aldri sikker på at det jeg har er ok - jeg har bestemt at stellematten passer greit på vaskemaskinen så sånn blir det), men da kom jeg over et til 400 på hjul. Så fint ut det i alle fall Gruer meg til bind-bruk jeg - syns det er helt grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #1656 Del Skrevet 21. juni 2011 Fiine magen Synes alle har så nette og fine mager, min står liksom rett ut :sjenert (er vel sånn alle synes på slutten om seg selv :gjeipe ) Taakk Jeg har det akkurat på samme måte! Fine magen din :hjerte Ønsker deg masse lykke til i dagene fremover Tusen takk for det! Flott mage!!! rodmer: Tusen takk Du ser strålende ut! :gravid :nigo Så deilig at dere er hjemme begge to fremover nå da Jeg er så utrolig glad for kjære fikk seg ny arbeidsgiver som betaler den 2 ukers permen til pappane :jepp Tror det er godt å være 2 helt hjemme i starten :hjerte Kjiipt med UVI da, men bra du har fått hentet medisin nå. Vi får satse på at det er raskt kurerbart Har du kjøpt stellebord? Jeg var innom finn i går etter at du skrev det og kikka litt (blir liksom aldri sikker på at det jeg har er ok :fnise - jeg har bestemt at stellematten passer greit på vaskemaskinen så sånn blir det), men da kom jeg over et til 400 på hjul. Så fint ut det i alle fall :ler Gruer meg til bind-bruk jeg - syns det er helt grusomt! Takk! Ja, det er godt å tenke på. Er synd på de som ikke har muligheten til å være hjemme de første ukene, tror man går glipp av mange viktige ting. I tillegg er det nok ekstra godt å være to når man sikkert er litt utrygg, og sliten Ja, nå har vi kjøpt stellebord Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg nok gått for matte på vaskemaskina jeg også! Meen oppå vår maskin står det en diger tørketrommel, så det er ikke noe alternativ. Usj, ja, det gruer jeg meg til og... -------- Da har vi vært å kjøpt stellebord! Fikk det brukt til 400 kroner, og det ser helt nytt ut, veeldig fornøyd Her er stellebordet; http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=201435&b_kid=663215 Hadde jo egentlig tenkt at vi ikke hadde plass (hater å gå "oppi" ting og ha det trangt rundt meg), men på hjul så kan det jo enkelt flyttes rundt etter behov, så tror dette blir bra jeg Nå skal det gjøres klart, med bleier og sånt under det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 21. juni 2011 #1657 Del Skrevet 21. juni 2011 Gruer meg til bind-bruk jeg - syns det er helt grusomt! Får ikke sagt meg mer enig :gjeiper: Når vi var på føden så jeg ei som hadde født, som lusket rundt der i trang tights og en king size bleie under Jeg var rask til å fjerne tightsen fra bagen min når jeg kom hjem kan du si Vet jo at man ikke tenker på sånn da og at det ikke bør ha noe som helst fokus, men dog.. La nedi et par "baggy" joggebukser isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #1658 Del Skrevet 21. juni 2011 Får ikke sagt meg mer enig :gjeiper: Når vi var på føden så jeg ei som hadde født, som lusket rundt der i trang tights og en king size bleie under Jeg var rask til å fjerne tightsen fra bagen min når jeg kom hjem kan du si Vet jo at man ikke tenker på sånn da og at det ikke bør ha noe som helst fokus, men dog.. La nedi et par "baggy" joggebukser isteden Jeg har tights og joggebukse i fødebagen, og planer om å ha tunika over tightsen, som dekker rumpa og vel så det ..skal iallefall ikke luske rundt med bleierompe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 21. juni 2011 #1659 Del Skrevet 21. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 21. juni 2011 #1660 Del Skrevet 21. juni 2011 Du ser utrolig flott ut MonThe Kjempe fin mage. Sånn vil jeg også se ut på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå