Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Hei :vinke:

Tusen takk for super link! :takke: *jeg er udugelig på google-leting*

Håper du også har en fin lørdag! :klemmer:

-------

Blir jaggu helt utslitt av å sove så dårlig om natta :Gjesp:

Bare hyggelig :) jeg er veldig glad i å tråle spes google etter ting jeg lurer på og har blitt en liten "google-ekspert" iflg de jeg deler kontor med :sjenert: Det var det de kom til å savne mest med meg fikk jeg høre (med en viss grad av ironi :gjeiper: )

Enig ang nattesøvn :sjenert: Litt slitsomt! Her er det mest pga alle stillinger er vonde, aaaaaaltfor varmt (jeg vet jeg ikke skal klage over at sommeren endelig har kommet) og at en :kjefte::rope::filer::nei::kjefte: "tosk" av en nabo startet med gressklipperen kl 07.00 i dag morres. Da jeg akkurat hadde sovnet på igjen etter å ha ligget våken fra 02.30 :gjeiper:

Meeen, det skal ikke ødelegge denne supre lørdagen for meg uansett.. En lørdag som ratt er en av de siste hvor jeg ikke innehar tittelen som MAMMA :hjerte::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig nattesøvn er ikke noe gøy :kose:

Så fin ut den bæredingsen. :jepp: Eneste forskjellen på den og sjal ser ut til å være at du knyter en knute, så jeg tror ikke det er verken enklere eller vanskeligere... Men sjal er nok litt lettere å tilpasse ettersom ungen vokser, tipper jeg.

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :) jeg er veldig glad i å tråle spes google etter ting jeg lurer på og har blitt en liten "google-ekspert" iflg de jeg deler kontor med :sjenert Det var det de kom til å savne mest med meg fikk jeg høre (med en viss grad av ironi :gjeiper ) Enig ang nattesøvn :sjenert: Litt slitsomt! Her er det mest pga alle stillinger er vonde, aaaaaaltfor varmt (jeg vet jeg ikke skal klage over at sommeren endelig har kommet) og at en "tosk" av en nabo startet med gressklipperen kl 07.00 i dag morres. Da jeg akkurat hadde sovnet på igjen etter å ha ligget våken fra 02.30 :gjeiper Meeen, det skal ikke ødelegge denne supre lørdagen for meg uansett.. En lørdag som ratt er en av de siste hvor jeg ikke innehar tittelen som MAMMA :hjerte: :rodmer

Hvem i alle dager er det som starter med gressklipping klokken 07.00 om morgenen??!! Nei, tenke seg til! :kjefte: Håper du har hatt en fin lørdag :klem: ..og ja, er jo faktisk ikke mange lørdagene vi har igjen uten lillegullene våre utenfor magen :rodmer:

Dårlig nattesøvn er ikke noe gøy :kose:

Så fin ut den bæredingsen. :jepp Eneste forskjellen på den og sjal ser ut til å være at du knyter en knute, så jeg tror ikke det er verken enklere eller vanskeligere... Men sjal er nok litt lettere å tilpasse ettersom ungen vokser, tipper jeg. Ha en fin dag! :klem

Sant :jepp: Får bruke den så lenge den duger tenker jeg, og om jeg ikke blir fornøyd så har jeg ikke betalt noe for den så da kan jeg jo gå til innkjøp av en :) Håper du har hatt en fin lørdag :klemmer:

-----------

Da er dåpsgaven til tantegull i boks. Kjøpte ei kjempefin ramme på gullsmeden, og en hvit gyngestol (til barn), håper den faller i smak :nigo: Kjenner jeg hadde veldig lyst på gyngestolen selv da, hadde passet så bra på lillegulls rom, ved siden av min ;) Og så har jeg laget mitt første selvlagde kort , ble så fornøyd! :hoppe: Har lenge hatt lyst til å prøve meg på litt scrappeting, og tok turen innom Panduro når vi var i byen i dag. Kjøpte en pakke med mønstrede ark i blånyanser, noen stive ark i fargen "ivory" og blått silkebånd. Litt klipp og lim, og vips hadde jeg lagd et kort! Veeldig enkelt, men er veldig fornøyd, er jo første gang :)

Kjøpte også tørketrommel i dag! Endte opp med å kjøpe denne; http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-tork/torketrommel/AZB8670/whirlpool-torketrommel

Har visst kommet bra ut av det på tester, og i tillegg hadde de den på tilbud, så da var det jo bare å slå til. Har ikke turt å prøve den enda da :fnise:

Nå er det kyllingfajitas på menyen, og tv. God lørdagskveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Ha en strålende lørdag :jepp: Kyllingfajitas og tv hørtes ikke feil ut! Ser du på fotballkamp eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en strålende lørdag :jepp: Kyllingfajitas og tv hørtes ikke feil ut! Ser du på fotballkamp eller? :fnise:

Vettu, må innrømme at fotball interesserer meg svært lite... Så nei, blir nok ikke det :fnise: Håper ud har en super lørdag :klemmer:

-------

Åh, er en link til en artikkel her over, med bilde av sjokolademilkshake og teksten "med smak av sjokolade" -- får så lyst på!! :sikle: Dårlig gjort å ha sånne fristende bilder synes jeg ..iallefall når jeg ikke har is i fryseren, og ingen bil til å dra på butikken med! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er en link til en artikkel her over, med bilde av sjokolademilkshake og teksten "med smak av sjokolade" -- får så lyst på!! :sikle: Dårlig gjort å ha sånne fristende bilder synes jeg ..iallefall når jeg ikke har is i fryseren, og ingen bil til å dra på butikken med! :fnise:

Ja! Satan - jeg gikk på den i går :jepp: Kastet bort den gode dream sjokoladeisen jeg hadde i frysen i forsøket på å lage milkshake, men det ble jo bare lunken sjokolademelk. Vær forsiktig med isen - er mitt råd! :fnise:

Kos deg i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Hvor kjøpte du den gyngestolen til tantegullet? Vi har straks dåp til vårt gull, og trenger noe å ønske meg, og den høres jo helt super ut!

Blir nok ikke til at jeg oppretter dagbok her, blogger endel om mammalivet, så blir liksom ikke til at jeg skriver dagbok da :) Men veldig gøy å lese din, og gleder meg masse til å lese når gullet kommer ut! Tenk, snart har du han i armene dine!!

Jeg satt og så på filmer idag, fra lillejenta var liten. Den første filmen er fra hun var en dag gammel, og herlighet som tiden flyr! Vet alle sier det, men du må huske å nyte dagene som kommer når gutten kommer ut! Du aner ikke hvor fort det kommer til å gå! Skulle gjerne opplevd når ho lå på brystet mitt i fosterstilling og bare koste igjen, nå skal ho bare stå på fanget og hoppe... hehe. Så ta vare på alle dagene, både nå på slutten av svangerskapet og når prinsen kommer! :hjerte:

Ha en super søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Satan - jeg gikk på den i går :jepp: Kastet bort den gode dream sjokoladeisen jeg hadde i frysen i forsøket på å lage milkshake, men det ble jo bare lunken sjokolademelk. Vær forsiktig med isen - er mitt råd! :fnise:

Kos deg i kveld :)

Morgendadgens kveldskos blir helt klart milkshake, har tenkt på det i hele kveld :fnise: Håper du har en fin kveld også :klemmer:

Hei igjen!

Hvor kjøpte du den gyngestolen til tantegullet? Vi har straks dåp til vårt gull, og trenger noe å ønske meg, og den høres jo helt super ut!

Blir nok ikke til at jeg oppretter dagbok her, blogger endel om mammalivet, så blir liksom ikke til at jeg skriver dagbok da :) Men veldig gøy å lese din, og gleder meg masse til å lese når gullet kommer ut! Tenk, snart har du han i armene dine!!

Jeg satt og så på filmer idag, fra lillejenta var liten. Den første filmen er fra hun var en dag gammel, og herlighet som tiden flyr! Vet alle sier det, men du må huske å nyte dagene som kommer når gutten kommer ut! Du aner ikke hvor fort det kommer til å gå! Skulle gjerne opplevd når ho lå på brystet mitt i fosterstilling og bare koste igjen, nå skal ho bare stå på fanget og hoppe... hehe. Så ta vare på alle dagene, både nå på slutten av svangerskapet og når prinsen kommer! :hjerte:

Ha en super søndag! :klem:

Heii :vinke:

Vi kjøpte gyngestolen på Skeidar, den var kjempefin, kommer nok til å stå på vår ønskeliste også :jepp: Åh, kanskje du har lyst til å dele bloggen din med meg da, f.eks. med å sende meg en link på PM? Har så lyst til å følge med deg serru :klem:

Tenk at lillejenta di er blitt så stor at hun nå står i fanget! :hjerte: Skjønner virkelig at jeg må nyte tiden, den går så altfor fort.. Håper dere også har en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en super dag med familien i tantegullets dåp :hjerte: God mat og godt selskap, og virket som om presangen falt i smak :jepp: Tantebarna mine er så nydelige, blir helt varm om hjertet når jeg er sammen med de, og er så stolt av søstra mi, som har fått og oppdratt så flotte barn :hjerte:

Finne senga tidlig i dag, og håper på en god natts søvn, har ikke sovet skikkelig på maange netter nå. Er så irriterende, selv om jeg er kjempetrøtt så blir jeg liggende våken, mens tankene surrer rundt alt og ingenting. Og så er det de der dobesøkene da... og de der hendene som verker :sjenert: Er glad jeg ikke trenger å være våken og opplagt og klar for 8timers arbeidsdager klokken 07.30 for å si det sånn! :gjeiper: Blodprøver klokken 10.15 i morgen, og ellers ingen planer. Mormor skal være på besøk noen dager nå (hun bor et annet sted i landet), så hadde vært kjekt med litt sol og verandavær :sol:

Ønsker alle en super mandag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjenner meg igjen med dårlig nattesøvn for tiden :( Ikke noe gøy..

Ha en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har fått sove godt i natt! Det er kjedelig med dårlig nattesøvn, men det er en måte å forberede seg på nattevåken som kommer når lillegull er ute av magen.

Så bra det var en vellyket dåp!

Håper du får en fin tirsdag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjenner meg igjen med dårlig nattesøvn for tiden :( Ikke noe gøy..

Ha en fin uke :)

Finfin uke til deg og :klemmer:

Håper du har fått sove godt i natt! Det er kjedelig med dårlig nattesøvn, men det er en måte å forberede seg på nattevåken som kommer når lillegull er ute av magen.

Så bra det var en vellyket dåp!

Håper du får en fin tirsdag!

Vettu, i natt har jeg sovet kjempegodt!! 2 ganger på do, og sovnet som en stein både før og etter! Deeilig! :nigo: Ja, det kan vel bli trått mednattesøvn når lillemann kommer! Håper jeg synes det er koseligere enn verkende hender og lita blære da :fnise: Håper du også får en fin tirsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 37 uker :strix:

Nå er det ikke lenge til vi har skattene våre her :rodmer:

Perm start og ikke jobb på leeenge er en fin tanke synes jeg :nigo: er du klar med fødebag og det hele eller er det mye som står igjen?

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 uker! :daane:

Jeg begynner å bli nervøs på våre alles vegne :fnise:

På tide med nytt magebilde? :lur:

Ha en strålende dag Monthe! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 uker!! :strix:

Jeg kjenner jeg begynner å bli nervøs - "hva har vi gjort" tanken farer oftere gjennom meg nå :fnise:

Er alt klart?

Endret av mjau-mjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte dere er jenter! :klemmer::hjerte:

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter å ha kjørt mormor på bussen :) Har vært kjempekoselig å ha besøk, men kjenner det blir godt å huset for seg selv nå :fnise:

Magebilde og statusoppdatering kommer iløpet av dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...