LineGourmet Skrevet 1. juni 2011 #1521 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Har foresten fått beskjed om at jeg må pakke fødebagen, han er litt stressa Morsomt og ganske søtt Her mener kjære at vi bør ta en generalprøve, dvs test-kjøring. Med rollespill og fødebag, og tenkte tidtagninger på rier, osv osv Langweekend! edit: lykke til hos jordmor også Endret 1. juni 2011 av LineGourmet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #1522 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) God morgen Lykke til på kontroll! Lykke til Takk dere Morsomt og ganske søtt Her mener kjære at vi bør ta en generalprøve, dvs test-kjøring. Med rollespill og fødebag, og tenkte tidtagninger på rier, osv osv Langweekend! edit: lykke til hos jordmor også Synes jeg ser dere, farter rundt i Volvoen, med tidtaker/timer og liksom-rier Må passe på å ta det i rushtrafikken med det samme og da, som et sånn worst-case-scenario! Deilig med langweekend, nyyt det! Endret 1. juni 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #1523 Del Skrevet 1. juni 2011 Kontrollen hos JM gikk bra Blodtrykk, urin og SFmål fint - her er ting som de skal Ble til at vi pratet en del om fødsel, naturlig nok. Mange spørsmål som meldte seg i går etter kurset, og fikk svar på det meste i dag. Nå er vi så forberedt som vi kan bli Lillegull ligger med hodet godt nede i bekkenet, men hodet var ikke festet enda - JM mente på at det sikkert kom til å ha festa seg til neste time. Neste kontroll er allerede om 2 uker, enda et tegn på at det begynner å nærme seg fødselen! Og hvem vet, kanskje blir neste kontroll den siste? Ble ikke noe tur oppom jobb da møtet ble utsatt til over helga. Såå, Isteden jobb ble det en tur opp på Elkjøp for å titte på tørketrommel. Vanskelig å bestemme seg da, er jo et haav å velge i. Det vi vet er at vi skal ha i energiklasse B, til maks 5000 Avlsuttet runden med å skeie ut med pizza til lunsj, er vel lov å feire at alt er bra med meg og lillegull? Ellers ikke store planene for dagen. Blir nok en liten dupp i soffen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 1. juni 2011 #1524 Del Skrevet 1. juni 2011 Så bra at alt gikk fint hos jordmor. Det er det absolutt lov å feire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 2. juni 2011 #1525 Del Skrevet 2. juni 2011 Åh, MonThe, nå er det virkelig ikke lenge igjen! Jeg er kjempespent på dine vegne - håper fødselen går bra (selvfølgelig gjør den det ut kommer jo verdens skjønneste) Jeg synes fremdeles ditt svangerskap har gått farlig fort, men så er snuppa mi snart 2 måneder også ( hvor ble tiden av?!) til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #1526 Del Skrevet 2. juni 2011 Så bra at alt gikk fint hos jordmor. Det er det absolutt lov å feire. :lur Håper du har en fin dag (med masse kynnere og murringer som ender i at fødselen er igang ) Åh, MonThe, nå er det virkelig ikke lenge igjen! Jeg er kjempespent på dine vegne - håper fødselen går bra (selvfølgelig gjør den det ut kommer jo verdens skjønneste) Jeg synes fremdeles ditt svangerskap har gått farlig fort, men så er snuppa mi snart 2 måneder også ( hvor ble tiden av?!) til deg Jeg veet! Tankene mine rundt fødsel svinger litt mellom glede og litt panikk -- håper JM har rett i at jmin fødsel nok vil bli forholdsvis rask og enkel (siden min søster og mor har hatt det). Vet ikke helt om jeg tror på at det er en sammenheng, men håper! Men som du sier - uansett hvordan fødselen blir så er jo resultatet at den lille nydelige babyen vår kommer Ønsker deg en fin dag! --------- Her er det "redebyggingsdag" Kjære lister barnerommet, og gardinene skal opp iløpet av dagen. Jeg har ryddet kjøkkenskapet, og er igang med å vaske kjøleskapet. Må ta det i korte økter, så sper på med KGpause innimellom Ønsker alle en fin dag! Oog, må for 36 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 2. juni 2011 #1527 Del Skrevet 2. juni 2011 36 uker! Bare en uke til ferdigbakt MonThebaby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peace Skrevet 2. juni 2011 #1528 Del Skrevet 2. juni 2011 4 uker igjen til terminen din!! Det går så fort!!! Snart så er de her!! Det var bra du ble sykemeldt frem til permisjonsstart - selv ble jeg ferdig med siste eksamen i går og er sykemeldt frem til permisjon, så nå er det redebygging som gjelder her også innimellom all avslappingen denne kroppen trenger for tiden.. Skal igrunn bli litt godt å få kroppen tilbake, samtidig som det blir veldig rart å ikke ha magen der lengre Følger med deg videre jeg og gleder meg til å se den dagen du har fått din lille gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #1529 Del Skrevet 2. juni 2011 36 uker! Bare en uke til ferdigbakt MonThebaby 4 uker igjen til terminen din!! Det går så fort!!! Snart så er de her!! Det var bra du ble sykemeldt frem til permisjonsstart - selv ble jeg ferdig med siste eksamen i går og er sykemeldt frem til permisjon, så nå er det redebygging som gjelder her også innimellom all avslappingen denne kroppen trenger for tiden.. Skal igrunn bli litt godt å få kroppen tilbake, samtidig som det blir veldig rart å ikke ha magen der lengre Følger med deg videre jeg og gleder meg til å se den dagen du har fått din lille gutt! Gratulerer med siste eksamen vel overstått! Nå kan du ta ferie, og slappe av frem mot lillegulls ankomst Koselig med litt redebyggingsaktiviteter! (de store fysiske oppgavene er jo forbeholdt mannen, så jeg får gjøre alt det koselige, helt greit ) Ta godt vare på deg selv og den lille i magen! Og for 35 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 2. juni 2011 #1530 Del Skrevet 2. juni 2011 36 uker Redebyggerfasen kjenner jeg meg godt igjen i Tror vi er der alle mann i juli-klubben nå. Godt du ble sykmeldt frem til permisjonsstart, da kan du bare lade batterier og forberede hjemmet og deg selv på den største jobben av alle; MAMMA-MonThe Godt å tenke på at vi ikke skal på jobb på leeeenge Håper du har en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. juni 2011 #1531 Del Skrevet 3. juni 2011 36 uker. Herlighet, nå går det fort! Ønsker deg all lykke i tiden frem mot fødselen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #1532 Del Skrevet 3. juni 2011 36 uker Redebyggerfasen kjenner jeg meg godt igjen i Tror vi er der alle mann i juli-klubben nå. Godt du ble sykmeldt frem til permisjonsstart, da kan du bare lade batterier og forberede hjemmet og deg selv på den største jobben av alle; MAMMA-MonThe Godt å tenke på at vi ikke skal på jobb på leeeenge Håper du har en fin kveld! Ja, får gjort litt hver dag, så ting blir nok i orden til lillemann kommer Mamma-MonThe, den tanken liker jeg veeldig godt Mamma-sommerfuglen1982 blir kos det og (om enn litt langt navn ) 36 uker. Herlighet, nå går det fort! Ønsker deg all lykke i tiden frem mot fødselen nå Takk for det Håper alt er bra med deg og den lille i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 3. juni 2011 #1533 Del Skrevet 3. juni 2011 Mamma-sommerfuglen1982 blir kos det og (om enn litt langt navn ) Huff ja det blir for langt.. Får får meg ett nytt nick da Var litt tom for ideer den kvelden i oktober jeg opprettet denne brukeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #1534 Del Skrevet 3. juni 2011 I dag har ei venninne fra nabobyen vært på besøk -- hun hadde med seg sine to små, og vi var på lunsj/lekedate hos ei venninne som også har to små. Koste oss masse, og ble naturlig nok en del prat om barn, fødsel osv Fikk frestn låne et bæresjal av venninna mi! Klarer ikke heelt å finne ut av hvordan man skal bruke det da. Det er av merket Tri-cotti, og består av to sjal/slynger, som man kan feste på ulike måter. Virker veldig lettvint, å slippe og styre med knyting etc, men finner som sagt ikke helt ut av det. Kanskje noen av dere som titter innom her er kjent med det? (Venninna mi hadde kastet pakken det lå i, inkl. bruksanvisninga, og har selv aldri brukt det... ) Ellers så ble vi ferdige med listingen på lillegulls rom i går! Det ble så fiiiint! Mangler fortsatt taklampe, og litt ting på veggene men fikk hengt opp gardin, ett bilde, og to knaggrekker, og senga, kommoden og gyngestolen står nå der de skal stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #1535 Del Skrevet 3. juni 2011 Huff ja det blir for langt.. Får får meg ett nytt nick da Var litt tom for ideer den kvelden i oktober jeg opprettet denne brukeren Ja, er ikke annet å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 4. juni 2011 #1536 Del Skrevet 4. juni 2011 Hei! Innom for å ønske deg GOD HELG! Vi er også snart på tørketrommeljakt og lurer derfor på hvilket merke du endte opp med? Jeg har kun startet å lete litt på nettet, men får ta meg en tur på elkjøp og sånn etter hvert. Ikke bråhast for oss, men greit å ha i hus før lillemor kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 4. juni 2011 #1537 Del Skrevet 4. juni 2011 Fikk frestn låne et bæresjal av venninna mi! Klarer ikke heelt å finne ut av hvordan man skal bruke det da. Det er av merket Tri-cotti, og består av to sjal/slynger, som man kan feste på ulike måter. Virker veldig lettvint, å slippe og styre med knyting etc, men finner som sagt ikke helt ut av det. Kanskje noen av dere som titter innom her er kjent med det? (Venninna mi hadde kastet pakken det lå i, inkl. bruksanvisninga, og har selv aldri brukt det... ) Hei! Fant dette på nettet: http://ignatz.alojamentos7.com/ecolojav3/images/File/tricotti.pdf kanskje du kan kikke på det og få ide til hvordan den skal brukes. Jeg har ikke peil Håper du har en fin fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #1538 Del Skrevet 4. juni 2011 Hei! Innom for å ønske deg GOD HELG! Vi er også snart på tørketrommeljakt og lurer derfor på hvilket merke du endte opp med? Jeg har kun startet å lete litt på nettet, men får ta meg en tur på elkjøp og sånn etter hvert. Ikke bråhast for oss, men greit å ha i hus før lillemor kommer. Vi har ikke kjøpt helt enda, men trooor vi har bestemt oss for å slå til på et tilbd på Elkjøp (som går ut i dag). Oppdaterer deg senere God helg Ripsy!! Hei! Fant dette på nettet: http://ignatz.alojamentos7.com/ecolojav3/images/File/tricotti.pdf kanskje du kan kikke på det og få ide til hvordan den skal brukes. Jeg har ikke peil Håper du har en fin fin lørdag! Hei Tusen takk for super link! *jeg er udugelig på google-leting* Håper du også har en fin lørdag! ------- Blir jaggu helt utslitt av å sove så dårlig om natta Og ute er det trist og grått, så egentlig frister det mest med sofa og pledd.. Men, er lørdag, så måå en liten tur ut å farte. Skal iallefall hente dåpsgaven til tantegullet, og en tur innom Elkjøp og titte enda en gang på trommel, de har nemlig noen gode tilbud som "går ut" i dag. Ønsker alle en fin lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 4. juni 2011 #1539 Del Skrevet 4. juni 2011 Syns nesten den doble slyngen så mer komplisert ut enn sjal jeg da Men nå har jeg jo ikke prøvt noen av delene enda da (Skal sy meg meitai også, men venter nok litt siden jeg har sjal til å bruke i starten ) God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #1540 Del Skrevet 4. juni 2011 Syns nesten den doble slyngen så mer komplisert ut enn sjal jeg da Men nå har jeg jo ikke prøvt noen av delene enda da (Skal sy meg meitai også, men venter nok litt siden jeg har sjal til å bruke i starten ) God helg! Vet ikke hva som er mest komplisert jeg, har som deg ikke prøvd noen av delene Men synes det virker enklere i utgangspunktet, at man slipper å knyte Men vi får se - håper iallefall at jeg og lillegullet får glede av det, synes det ser så herlig ut å bære God lørdag Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå