MonThe Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #1441 Del Skrevet 20. mai 2011 Hehe, neida.. Overhodet ikke rart at det kan ha funksjon å smøre seg og gjøre området litt mer elastisk Jeg har kjøpt olja på apoteket.. Måtte spørre, for de hadde den ikke fremme i butikken (den sto lagret bak sa dama) Hehe, synes jeg ser deg vagge ja. Kjenner meg godt igjen. Helt parkert i bekken og korsrygg føler jeg, godt det er siste kontordag/dag på jobb i morra Da skal jeg jammen meg titte på apoteket etter jordnøttolje - er verdt et forsøk Håper du har en fin siste dag på jobb! Gøy med vellykket shopping da! Høres jo ut som du hadde det med alle tingene og posene du kom hjem med Men en tur innom bilen mellom butikkene er nok lurt Deilig med slapp-av-kveld før helga i morgen nå! Kos deg Ja, ganske så fornøyd med runden Håper du har en finfin fredag! Står om jordnøttolje i boken min også, men der står også at man må tøye litt i "huden" for at det skal hjelpe. (Står at det kan bli en koselig kveldsstundsrutine sammen med sambo om han får lov å gjøre det ) Mamma har fem barn. Hun revnet litt med de fire første. Hun tror grunnen til at hun ikke revnet med nr fem er at da gjorde hun som hun selv følte i forhold til pressingen, isteden for å presse når jordmoren sa hun skulle... Hun har troen på at kroppen KAN dette instinktivt, og at vist man bare kjenner på trangene så kommer det naturlig Er nok sikkert lurt å tøye litt i huden for å få effekt ja.. (Tror ikke kjære vil bli lei seg om han blir spurt om å hjelpe til nei ) Interessant det du skriver om din mors erfaringer. Jeg kjenner jeg har trua på å høre på JM ift pressing jeg da, siden det er færre som revner nå enn før (ifølge min bok ). Men at kroppen kan føde på rent instinkt, det tror jeg på! Finfin fredag til deg Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 20. mai 2011 #1442 Del Skrevet 20. mai 2011 er innom og ønsker deg en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #1443 Del Skrevet 20. mai 2011 er innom og ønsker deg en finfin helg! Så koselig! Håper du også får en finfin helg Plutseliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 20. mai 2011 #1444 Del Skrevet 20. mai 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #1445 Del Skrevet 20. mai 2011 God helg God helg til deg og --------- Her har det vært en ganske slapp dag, trett og sliten i dag jeg Var en liten tur innom ei veninne, og fikk med meg både vippestol til lillegull, og en Avent brystpumpe har så snille venninner, som velvillig låner bort ting de ikke trenger lengre Finne senga jeg nå, håper på en mer opplagt dag imårn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 21. mai 2011 #1446 Del Skrevet 21. mai 2011 God morgen Håper natta har vært bra. Misunner deg litt disse venninnene som har barn og låner bort utstyr, altså. Det er jo både koselig og praktisk. Planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. mai 2011 #1447 Del Skrevet 21. mai 2011 Så praktisk å kunne låne så mye av venninner! Det er mye penger å spare på det vet jeg... Håper du fikk sove godt i natt og at du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #1448 Del Skrevet 21. mai 2011 God morgen Håper natta har vært bra. Misunner deg litt disse venninnene som har barn og låner bort utstyr, altså. Det er jo både koselig og praktisk. Planer for helga? God ettermiddag Ja, det er veeldig kjekt! Planene for kvelden er gyros og "Due Date" med kjæresten Har du noen planer? Så praktisk å kunne låne så mye av venninner! Det er mye penger å spare på det vet jeg... Håper du fikk sove godt i natt og at du får en fin helg! Ja, det er veldig kjekt å få låne. Har nok spart noen tusenlapper allerede Og alt er jo så pent brukt, er jo som nytt Håper du har en fin lørdag ----------- Usj, jeg sover så dårlig for tiden. Selv om jeg er kjempetrøtt så blir jeg liggende å vri meg leeenge før jeg sovner, toalettbesøkene på natt har gått fra 1-2 til 4-5, hendene verker og jeg føler jeg våkner hver gang jeg snur meg i senga Men, skal ikke klage, heldigvis har jeg "fri" og kan sove litt utpå dagen, og trenger ikke å stå opp før jeg føler for det. Vært en liten tur i byen med kjære og kjørt litt rundt og titta på hus i dag. Er egentlig ikke på husjakt, men er gøy å titte litt Nå høljer det ned ute-- og her inne er det tente lys på bordet, en deilig kopp kaffe og jordbær Håper alle har en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 21. mai 2011 #1449 Del Skrevet 21. mai 2011 Hei Isj, dårlig søvn er slitsomt i våre omstendigheter Bra du kan sove litt utover morgenen. Sover du bedre da? Det gjør jeg. Eller jeg sovner forholdsvis lett om kvelden, men våkner (hvertfall de dagene jeg skal jobbe) sånn i 03-04 tiden og blir liggende våken til kl ringer. Lillemann spreller og jeg tenker på alt mulig Er du sykmeldt kommende uke også? Kjempe fint å få låne/arve ting fra venninner. Jeg har fått endel klær i minste str, kjekt - for jeg har ikke villet kjøpe allverdens i str 50. Spennende med hustitting Bor dere i hus eller leilighet nå? Mulig jeg har lest det, men husker ikke Blir nok aldri husjakt her, vi er godt etablert og kommer aldri til å forlate dette stedet Så får håpe lillegull finner seg godt til rette her sammen med to- og firbeinte Håper du har en fin lørdag til tross for "litt" regn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #1450 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hei :vinke Isj, dårlig søvn er slitsomt i våre omstendigheter Bra du kan sove litt utover morgenen. Sover du bedre da? Det gjør jeg. Eller jeg sovner forholdsvis lett om kvelden, men våkner (hvertfall de dagene jeg skal jobbe) sånn i 03-04 tiden og blir liggende våken til kl ringer. Lillemann spreller og jeg tenker på alt mulig Er du sykmeldt kommende uke også? Kjempe fint å få låne/arve ting fra venninner. Jeg har fått endel klær i minste str, kjekt - for jeg har ikke villet kjøpe allverdens i str 50. Spennende med hustitting Bor dere i hus eller leilighet nå? Mulig jeg har lest det, men husker ikke Blir nok aldri husjakt her, vi er godt etablert og kommer aldri til å forlate dette stedet Så får håpe lillegull finner seg godt til rette her sammen med to- og firbeinte Håper du har en fin lørdag til tross for "litt" regn Ja, sover faktisk bedre på morgenen, mer sammenhengende. Rart det der! Er også en sånn som blir liggende å tenke og gruble når jeg ikke får sove, en egenskap jeg godt kunne vært foruten -- det blir ikke løst verdenproblemer, men skapt Ja, kjemepkjekt å få låne/arve, spesielt klær -- de minste størrelsene rekker man jo nesten ikke bruke før de har vokst ut av de! Ja, gøy å titte på hus. Vi er egentlig ikke på husjakt, men finner vi drømmehuset så er det ikke umulig at vi slår til. Vi bor i leilighet, vi trives veeldig godt, har stor veranda, hage, i et stille og rolig strøk, og blir nok her til de tre soverommene vi har ikke er nok lengre (eller til drømmehuset plutselig dukker opp) Er deilig å være godt etablert òg da sikkert -- da skal jo lillemann vokse opp og bo i barndomshjemmet sitt hele oppveksten, det er koselig å tenke på det! Håper dere har en fin lørdag Endret 24. mai 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. mai 2011 #1451 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Sover dårlig jeg også. I intervaller Det blir minst 2 do-besøk hver natt + diverse oppvåkninger. Stort sett går det jo greit, litt ulikt hvor god kvalitet det er på søvnen i intervallene Men vi må huske på at det er veldig naturlig at vi sover på den måten nå. Det er hjernen og kroppen som forbereder seg på at den lille kommer med natt-amming og alt Håper formen er ålreit i dag Monthe edit: apropo smøring - i min bok nevner de hvetekim-olje... kanskje fint som glidemiddel også (har ikke begynt med dette ennå..) Endret 23. mai 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #1452 Del Skrevet 24. mai 2011 Sover dårlig jeg også. I intervaller Det blir minst 2 do-besøk hver natt + diverse oppvåkninger. Stort sett går det jo greit, litt ulikt hvor god kvalitet det er på søvnen i intervallene Men vi må huske på at det er veldig naturlig at vi sover på den måten nå. Det er hjernen og kroppen som forbereder seg på at den lille kommer med natt-amming og alt Håper formen er ålreit i dag Monthe edit: apropo smøring - i min bok nevner de hvetekim-olje... kanskje fint som glidemiddel også (har ikke begynt med dette ennå..) Ja, er ikke mange ukene til vi skal sove dårlig om natten av helt andre grunner enn hyppige dobesøk og graviditetssymptomer ------------ Jeg har vært i nabobyen på besøk hos familien min i noen dager-- kvalitetstid med søstersene og tantegullene, og mor og far Mamma gleder seg til det skal komme enda et barnebarn, og hadde strikket en genser, og kjøpt et kjempefint sengesett til gullet I dag har jeg og kjære vært på svangerskapskurs! Temaet var amming, barselstiden og samspillet med det nyfødte barnet. Fikk også informasjon om helsestasjonen og oppfølgingen derifra. Godt brukte to timer, lærte kanskje ikke så mye nytt, men nyttig allikevel Synes det er spesielt nyttig at kjære er med og får info om amming og sånt også, jeg har jo lest en del mer enn han, og det er viktig at begge har en viss anelse om hva som "venter" Neste tirsdag er det det siste svangerskapskurset, om fødselen, det blir spennende! Er spent på å høre hva slags smertelindring de kan tilby, hvilke rutiner de har, ja rett og slett hva som foregår på sykehuset fra man kommer til man drar derifra. Kurset blir avsluttet med en omvisning på sykehuset, spennende! ..og litt skummelt, nå begynner det virkelig å nærme seg.... Må foresten for at jeg nå er høygravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. mai 2011 #1453 Del Skrevet 24. mai 2011 Høygravid Så bra at dere fikk noe ut av kurset begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 24. mai 2011 #1454 Del Skrevet 24. mai 2011 Høygravid! Høres ut som det er et godt kurstilbud dere får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #1455 Del Skrevet 24. mai 2011 Høygravid Så bra at dere fikk noe ut av kurset begge to Mhm Er så glad for at kjære er så engasjert og interessert, og vil være med på slike ting. Føler virkelig at vi er to om dette Var nettopp inne å titta hos deg, ser ut som om du/dere har det bra for tiden Høygravid! Høres ut som det er et godt kurstilbud dere får. Ja, nå er jeg og høygravid Ja, er veldig fornøyd med tilbudet Husker ikke helt, har du deltatt på noe slikt? Håper alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 24. mai 2011 #1456 Del Skrevet 24. mai 2011 høygravid Har følt meg høygravid allerede en stund selv jeg men, er det altså ikke før i morra.. Hørtes nyttig ut med de kursene dere har vært på, skal ikke før 7 juni vi.. En stund til, får ikke håpe lillegutt har meldt sin ankomst før kursene er unnagjort.. Høres fint ut med familiebesøk, kan tenke meg at kommende bestemor gleder seg Mamma høres helt tullete ut av og til når hun fantaserer. Er hennes aller første barnebarn, så han blir nok ratt litt bortskjemt der :gjeiper: Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 24. mai 2011 #1457 Del Skrevet 24. mai 2011 Ja, er veldig fornøyd med tilbudet Husker ikke helt, har du deltatt på noe slikt? Håper alt er bra med deg Her er det bare et kurs om fødsel og en dag der de viser den grusomme ammevideoen. Fødselskurset var helt ok, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. mai 2011 #1458 Del Skrevet 24. mai 2011 Mhm Er så glad for at kjære er så engasjert og interessert, og vil være med på slike ting. Føler virkelig at vi er to om dette Var nettopp inne å titta hos deg, ser ut som om du/dere har det bra for tiden Tenk så herlig dere kommer til å ha det når lillegull er kommet Vi har det veldig bra om dagen Kan bare bli bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #1459 Del Skrevet 24. mai 2011 :strix høygravid :strix Har følt meg høygravid allerede en stund selv jeg men, er det altså ikke før i morra.. Hørtes nyttig ut med de kursene dere har vært på, skal ikke før 7 juni vi.. En stund til, får ikke håpe lillegutt har meldt sin ankomst før kursene er unnagjort.. Høres fint ut med familiebesøk, kan tenke meg at kommende bestemor gleder seg Mamma høres helt tullete ut av og til når hun fantaserer. Er hennes aller første barnebarn, så han blir nok ratt litt bortskjemt der :fnise :gjeiper Ha en fin kveld Definisjonen på høygravid er visst når man har 40 dager igjen, men er jo ikke så nøye det da Får håpe lillegutten din ikke har det såå travelt med å komme -- dere må jo rekke på kurs først, så dere vet hva dere skal gjøre Så koselig at det blir din mors første barnebarn da Min søster har tre frafør, så dette blir mammas fjerde i rekken. Men viker som om hun synes det er like stas denne gangen Finfin kveld til deg også Her er det bare et kurs om fødsel og en dag der de viser den grusomme ammevideoen. :fnise Fødselskurset var helt ok, da. Ok. Fikk se en liten snutt fra den der "Bryst er best" på kurset i dag --- den filmen hadde jammen hatt godt av å bli filmatisert på nytt Ja, spent på fødselskurset jeg og ...håper imidlertid vi slipper å se video om fødselen, det tror jeg ikke virker beroligende.. . Tenk så herlig dere kommer til å ha det når lillegull er kommet Vi har det veldig bra om dagen :Nikke Kan bare bli bedre og bedre :hjerte Mhm, gelder meg veldig til å bli en liten familie, med alt det innebærer. Gleder meg spesielt til å se kjære i papparollen Synes tiden har gått så fort fra dere forlovet dere, til nå -- nå er dere jo straks gift!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. mai 2011 #1460 Del Skrevet 24. mai 2011 Mhm, gelder meg veldig til å bli en liten familie, med alt det innebærer. Gleder meg spesielt til å se kjære i papparollen Synes tiden har gått så fort fra dere forlovet dere, til nå -- nå er dere jo straks gift!! Det kan jeg tenke meg Tiden har gått vedlig fort hos oss, men også med deg! Synes du nettopp ble gravid, så jeg klarer ikke å skjønne hvor dagene har blitt av, de raser jo bare avgårde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå