hegejenta30 Skrevet 13. mai 2011 #1381 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg kan godt være sladris for deg! Håper du har en fin dag på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. mai 2011 #1382 Del Skrevet 13. mai 2011 Bra du har fått levert søknaden til Nav! Arbeidsgivere imponerer meg sjelden for å si den Grattis med 33 uker og happy vogn-henting i dag! Det er helt ok å bli litt eller mye sykemeldt nå Monthe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #1383 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Jeg kan godt være sladris for deg! Håper du har en fin dag på jobb. Så gøy, tusen takk! Sender deg en PM jeg! God helg til deg og dine! Bra du har fått levert søknaden til Nav! Arbeidsgivere imponerer meg sjelden for å si den Grattis med 33 uker og happy vogn-henting i dag! Det er helt ok å bli litt eller mye sykemeldt nå Monthe Imponerer ikke meg heller! Hadde nok helt klart gjort det myyye bedre som arbeidsgiver selv Ja, det er vel igrunnen det.... Om det blir slik så føles det ikke som et nederlag, er jo ganske langt på vei nå ..bare tenker på at det er så mye jeg skulle ha gjort før jeg går ut i permisjon, mange møter som er avtalt, og mye skriftlig arbeid som gjenstår ... Men vi får se! Finfin helg til dere Line! ---------- Laaat lørdags formiddag her, med og ei skål med oppskåret vannmelom og jordbær Sovet så sinnsykt dårlig i natt, vært oppe på do fire ganger ( ) , samt verking i hendene som har gjort det vanskelig å sovne igjen. Føler jeg er inne i en litt dårlig modus, med null energi og vondter, og jeg kjenner meg rett og slett litt "tom"og lei meg. Og så får jeg en slags dårlig samvittighet, for det er jo så mye bra som skjer -- lillegull vokser og sier ifra at han er der nesten hele dagen, vi har hentet barnevogna (som foresten var kjempefin!! ) , og det er jo nå vi skal nyte den siste tiden! Kjære er verdens beste da, som steller og styrer rundt meg hele dagen, og ber meg om å ta det med ro og slappe av.. Og jeg kjenner jeg får enda mer dårlig samvittighet, fordi at jeg er så sliten at jeg nesten ikke orker noen ting, men bare vil ligge på sofaen Og så er det disse hersens hendene, klarer såvidt å dra på meg buksa, langt mindre gjøre huslige ting.. Og jeg har lyst til å bake og styre og stelle, og overraske kjære til han kommer hjem fra jobb med nyvaska hus og middag og alt. Isteden må han gjøre alt ..og så er det denne dårlige samvittigheta, over å syte og klage og være lei meg for ting som egentlig ikke er noe å være lei seg for og klage for!! Kan noen sende over en bøtte med positiv energi og gode tanker?? Endret 14. mai 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 14. mai 2011 #1384 Del Skrevet 14. mai 2011 Innom med en 50 dagers klem bare 50 dager igjen Har ikke så mye energi å gi bort, men bøtter med positive tanker skal du få Er sliten selv, men det skal man ha lov til nå vennen Vi er heldige som har menn som ordner for oss De er snille Håper du slapper av og lader opp energi i helga. Gratulerer med vogn i hus forresten, er så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 14. mai 2011 #1385 Del Skrevet 14. mai 2011 50 dager igjen Du må ikke ha dårlig samvittighet, MonThe! Det er lov å være sliten og ha vondt. Bare slapp av, og ikke press deg til å gjøre noe mer enn du klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #1386 Del Skrevet 14. mai 2011 Innom med en 50 dagers klem bare 50 dager igjen Har ikke så mye energi å gi bort, men bøtter med positive tanker skal du få Er sliten selv, men det skal man ha lov til nå vennen Vi er heldige som har menn som ordner for oss De er snille Håper du slapper av og lader opp energi i helga. Gratulerer med vogn i hus forresten, er så koselig! Taakk vennen Herregud, ca 50 dager igjen!! Synes det var nå nettopp at det var ca 100 dager igjen jeg!! Ja, må omstille hjernen min til at det er lov å være sliten nå.. Synes bare den kom så "plutselig", den derre slitenheten :gjeiper: JM spurte meg jo forrige uke når jeg var hos henne om jeg syntes det gikk greit på jobb, og om jg hadde behov for å kutte ned. Og da følte jeg at det gikk greit på jobb, sånn bortsett fra hendene, og at jeg ikke hadde behov for å kutte ned, dette skulle jeg jaggu klare jeg ja! :gjeiper: Nå derimot, føles ting helt annereledes.. Veldig koselig å ha vogna i hus, den står inne på gjesterommet og frister til trilleturer Skal re opp i den en av de neste dagene. Må bare få vogndyna i hus! ------- Lammeskinnet til vogna, bør det vaskes eller noe før bruk, eller kan jeg bare legge det rett i vogna? Og skal barnet bare ligge rett oppå skinnet, eller må jeg ha noe imellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 14. mai 2011 #1387 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg har ikke tenkt å vaske det Men.... Har ikke tenkt så mye på det egentlig.. Tenkte å ha en gulpeklut under hodet hans bare jeg.. Så han ligger på den med hodet og halsen og på skinnet resten. Får se litt, hva som passer seg best når han plutselig er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #1388 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) 50 dager igjen Du må ikke ha dårlig samvittighet, MonThe! Det er lov å være sliten og ha vondt. Bare slapp av, og ikke press deg til å gjøre noe mer enn du klarer Takk søte du ..er litt vanskelig å vite når man klarer mer eller ikke, og hva man bør/skal gjøre. Jeg har jo klart meg gjennom denne uka, selv om det gir seg utslag i vonde hender, lite søvn og en tung og sliten kropp.... Og klarer meg jo sikkert gjennom neste uke og. Usj, vanskelig dette! Er glad jeg skal til legen på mandag, hun er en fornuftig dame, og kan sikkert hjelpe meg å sortere tankene og fortelle meg hva som er lurt å gjøre! Håper du har en fin lørdag Jeg har ikke tenkt å vaske det Men.... Har ikke tenkt så mye på det egentlig.. Tenkte å ha en gulpeklut under hodet hans bare jeg.. Så han ligger på den med hodet og halsen og på skinnet resten. Får se litt, hva som passer seg best når han plutselig er her Kikket på skinnet nå, var med vaskeanvisinig, men står ingenting om at det bør vaskes før bruk (det bruker jo ofte å stå på babyting), så da regner jeg med at det ikke trengs å vaskes? Har iallefall lagt det i vogna nå, og det så veldig lunt og koselig ut! Å ha gulpeklut under hodet er sikkert lurt, takk for tips! Blir innimellom grepet av en følelse av at det er tuusen ting jeg ikke vet/kan, og at det er altfor liten tid igjen til lillegull kommer til at jeg kan lære meg alt jeg må vite!! Endret 14. mai 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 14. mai 2011 #1389 Del Skrevet 14. mai 2011 Blir innimellom grepet av en følelse av at det er tuusen ting jeg ikke vet/kan, og at det er altfor liten tid igjen til lillegull kommer til at jeg kan lære meg alt jeg må vite!! du kan så si ingen erfaren dame selv jeg. Jeg var hos en venninne som fikk bebis i april denne uka. Da fikk jeg litt sjokk Hun sliter med amming, sopp på brystvortene, klumper i brystet som gir henne melkefeber og mer til På vei hjem tenkte jeg - "hm, kanskje jeg ikke skal klage om jeg "bare" føler meg litt sliten og kjei.." Jeg slipper jo mange andre bekymringer - enn så lenge Var veldig fint å se hvordan hu gjorde mye da, fikk litt nyttige tips Vi klarer oss nok fint MonThe, det vi ikke vet finner vi ut/får vi hjelp til etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #1390 Del Skrevet 14. mai 2011 du kan så si ingen erfaren dame selv jeg. Jeg var hos en venninne som fikk bebis i april denne uka. Da fikk jeg litt sjokk Hun sliter med amming, sopp på brystvortene, klumper i brystet som gir henne melkefeber og mer til På vei hjem tenkte jeg - "hm, kanskje jeg ikke skal klage om jeg "bare" føler meg litt sliten og kjei.." Jeg slipper jo mange andre bekymringer - enn så lenge Var veldig fint å se hvordan hu gjorde mye da, fikk litt nyttige tips Vi klarer oss nok fint MonThe, det vi ikke vet finner vi ut/får vi hjelp til etterhvert Håper det!! Er vel en første gang for alt, og må jo bare tenke som så at det er maaange som har klart det før oss!! (og vet av mange som ikke akkurat er i kategorien "de skarpeste knivene i skuffen" som klarer seg utmerket, da må vel jeg og klare meg på ett vis ) Kjekt å ha venninner med småbarn, så en kan få noen tips! Sitter å ser på den 2. semifinalen til MGP, uff så mye tragiske innslag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 14. mai 2011 #1391 Del Skrevet 14. mai 2011 Kjekt å ha venninner med småbarn, så en kan få noen tips! Sitter å ser på den 2. semifinalen til MGP, uff så mye tragiske innslag!! Ja, det er kjekt.. Jeg fikk låne noen klær i str 50 og, stas!! Uff ja, MGP er igrunn litt tragisk. Har sett på finalen av og til, men.. Litt håpløst når Norge ikke engang er med I år får det programmet seile avsted tror jeg Forresten, har du kjøpt stelleveske? Jeg nekter å bruke 800-1000 kr på det Men føler liksom at jeg skulle hatt en og da :gjeiper: Litt av noen utfordringer jeg har altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #1392 Del Skrevet 14. mai 2011 Ja, det er kjekt.. Jeg fikk låne noen klær i str 50 og, stas!! Uff ja, MGP er igrunn litt tragisk. Har sett på finalen av og til, men.. Litt håpløst når Norge ikke engang er med I år får det programmet seile avsted tror jeg Forresten, har du kjøpt stelleveske? Jeg nekter å bruke 800-1000 kr på det Men føler liksom at jeg skulle hatt en og da :gjeiper: Litt av noen utfordringer jeg har altså Så koselig Synes det er litt gøy jeg, på en tragisk måte Jeg og kjære har hatt en tradisjon de siste årene, hvor vi ser showet, og stemmer på stemmeskjema (de finnes på nettet, og er inndelt i kategorier som sang/opptreden/kostyme). Dette iblandet en god dose rødvin og sprudlevann ..i år blir det da uten alkohyler i glasset for min del, aner meg at det ikke er like gøy da! Bestilte faktisk stelleveske i går når vi henta vogna! Endte med å gå for en Emmaljungaveske, selv om jeg på forhånd hadde tenkt at vi ikke skulle bruke 700/800 kroner på en veske! Men den var så fin, og romslig, og den matcha vogna ..det finnes mange stellevesker som ikke er så dyre da, var på Reflex og titta tidligere, fant noen veldig fine og praktiske helt nede i 400 kroner. Men endte som sagt med å bruke 700/800 på ei som matcha vogna da... *er innimellom håpløs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 14. mai 2011 #1393 Del Skrevet 14. mai 2011 Bestilte faktisk stelleveske i går når vi henta vogna! Endte med å gå for en Emmaljungaveske, selv om jeg på forhånd hadde tenkt at vi ikke skulle bruke 700/800 kroner på en veske! Men den var så fin, og romslig, og den matcha vogna ..det finnes mange stellevesker som ikke er så dyre da, var på Reflex og titta tidligere, fant noen veldig fine og praktiske helt nede i 400 kroner. Men endte som sagt med å bruke 700/800 på ei som matcha vogna da... *er innimellom håpløs* Hm, ja.. bør jo ha det da.. så det var sikkert like lurt Hr funnet en på nett, som er nedsatt fra 1100,- til 399,- får tenke litt på den Ha en fin MGP-lørdagskveld uten alkohyler (aner meg også at det er artigere med noggo attåt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 14. mai 2011 #1394 Del Skrevet 14. mai 2011 til deg. Skjønner at det er mye du vil gjøre og få til og ordne, men nå må du bare ta hensyn til kroppen! *streng* Jeg har lært en ting eller to de siste månedene, skjønner du Gratulerer med vogn, så bra at dere er fornøyde Det er utrolig koselig å re opp i den... Ha en super kveld! Vi skal også kose oss med MGP og egne stemmeskjema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. mai 2011 #1395 Del Skrevet 14. mai 2011 Skjønner veldig godt hvordan du har det Monthe - både med å være sliten og dette med 1000 ting vi ikke vet. Alt ordner seg Slapp av og kos deg i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #1396 Del Skrevet 14. mai 2011 Hm, ja.. bør jo ha det da.. så det var sikkert like lurt Hr funnet en på nett, som er nedsatt fra 1100,- til 399,- får tenke litt på den :sjenert Ha en fin MGP-lørdagskveld uten alkohyler (aner meg også at det er artigere med noggo attåt) :fnise :klemmer Tror ikke man angrer seg om man kjøper ei stelleveske man liker, det følger jo ofte med masse praktiske oppbevaringslommer, samt stellematte Men, man kan jo bruke en romslig veska man har frafør òg da! Finfin lørdagskveld til deg til deg. Skjønner at det er mye du vil gjøre og få til og ordne, men nå må du bare ta hensyn til kroppen! *streng* Jeg har lært en ting eller to de siste månedene, skjønner du Gratulerer med vogn, så bra at dere er fornøyde Det er utrolig koselig å re opp i den... :rodmer Ha en super kveld! Vi skal også kose oss med MGP og egne stemmeskjema. :fnise Takk for klemmen Og, jeg vet det jo eeegentlig, er bare så mye enklere å "innse" det når det gjelder andre :gjeiper: Gleder meg masse til å få dyna og re opp i den. Og til å trille rundt med lillegull Kos dere i kveld! Skjønner veldig godt hvordan du har det Monthe - både med å være sliten og dette med 1000 ting vi ikke vet. Alt ordner seg Slapp av og kos deg i helga :klemmer Ja, alt ordner seg! ..og takk gud for KG og dere her inne , som alltid er fulle av gode råd og ord Finfin lørdagskveld til dere! -------- Ble en liiten runde i byen med kjære etter han var ferdig på jobb. Hentet Liberopakken, veldig fornøyd med innholdet Kjekt å få prøve litt ulike typer bleier etc før man kjøper inn synes jeg! Ellers har vi vasket gulpekluter og lakenene til senga. I morgen skal vi vaske dynetrekkene Og nå er det klart for Grand Prix, stemmeskjema og alkoholfritt sprudlevann med jordbær i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 14. mai 2011 #1397 Del Skrevet 14. mai 2011 Blir innimellom grepet av en følelse av at det er tuusen ting jeg ikke vet/kan, og at det er altfor liten tid igjen til lillegull kommer til at jeg kan lære meg alt jeg må vite!! Vi har noen innstinkter som slår inn for fullt når vi blir mødre! Det du trodde var helt uoverkommelig løser seg så fint så! Er vel en første gang for alt, og må jo bare tenke som så at det er maaange som har klart det før oss!! (og vet av mange som ikke akkurat er i kategorien "de skarpeste knivene i skuffen" som klarer seg utmerket, da må vel jeg og klare meg på ett vis ) Det er en første gang for alt ja. Det kommer jo et nytt menneske inn i livet ditt som er helt avhengig av deg - og som syns du er den beste mamman (og din kjære blir sett på som den beste pappan) han kunne fått! Bare å glede seg til å ta imot en fantastisk liten skapning! Hm, ja.. bør jo ha det da.. så det var sikkert like lurt Har funnet en på nett, som er nedsatt fra 1100,- til 399,- får tenke litt på den Oi - kjempetilbud - det ville jeg ikke tenkt så lenge på Sommerfuglen! Plutselig har de den ikke på lager lenger... Iallfall om det var en stelleveske du liker! ---------- Kos deg med sprudlevann og jordbær og MGP! Skal selv se på finalen - håper det blir et bra show! til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #1398 Del Skrevet 15. mai 2011 Vi har noen innstinkter som slår inn for fullt når vi blir mødre! Det du trodde var helt uoverkommelig løser seg så fint så! Det er en første gang for alt ja. Det kommer jo et nytt menneske inn i livet ditt som er helt avhengig av deg - og som syns du er den beste mamman (og din kjære blir sett på som den beste pappan) han kunne fått! Bare å glede seg til å ta imot en fantastisk liten skapning! Åh, som jeg gleder meg Jeg tror nok du har rett, mye er nok instinkt (og en god dose sunn fornuft), og kommer nok av seg selv ..i dag er det akkurat 7 uker til termin! Tenk, om alt fra 5 - 9 uker så er han her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 16. mai 2011 #1399 Del Skrevet 16. mai 2011 Moro med vognhenting! Vi har også fått vår i hus - skikkelig stas og det klør sånn i fingra på å bruke den Vi kjøpte jo vår i Sverige og fikk på kjøpet med stelleveske som matcher (emmaljunga) - veldig fin den og Oi, tenk under 50 dager igjen til termin! Når regnes man egentlig som høygravid? Ha en flott 17. mai MonThe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #1400 Del Skrevet 16. mai 2011 Moro med vognhenting! Vi har også fått vår i hus - skikkelig stas og det klør sånn i fingra på å bruke den Vi kjøpte jo vår i Sverige og fikk på kjøpet med stelleveske som matcher (emmaljunga) - veldig fin den og Oi, tenk under 50 dager igjen til termin! Når regnes man egentlig som høygravid? Ha en flott 17. mai MonThe! Så gøy at dere også har fått vogna i hus! Åh, fikk dere med stelleveska?? Det var god service det Gikk dere også for City Crossen? Eller var det Nitro City? Uans, hvilken farge har dere vogna i? Vi har to ulike farger på bag- og sportsdel, så "slet" litt med å finne ei stelleveske som matchet begge. Men troor det blir bra, er spent på å se veska på ordentlig Hmm..lurer på om jeg har lest en plass at man regnes som høygravid når man er 34+4? Ønsker deg også en flott 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå