Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Så bra at alt var så greit hos JM :klem: Tenk så liten tid det egentlig er igjen! Snart er du jo mamma, MonThe :hoppe:

Mhm, er alltid like godt å få en bekreftelse på at alt ser greit ut!:) Og blir så stolt av lillegull som vokser! :rodmer: Håper alt er bra med deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var rockmybaby.no oppe og gikk igjen, og jeg har bestilt noe småtteri til lillegull som jeg har siklet på lenge!

http://www.rockmybaby.no/shop/handhekledebootieslysebla-p-433.html

http://www.rockmybaby.no/shop/vognpyntbluebrownwhitevalgfrittnavn-p-205.html

Gleder meg til å få pakke i posten!! :hoppe:

Å.. søte booties og kjempefin vognpynt :nigo: Hvor skal den henge, rett ned foran liksom? :klo: Som en uro? :eeeh:

Så bra at alt viste fryd og gammen hos jordmor, hun kunne ikke si noe om leie når jeg var der sist. Er dette første gangen hun har funnet ut av det? Jeg syns også min er overalt for tiden :ler:

Når tiden kommer er jeg helt sikker på at sykehus-turen går finfint. Du får sikkert mer slingringsmonn også, med å komme litt før hvis du vil siden du får lengre vei... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt spent på navn dere har valgt jeg! Er det noe du vil fortelle i dagboken ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 32 uker :strix: og selvfølgelig for at alt var flott med lillegutt hos jm. Akkurat samme leie som hos meg i flg jm, jeg har ofte skeiv mage og det er visst rompa som lager den "kulen".

Gled deg til å hente vogna :bolledeig: det er så koselig :)

Håper uke 32 går fort og at den gode formen holder seg.. Juli here we come :strix::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.. søte booties og kjempefin vognpynt :nigo: Hvor skal den henge, rett ned foran liksom? :klo: Som en uro? :eeeh:

Så bra at alt viste fryd og gammen hos jordmor, hun kunne ikke si noe om leie når jeg var der sist. Er dette første gangen hun har funnet ut av det? Jeg syns også min er overalt for tiden :ler:

Når tiden kommer er jeg helt sikker på at sykehus-turen går finfint. Du får sikkert mer slingringsmonn også, med å komme litt før hvis du vil siden du får lengre vei... :)

Hvor den skal henge? Hmm... nedover? :eeeh: Tror jeg må prøve den på vogna og se, skal si ifra da! ;) JM sa han lå med hodet nede sist også, da var jeg i uke 28. Men da la han mer "bøyd" på en måte, med ryggen i en bue langs den ene siden min. Nå ligger han mer rett opp, med hodet godt nede i bekkenet hvis du skjønner :gjeiper: At de er "overalt" er nok et tegn på at de vokser seg store og sterke, begynner å bli trangt der inne etterhvert! :hjerte: Ja, tror ikke vi blir å vente til det er fem minutter mellom riene før vi tar turen til sykehuset når det er et stykke å kjøre nei :)

Jeg er litt spent på navn dere har valgt jeg! Er det noe du vil fortelle i dagboken ? :)

Hmm... Du kan få det på PM om du vil :)

:strix: 32 uker :strix: og selvfølgelig for at alt var flott med lillegutt hos jm. Akkurat samme leie som hos meg i flg jm, jeg har ofte skeiv mage og det er visst rompa som lager den "kulen".

Gled deg til å hente vogna :bolledeig: det er så koselig :)

Håper uke 32 går fort og at den gode formen holder seg.. Juli here we come :strix::klemmer:

Ååh, nå gleder jeg meg bare eenda mer til å hente vogna!! Ja, tenk at lillegullenes romper kan kjennes og sees gjennom magen vår! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Du kan få det på PM om du vil :)

Kan jeg også få høre? Gjerne på PM :) ingen fare for at jeg kjenner deg, bor på en heeelt annen kant vettu :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også kjempespent på navn, men helt valgfritt om du vil sende PM, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få høre? Gjerne på PM :) ingen fare for at jeg kjenner deg, bor på en heeelt annen kant vettu :sjenert:

Klart det, PM blir sendt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også kjempespent på navn, men helt valgfritt om du vil sende PM, altså :)

I`m on it! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du over 32 uker. Herlighet som tiden flyr. Virkelig ikke lenge til ditt lille gull kommer til verden :)

Jeg er også kjempe spent på navn, og mottar gjerne en PM om du ikke har noe i mot det da, selvfølgelig :)

Ha en super helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gjett om jeg er nysgjerrig på navn, da *sjenert*

Nå har dere handlet og fått mye babytøy, men jeg vil bare fortelle om et par erfaringer jeg har fått meg: bukser/sparkebukser med knepping i skrittet er superbra, men på noen bukser går ikke kneppingen helt rundt (hvis du skjønner - den stopper ved ribben på beina), og det er noe tungvindte greier. Pynteknapper er også noe dritt (det ser bra ut, men er umulig å få opp/igjen), trykknapper er best. Åsså selvfølgelig: bodyer som må over hodet er noe herk. Jeg har ikke kjøpt noen sånne selv, men fått en hel haug. Liker ikke å bruke dem, men kan jo ikke bare la dem ligge der heller.

Så har vi fått en hel haug med kjoler i str 56 og oppover...for det er ikke noe herk, da *himler med øynene* Har kanskje bruk for en' av dem, da vi skal i 80 års dag, men når skal jeg få brukt de andre?

Det jeg synes er supert, og mannen også, er en omslagsbody + en joggebukse (sånn tynn uten ben, som bare går til livet) - veldig enkelt og greit når man skal skifte bleier :)

Ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er PM`er sendt ;) Tusen takk for tips ang klær Lillefot. Vi har allerede en hel masse klær i hus, har jo fått så mye, men allikevel kjekt med tips :jepp:

Nå har jeg vært på besøk hos ei venninne jeg ikke har sett på mange måneder, det var så koselig :hjerte: For å gjøre en lang historie kort så har hun og mannen hennes vært gjennom en veldig tøff periode de siste månedene, med alvorlig sykdom, og de har nettopp fått nyheter som kan tyde på at det kommer til å gå bra. Er så uendelig glad på deres vegne, og det var så godt å se de smile og le, og tørre å tenke positivt :hjerte:

Det setter virkelig livet i perspektiv, når noen nær en blir alvorlig syk. Livet er så inderlig verdifullt, og så uendelig skjørt. Ta vare på de rundt deg, og fortell de du er glad i hvor mye de betyr for deg. Livet er for dyrebart til å kaste det bort på tull.

:hjerte: Lev i nuet, ikke vent på morgendagen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det setter virkelig livet i perspektiv, når noen nær en blir alvorlig syk. Livet er så inderlig verdifullt, og så uendelig skjørt. Ta vare på de rundt deg, og fortell de du er glad i hvor mye de betyr for deg. Livet er for dyrebart til å kaste det bort på tull.

Jammens meg sant :rodmer: Det er vi nok ikke flinke nok til å tenke på i dette huset i allefall :sjenert:

Ønsker dere en fin fredagskveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammens meg sant :rodmer: Det er vi nok ikke flinke nok til å tenke på i dette huset i allefall :sjenert:

Ønsker dere en fin fredagskveld :nigo:

Det er vi ikke alltid flinke til her i huset heller :sjenert: Men vi har en "regel" om at vi aldri skal gå til sengs eller forlate hverandre som "uvenner", for man vet aldri...

Ønsker dere også en fin kveld :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdejenta

Da er PM`er sendt ;) Tusen takk for tips ang klær Lillefot. Vi har allerede en hel masse klær i hus, har jo fått så mye, men allikevel kjekt med tips :jepp:

Nå har jeg vært på besøk hos ei venninne jeg ikke har sett på mange måneder, det var så koselig :hjerte: For å gjøre en lang historie kort så har hun og mannen hennes vært gjennom en veldig tøff periode de siste månedene, med alvorlig sykdom, og de har nettopp fått nyheter som kan tyde på at det kommer til å gå bra. Er så uendelig glad på deres vegne, og det var så godt å se de smile og le, og tørre å tenke positivt :hjerte:

Det innlegget passet meg utrolig bra i kveld MonThe! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sant! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...