Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Æsj, synd at den hånda di ikke vil samarbeide :forvirret: Men det er vel ikke noe å gjøre med, så du får bare ta hensyn til det. Det er jo ikke din feil. Håper den bedrer seg på magisk vis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig med hånda di, da :( Hørtes IKKE noe godt ut i det hele tatt!

Hmm, nei. Vi har vel egentlig ikke begynt babyshoppingen enda. Var innom Barnas Hus og tittet på vogner etc, etc. Men har ikke kjøpt noe enda. Det eneste vi har i hus er noen klesplagg fra kommende mormor som ikke klarte å vente, hehe. Men så fort vi vet kjønn (16.mai), så kommer vi nok til å kjøpe litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, synd at den hånda di ikke vil samarbeide :forvirret: Men det er vel ikke noe å gjøre med, så du får bare ta hensyn til det. Det er jo ikke din feil. Håper den bedrer seg på magisk vis :klem:

Ja, må vel bare det... Men liker bedre magi jeg da! ;)

Håper du har en finfin dag! :klemmer:

Så kjedelig med hånda di, da :( Hørtes IKKE noe godt ut i det hele tatt!

Hmm, nei. Vi har vel egentlig ikke begynt babyshoppingen enda. Var innom Barnas Hus og tittet på vogner etc, etc. Men har ikke kjøpt noe enda. Det eneste vi har i hus er noen klesplagg fra kommende mormor som ikke klarte å vente, hehe. Men så fort vi vet kjønn (16.mai), så kommer vi nok til å kjøpe litt mer :)

Nei, er ikke noe godt.. Men heldigvis har ingen andre "store vondter" meldt seg enda, så skal vel egentlig ikke klage! :) Koselig at den kommende mormoren har vært å handlet litt allerede da :rodmer: Håper du har en finfin dag! :klemmer:

----------

Ble sittende å lese gjennom de første sidene i dagboken min nå.. Er glad jeg har skrevet ned tankene rundt SA`en og tiden etter, selv om det var vondt og tøft... Og så var det så gøy å komme til de sidene der det hadde klaffa igjen, nesten så jeg kjente den spennings-følelsen i magen igjen! Er sant at det er mye terapi i å skrive dagbok altså! :jepp: ..og som vi heiet på oktoberbølgen, som slo til hos mange!! :duskedame::nigo:

Hadde personalmøte på jobb i dag, og lillegull var så aktiv at jeg var sikker på at alle de andre kunne se magen min som hoppet og bulte ut i alle kanter :fnise: Gullet gjorde det iallelfall vanskelig for mammaen sin å konsentrere seg :rodmer:

I kveld har jeg og kjære endelig en kveld hjemme sammen, etter en laang periode med nattevaktsjobbing på ham - det skal bli deilig! Planen er hjemmelagde hamburgere og sofakos sammen :hjerte:

Ønsker alle en fin onsdag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Lenge siden jeg har vært her inne nå :sjenert: 30 uker allerede :fnise: Synes ikke det er lenge siden du testet positivt!

Høres vondt ut med denne hånda di :( Huff..

Herlig med hjemmelagde hamburgere og sofakos! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Lenge siden jeg har vært her inne nå :sjenert: 30 uker allerede :fnise: Synes ikke det er lenge siden du testet positivt!

Høres vondt ut med denne hånda di :( Huff..

Herlig med hjemmelagde hamburgere og sofakos! :jepp:

Koselig at du titter innom av og til :jepp: Hehe, det synes ikke jeg heller! tiden har flydd!! :hoppe:

Håper alt er bra med deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeevigheter siden jeg har stikket innom her nå - men i dag fikk jeg muligheten.. :)

Bra det går fint med deg! Hørtes ikke noe godt ut med den hånda, men godt du ikke sliter med mer plager...

Gøy med mye bevegelser! Her er det veldig opp og ned, og går i perioder over flere dager hvor lillegutt er rolig.. (Ikke helt rolig selvfølgelig, men veldig lite bevegelser som jeg merker) Liker faktisk de dagene best hvor han gjør litt ut av seg for da blir jeg mer beroliget! :rodmer:

Ha en kos kveld!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes heller ikke det er lenge siden du drev å håpet på å bli gravid :) Jeg husker også at du var sikker på at det ikke hadde klaffet for oktobermåned ;)

Kjempegøy! Jeg gleder meg veldig til du blir mor, og høre hvordan livet blir... Men jeg håper også at du ikke "sugarcoater" det. Jeg elsker å høre om alle de grusomme detaljene, om hvor vanskelig barnet er, og sånt. Jeg trenger å forberede meg!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeevigheter siden jeg har stikket innom her nå - men i dag fikk jeg muligheten.. :)

Bra det går fint med deg! Hørtes ikke noe godt ut med den hånda, men godt du ikke sliter med mer plager...

Gøy med mye bevegelser! Her er det veldig opp og ned, og går i perioder over flere dager hvor lillegutt er rolig.. (Ikke helt rolig selvfølgelig, men veldig lite bevegelser som jeg merker) Liker faktisk de dagene best hvor han gjør litt ut av seg for da blir jeg mer beroliget! :rodmer:

Ha en kos kveld!! :) :)

Heii!! :vinke: Så bra alt er bra med deg! :jepp: Her er det også dager hvor lillegull er roligere enn andre. Kjenner han jo alltid flere ganger om dagen, men det varierer hvor hardt han sparker, og hvor mye han romstrere. Jeg liker også best de dagene hvor han er litt "hyper" :fnise: Spent på aktivitetsnivået når han kommer ut da! :nigo: Håper du også får en fin kveld :klemmer:

Jeg synes heller ikke det er lenge siden du drev å håpet på å bli gravid :) Jeg husker også at du var sikker på at det ikke hadde klaffet for oktobermåned ;)

Kjempegøy! Jeg gleder meg veldig til du blir mor, og høre hvordan livet blir... Men jeg håper også at du ikke "sugarcoater" det. Jeg elsker å høre om alle de grusomme detaljene, om hvor vanskelig barnet er, og sånt. Jeg trenger å forberede meg!:P

Ja, så feil kan man ta, heldighvis :fnise: Og nå er det din tur Niennas! :klemmer: Bare så det er nevnt så har jeg bestilt en veldig rolig liten en som sover hele natten og som ikke er vanskelig i det hele tatt ;) Men ja, du skal få alle detaljer! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, kjære dro til en kompis for å ta en øl :sjenert: ....Det er så sjelden han gjør slike ting, og når han ble oppringt av en kompis som inviterte til verandapils så jeg at han fikk veldig lyst, men han takket nei siden vi hadde planlagt kvelden her hjemme. Og da tok jeg på meg "storsinnet" og insisterte på at han skulle dra.. Og det gjorde han jo selvfølgelig. Men kjenner nå at jeg ikke hadde lyst til at han skulle dra.. Teite meg! :gjeiper:

..så nå har jeg nok en kveld foran meg i soffen med katten og KG.. Underhold meg gjerne noen!! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da tok jeg på meg "storsinnet" og insisterte på at han skulle dra.. Og det gjorde han jo selvfølgelig. Men kjenner nå at jeg ikke hadde lyst til at han skulle dra.. Teite meg! :gjeiper:

..så nå har jeg nok en kveld foran meg i soffen med katten og KG.. Underhold meg gjerne noen!! :goodbye:

Kjenner meg igjen i hvordan det er... Kjedelig der og da, men i morra er det "glemt" også kan du ha god samvittighet for storsinnet :)

Vi har hatt dugnad på stranda i dag, slitsomt :sjenert:

:strix: for at du allerede er 31 uker i morra :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at kvelden ikke ble som den skulle... Men det er veldig bra av deg å insistere på at han møter kompisene nå, det er sikkert bra for forholdet. :) Og så blir det jo mindre tid til sånt når dere er blitt foreldre. :hjerte: Kjenner jeg må presse meg selv til å "la" mannen være ute når jeg drar hjem tidlig, uten å vise at jeg egentlig vil ha ham med hjem. Det føles veldig bra etterpå :Nikke:

Katt og KG er fint det også. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere har jo helt rett. Var jo nettopp derfor jeg insisterte på at han skulle dra. Og vet han koser seg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..og jeg gleder meg til jeg skal drikke vin med venninner på verandaen!! ;)

Ååh, jeg også! :daane: Ikke så altfor lenge til nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også plaget med vann-hender (carpas thunnel syndrom) som gjorde at jeg våknet opp om natta av fingre/hender som var helt dovnet bort. Helt forferdelig - så du har min fulle sympati! Og så fort du har blitt mamma så begynner kroppen å kvitte seg med vannet - og du blir merkbart bedre i løpet av et par dager. De påstår det tar ca 2-3 uker før ALT vannet er ute av kroppen etter fødselen.

Men jeg merket stor forskjell på om jeg hadde drukket nok vann i løpet av dagen eller ikke jeg på hvor mye vondt jeg hadde i hendene i løpet av natta. Prøv å få i deg minst 2 liter vann i løpet av dagen. For å unngå så mye vandring på do om natta bør vannet være inntatt før kl 8 på kvelden.

(iallfall min erfaring)

:klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..og jeg gleder meg til jeg skal drikke vin med venninner på verandaen!! ;)

Da skal far sitte hjemme med katta og babyen, og kjede seg foran TVen ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snilt at deg å insistere på at han skulle dra til kompisen sin da :) Viktig med slike ting også, men skjønner at det må ha vært kjedelig for deg som ble sittende hjemme da. Men men, det kommer din tur også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også plaget med vann-hender (carpas thunnel syndrom) som gjorde at jeg våknet opp om natta av fingre/hender som var helt dovnet bort. Helt forferdelig - så du har min fulle sympati! Og så fort du har blitt mamma så begynner kroppen å kvitte seg med vannet - og du blir merkbart bedre i løpet av et par dager. De påstår det tar ca 2-3 uker før ALT vannet er ute av kroppen etter fødselen.

Men jeg merket stor forskjell på om jeg hadde drukket nok vann i løpet av dagen eller ikke jeg på hvor mye vondt jeg hadde i hendene i løpet av natta. Prøv å få i deg minst 2 liter vann i løpet av dagen. For å unngå så mye vandring på do om natta bør vannet være inntatt før kl 8 på kvelden.

(iallfall min erfaring)

:klemmer: til deg!

Noen dager er det verre enn andre, kanskje er det de dagene jeg har drukket lite? Det har jeg ikek tenkt på, så takk for tips! Og det er godt å høre at det gir seg fort når svangerskapet er over! :jepp: Håper alt er bra med deg/dere! :klemmer:

Da skal far sitte hjemme med katta og babyen, og kjede seg foran TVen ;)

Hihi, jaa! :fnise:

Så snilt at deg å insistere på at han skulle dra til kompisen sin da :) Viktig med slike ting også, men skjønner at det må ha vært kjedelig for deg som ble sittende hjemme da. Men men, det kommer din tur også :)

Skulle jo eegentlig bare mangle :) Men følte meg litt ensom der hjemme.. Men det var veldig godt når kjære krøp inntil meg når han kom hjem og hold godt rundt meg og var brisen og kosete :rodmer: (men alkoholdunsten kunne jeg godt ha vært foruten :fnise: )

--------

Da har jeg tatt helg!! :hoppe: I kveld blir det kosekveld (ja, det blir det :lur: !) , og i morgen reiser vi til Oslo!! Gleder meg! :nigo:

..og, lillegull i magen er i dag 29 uker gammel, og jeg er 31 uker på vei! :strix: :strix: Skal legge ut magebilde og "status" i morgen før jeg drar! :)

Ønsker alle en finfin torsdag! :sol:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...