MonThe Skrevet 11. april 2011 Forfatter #1221 Del Skrevet 11. april 2011 Grattis med ny kaffemaskin og 3. trimester! Nyt fridagen Det er så herlig ute nå, fantastisk med våren Takk søte du! ..den der våren jaa..var bare innom på en snarvisitt i går den, nå høljer det ned igjen her. Men snøen er borte, så jeg er fornøyd Håper du har en finfin mandag! Enig med deg, deilig med alt som er i hus Jeg var jo å så på babyvogner og babyseng her om dagen, og jeg er bare i uke 12. Hehe. Deilig med kaffemaskin da Samboer har så lyst på det, men jeg er litt mer sær for jeg liker jo ikke kaffe. Hehe. Var ikke så veldig langt på vei når vi begynte å titte vi heller;) Men i venta med å handle til etter ordinær UL vi da. Er myyye fint i butikkene/på nett! Jeg er ikke sånn veldig kaffe-menneske jeg heller, drikker sjelden sort kaffe, hvis vi ikke er på besøk eller noe Men den der kaffemaskina lager kaffe med "tvist", og finnes en masse gode smaker! Er frelst ------ Var ikke mye papirer å hente på NAV, fikk beskjed om at jeg måtte printe det ut selv.. Men turen til byen var ikke en bomtur, fikk hentet både bleiebøtta på Reflex og "Babybox`en" på Apotek1! Veeldig fornøyd med pakken, den var veldig innholdsrik! Inneholdt en masse fine vareprøver (kremer til hud/brystvorter/ammeinnlegg/bleier/såpe), samt smokk, en body fra Lindex, en babybok fra Go`boken og en stor pakke med våtservietter Bleiebøtte er ikke sikkert vi kommer til å ha bruk for, sånn utover gratispakken, men tenker at det er kjekt å kunne prøve produkter før man betaler for de! En ting som var litt gøy var at jeg på et kjøpesenter ble stoppet av en mann som spurte etter toalett. Idet han takket for hjelpa ønsket han meg "lykke til" mens han pekte på magen min, det synes jeg var skikkelig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. april 2011 Forfatter #1222 Del Skrevet 11. april 2011 Innom og oppdaterer meg litt Håper du har det bra:) Ååh, så koselig!! Alt bra her, håper det er bra med deg også. Og lilleprinsessa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 12. april 2011 #1223 Del Skrevet 12. april 2011 Så stas med vareprøver og litt utstyr... Syntes sånt er veldig spennende om dagen selv Morro å følge med på dere som ligger lengre foran i løypa enn meg selv Håper du har en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. april 2011 Forfatter #1224 Del Skrevet 12. april 2011 Så stas med vareprøver og litt utstyr... Syntes sånt er veldig spennende om dagen selv Morro å følge med på dere som ligger lengre foran i løypa enn meg selv Håper du har en fin dag. Ja, i utstyrs-modus om dagen her! Kjøpte to flasker på Bunnpris isted, måtte "slå til" når de hadde ei 20kroners-tilbudskorg med masse forskjellig, bla. MAMflasker Håper du også har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. april 2011 Forfatter #1225 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) I natt har jeg sovet sinnsykt dårlig, har våknet flere ganger av at puppene gjør vondt og verker. Hva skjer?? :gjeiper: ..i tillegg var det en aktiv liten en i magen som gjorde det vanskelig å sovne igjen, noe som eegentlig bare er koselig, men også pittelitt irriterende når klokka nærmer seg fire og man skal på jobb klokken 7 (men kan ikke tenke meg noen bedre grunn til å bli holdt våken altså!! ) Fått gjort unna litt husarbeid etter jobb, og nå er det straks klart for salat med kyllingstrimler stekt i fajitasmix, mm! Ellers så må jeg og for Niennas som har fått full klaff og to blå denne måneden!! Ønsker alle en finfin dag! Endret 12. april 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. april 2011 #1226 Del Skrevet 12. april 2011 Så koselig med vareprøver og litt babyshopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 12. april 2011 #1227 Del Skrevet 12. april 2011 Ellers så må jeg og for Niennas som har fått full klaff og to blå denne måneden!! Thihihii ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. april 2011 Forfatter #1228 Del Skrevet 14. april 2011 Nå har jeg sett og regnet litt på div. NAV/permisjonspapirer. Hvis jeg har regnet riktig, med permisjonens lengde, antall uker + ferien fra i år som overføres til neste år så skal jeg egentlig ikke tilbake på jobb igjen før i slutten av mai neste år!! Planen er å klare å strekke permisjonen til august da, med 2012s ferie + litt ulønnet permisjon. På denne måten får vi nytt hele sommeren sammen alle tre, med bryllup og det hele! Sånn jobbmessig er energinivået på bunn for tiden, til tross for at jeg har hatt en arbeidsdag mindre denne uka (fri mandag), og kontor alle dagene Men neste uke skal jeg bare på jobb man + tirs, så tar jeg påskeferie resten av uka Ingen spesielle planer for påskeferien, bortsett fra kvalitetstid med familien på begge sider, samt litt hjemme-prosjekter Førstkommende lørdag skal vi foresten til Trheim, for å handle på Ikea og Barnas Hus! Har skrevet en ganske så lang Ikea-handleliste Forutenom å handle til lillegull og rommet hans (stellekommode, seng, badebalje,vegghyller ++) skal vi også kjøpe inn diverse til vaskerommet (nå skal det virkelig bli orden i sakene), samt en ny kommode til gangen. På Barnas Hus skal vi kjøpe lammeskinn + stellematte. Og planen er å ikke handle noe annet enn det vi har bestemt på forhånd... Ellers så må jeg og for 29 uker i dag!! Tenk, jeg er nå inne i den trettiende uka.. Formen er fin, bortsett fra lite energi, men jeg har ingenting å klage på, magen vokser, lillegull er aktiv ( (og holder innimellom mammen sin våken om nettene) og jeg og kjære har det veldig bra Ønsker de som skulle finne på å ta turen innom en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 14. april 2011 #1229 Del Skrevet 14. april 2011 Hei 29 uker tiden flyr for oss juli-damene Blir jammen meg godt med påskefri uten for mye planer, samme her Hehe, spennende med handletur da flinke om dere klarer det uten å kjøpe noe dere ikke hadde tenkt. Kommer alltids over noe jeg skulle hatt jeg Kjenner meg igjen med lite energi på jobb, selv om jeg jober 2 dager i uka Håper du har en fin vår-torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 14. april 2011 #1230 Del Skrevet 14. april 2011 Hurra for 29 uker Nå kommer tiden til å gå fort fremover. Er så utrolig koselig å lese at du har det så fint med livet akkurat nå. Det er jo sånn det skal være når man går gravid og planlegger fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 15. april 2011 #1231 Del Skrevet 15. april 2011 Hurra for 29 uker! Så gøy med Ikea og Barnas hus! Skal ha en del ting derifra selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 15. april 2011 #1232 Del Skrevet 15. april 2011 Og planen er å ikke handle noe annet enn det vi har bestemt på forhånd... Lykke til litt for at du er over i din trettiende uke Bare 10 uker igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1233 Del Skrevet 15. april 2011 Hei :vinke :strix 29 uker :strix tiden flyr for oss juli-damene Blir jammen meg godt med påskefri uten for mye planer, samme her Hehe, spennende med handletur da flinke om dere klarer det uten å kjøpe noe dere ikke hadde tenkt. Kommer alltids over noe jeg skulle hatt jeg Kjenner meg igjen med lite energi på jobb, selv om jeg jober 2 dager i uka :sjenert Håper du har en fin vår-torsdag :klem Ja, det gjør den jammen meg! Er så deiig nå som dagene blir lengre og lysere goså, vi ahr en finfin tid i møte! ..kjenner jeg meg og mannen rett så ender vi vel opp med å kjøpe litt mer enn vi hadde tenkt God helg til deg og dine! Hurra for 29 uker :hoppe Nå kommer tiden til å gå fort fremover. Er så utrolig koselig å lese at du har det så fint med livet akkurat nå. Det er jo sånn det skal være når man går gravid og planlegger fremtiden :rodmer Søte du! Håper du også har et fint for tiden! Hurra for 29 uker! Så gøy med Ikea og Barnas hus! Skal ha en del ting derifra selv Jaa, gleder meg!! Lykke til :hoppe litt for at du er over i din trettiende uke :hoppe Bare 10 uker igjen!!! Hehe, takk, trenger det! -------- Nå har jeg vært på legekontoret og tatt blodprøve (rhesusscreening), og straks kommer søstersen og tantegullet på besøk! Senere skal jeg på senvakt, lurer på om jeg skal benytte meg av noen avspaseringstimer i dag og gjøre den vakten ganske kort! Ønsker alle en flott fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Milla80- Skrevet 15. april 2011 #1234 Del Skrevet 15. april 2011 Hei igjen MonThe! Det er så koslig å oppdatere seg på livet ditt innimellom Tenk at du alt er 29 uker på vei! Utrolig hvor fort tiden flyr! Jeg og lillegull koser oss dagen lang, nå er det smiling og prating som er det store... kan ikke få sagt nok hvor mye du må glede deg, det er helt fantastisk! Godt å høre at du har fått tilrettelegging på jobb, helsen din kommer i førsterekke! Kos deg masse med besøk idag, og lykke til på jobb! Klemmer fra Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 15. april 2011 #1235 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Kjekt å lese Mia Og godt at du er tilbake EDIT: Obs! postet i feil dagbok. Skjønner ikke helt hvordan det gikk seg til.. du må ha god helg Endret 15. april 2011 av janne84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1236 Del Skrevet 17. april 2011 Hei igjen MonThe! Det er så koslig å oppdatere seg på livet ditt innimellom Tenk at du alt er 29 uker på vei! Utrolig hvor fort tiden flyr! Jeg og lillegull koser oss dagen lang, nå er det smiling og prating som er det store... kan ikke få sagt nok hvor mye du må glede deg, det er helt fantastisk! Godt å høre at du har fått tilrettelegging på jobb, helsen din kommer i førsterekke! Kos deg masse med besøk idag, og lykke til på jobb! Klemmer fra Oslo Og er så koselig når du er innom og legger igjen en hilsen, og oppdaterer meg på livet ditt! Herlig å høre at dere har der så bra! Tiden har gått så fort, husker godt vi skravla i skravle-tråden, og var bare noen uker på vei -- og nå har du ei lita jente som smiler og prater! Kjenner ettersom tiden går at det går mer og mer opp for meg at det faktisk kommer en liten baby i sommer, og at livet kommer til å forandre seg drastisk. Og jeg gleder meg sånn, og er så klar for det! Kjekt å lese Mia Og godt at du er tilbake EDIT: Obs! postet i feil dagbok. Skjønner ikke helt hvordan det gikk seg til.. du må ha god helg God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1237 Del Skrevet 17. april 2011 God morgen Først må jeg bare si, jeg eelsker søndager!! Ikke noe stress, ingen plass man skulle/burde/må ha vært. Bare en hel masse tid, til å gjøre akkurat det man vil! Her blir søndagsmorgenen brukt til å drikke en stoor kopp deilig kaffe, oppdatere meg litt på KG, mens regnet pøser ned utenfor. Etterpå har jeg tenkt å rydde litt i bladbunkene mine. Søstersen skal nemlig gifte seg (og jeg får være forlover ) , så har tenkt å overlevere henne en haug med bryllupsblader som jeg er "ferdig" med Utover det skal vel dagen brukes til litt montering av kommoder (dvs. kjære skal montere, mens jeg "innreder" kommodene ) Trondheimsturen i går var særdeles vellykket -- fikk kjøpt alt vi skulle (+ litt til ) Forutenom "babyting" kjøpte vi en stor kommode til gangen, oppbevaringsystem + vegghyller til vaskerommet - nå tror jeg vi har løst oppbevaringsproblemet! Til lillegull kjøpte vi; Seng Madrass Badebalje Kleskommode Dyne + pute Lammeskinn Sengesett Laken x 2 Kantbeskytter Bokhylle Gulvteppe 2 knaggrekker (skikkelig søte - utskåret i tre, formet som et helikopter og en bil, i blå ) Bilde til å henge på veggen Noe ble kjøpt på Ikea, noe på Barnas Hus Har funnet ut at vi ikke har plass til å ha stellekommode på vaskerommet/badet allikevel, det blir for trangt.. Tenker derfor vi prøver med stellematte på gulvet i første omgang. Og går det ikke får vi kjøpe et sammenleggbart et eller noe i den duren. Vi avventer det iallefall til lillegull er her God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 17. april 2011 #1238 Del Skrevet 17. april 2011 Så bra at trondheimsturen var vellykket! Nå har dere fått mye på plass Kos dere med skruing og montering i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 17. april 2011 #1239 Del Skrevet 17. april 2011 Så gøy med så masse utstyr på plass. Kan tenke meg alt blir enda mer virkelig når en ser leiligheten/huset fylles med babystæsj Og ingenting er som å få løst oppbevaringsproblemer - kjenner til det. Det var så utrolig godt den dagen jeg endelig kunne fylle vårt nye skap i gangen med altmulig rart. Ellers har jeg en søndagsmorgen som deg - har akkurat drukket en stor kopp kaffe og sitter og oppdaterer meg på KG Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1240 Del Skrevet 18. april 2011 Så bra at trondheimsturen var vellykket! Nå har dere fått mye på plass Kos dere med skruing og montering i dag. Det gjorde vi. Og kosen fortsetter i dag! Håper du har en finfin mandag Så gøy med så masse utstyr på plass. Kan tenke meg alt blir enda mer virkelig når en ser leiligheten/huset fylles med babystæsj Og ingenting er som å få løst oppbevaringsproblemer - kjenner til det. Det var så utrolig godt den dagen jeg endelig kunne fylle vårt nye skap i gangen med altmulig rart. Ellers har jeg en søndagsmorgen som deg - har akkurat drukket en stor kopp kaffe og sitter og oppdaterer meg på KG Ha en fortsatt fin dag Ja, tar meg selv i å gå inn på rommet og se på alle eskene med ting. Enda mer morsomt blir det vel når tingene er flyttet ut av esker Ja, skal bli godt å ha en plass til alt stort og smått! Håper søndagen din var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå