Småkjekset Skrevet 8. april 2011 #1201 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Da er vi nesten naboer vi, Teita Men til sommeren flytter jeg hjem igjen til Vestlandet, så da blir jeg vel nærmere deg MonThe Håper at du får en flott helg Endret 8. april 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. april 2011 Forfatter #1202 Del Skrevet 8. april 2011 Da er vi nesten naboer vi, Teita Men til sommeren flytter jeg hjem igjen til Vestlandet, så da blir jeg vel nærmere deg MonThe Håper at du får en flott helg Håper du også får en flott helg kjekset! Her har kjære dratt på nattevakt, og jeg sitter i sofaen og ser "Norske Talenter". Kjenner jeg er stuptrøtt, til tross for at jeg ikke stod opp før klokken ti i morges (og det etter å ha sovet i 11 timer!!), og egentlig ikke har gjort så vledig mye i dag Kan noen sende meg en bøtte med energi??! Kan jo ikke gå å legge meg klokken ti på en fredagskveld!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 8. april 2011 #1203 Del Skrevet 8. april 2011 for 3 trimester Nå går det unna Plutselig er juli og skattene våre her Håper du har en fin fredagskveld og helg og at energien kommer sprudlende i løpet av fri-helga di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. april 2011 Forfatter #1204 Del Skrevet 9. april 2011 for 3 trimester Nå går det unna Plutselig er juli og skattene våre her Håper du har en fin fredagskveld og helg og at energien kommer sprudlende i løpet av fri-helga di Jaa, tenk det! Ønsker deg en flott helg! --------- Ble jammen meg 11 timer med søvn i natt og, gjesp! Nå er det lørdagsfrokost og kaffe før vi skal til byen en tur og titte litt! Ønsker alle en flott lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. april 2011 #1205 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg sov også i 11 timer i natt. Utrolig deilig Lørdagsfrokost hørtes deilig ut Er skikkelig sulten nå merker jeg. Og en bytur i det fine været fristet litt også. Ha en fin lørdag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. april 2011 #1206 Del Skrevet 9. april 2011 Synes liksom du akkurat ble gravid jeg, som tidengår Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. april 2011 Forfatter #1207 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg sov også i 11 timer i natt. Utrolig deilig Lørdagsfrokost hørtes deilig ut Er skikkelig sulten nå merker jeg. Og en bytur i det fine været fristet litt også. Ha en fin lørdag du også Trøtte damer vi Håper du har hatt en finfin lørdag! Synes liksom du akkurat ble gravid jeg, som tidengår Håper du får en fin helg Jaa, veet, har hatt tidenes korteste svangerskap fram til nå Håper helga di også er fin! ---------- I dag har kjære kjøpt oss kaffemaskin!! Har tittet på det lenge, og valget falt på en Nescafe Dolce Gusto Circolo i fargen grå! Liten og nett, og kaffen er helt himmelsk! Har prøvesmakt /supt forskjellige typer kaffe i dag og favoritten er den som heter "Mocha", mmm! Gleder meg til søndagskaffen allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. april 2011 Forfatter #1208 Del Skrevet 9. april 2011 Lillegull sparker og turner slik at hele magen hopper og "bukter" seg, og får mammaen sin til å le Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 9. april 2011 #1209 Del Skrevet 9. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. april 2011 #1210 Del Skrevet 9. april 2011 Lillegull sparker og turner slik at hele magen hopper og "bukter" seg, og får mammaen sin til å le Aww :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 10. april 2011 #1211 Del Skrevet 10. april 2011 I dag har kjære kjøpt oss kaffemaskin!! Har tittet på det lenge, og valget falt på en Nescafe Dolce Gusto Circolo i fargen grå! Liten og nett, og kaffen er helt himmelsk! Har prøvesmakt /supt forskjellige typer kaffe i dag og favoritten er den som heter "Mocha", mmm! Gleder meg til søndagskaffen allerede! Grattis med kaffemaskin Regner med du nettopp har prøvd den eller sitter med en kopp kaffe i fanget nå Jeg forgudet min kaffemaskin da jeg kjøpte den i sommer - det var helt herlig hver morgen jeg lagde meg kaffe (fra min fantastiske Nespresso maskin). Etter jeg fant ut at jeg ble gravid har jeg laget meg bare to kopper... Men lysten har begynt å komme tilbake når jeg er ute iallfall. Håper du har en nydelig søndagsmorgen Lillegull sparker og turner slik at hele magen hopper og "bukter" seg, og får mammaen sin til å le Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. april 2011 Forfatter #1212 Del Skrevet 10. april 2011 Grattis med kaffemaskin Regner med du nettopp har prøvd den eller sitter med en kopp kaffe i fanget nå Jeg forgudet min kaffemaskin da jeg kjøpte den i sommer - det var helt herlig hver morgen jeg lagde meg kaffe (fra min fantastiske Nespresso maskin). Etter jeg fant ut at jeg ble gravid har jeg laget meg bare to kopper... Men lysten har begynt å komme tilbake når jeg er ute iallfall. Håper du har en nydelig søndagsmorgen Du hadde nok rett, satt med en deilig når du skrev innlegget ja Mistet også helt lysten på kaffe i starten av svangerskapet, men det har begynt å ta seg opp nå, Iallefall lysten på kaffe med et hint av sjokoladesmak i Håper din søndag også er nydelig --------- Her startet vi dagen med , en laang dusj, og påfølgende og frokost Jeg elsker søndager!! Skulle ønske uka hadde fler søndager! I dag er det finfin temperatur ute, og all snøen fra plena er borte, nå er våren her! Jeg har plukka bort siste rest av visne blader/røtter i bed og potter, mens kjære driver og snekrer opp de siste platene på barnerommet Ønsker alle en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 10. april 2011 #1213 Del Skrevet 10. april 2011 Hørtes ut som en bra start på søndagen Min var ikke fullt så bra, men etter å ha vært her inne ble jeg inspirert til å lage meg en kopp kaffe og koste meg med den Nyt resten av dagen og kvelden - fortsatt mye igjen av søndagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 10. april 2011 #1214 Del Skrevet 10. april 2011 Herlig start på dagen! Det er skikkelig gøy når det kjennes ut som om de små prøver å finne utgangen - de dytter og bukter seg og sparker som bare det. Ønsker deg en fin søndagsettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. april 2011 Forfatter #1215 Del Skrevet 10. april 2011 Hørtes ut som en bra start på søndagen Min var ikke fullt så bra, men etter å ha vært her inne ble jeg inspirert til å lage meg en kopp kaffe og koste meg med den Nyt resten av dagen og kvelden - fortsatt mye igjen av søndagen!! Håper resten av søndagen din har vært fin! Herlig start på dagen! Det er skikkelig gøy når det kjennes ut som om de små prøver å finne utgangen - de dytter og bukter seg og sparker som bare det. Ønsker deg en fin søndagsettermiddag! Ja, måtte bare le i går når han styra på som verst! ..blir bare mer og mer virkelig at det faktisk er ett lite menneske der inne Håper du også har en finfin søndag! --------- Kjære har vært en racer i dag, og fått opp alle platene. Selvfølgelig hadde vi feilberegna litt, og kjøpt en (en!!) plate for lite, så blir ikke ferdig med det i dag. Men, ser jo hvordan rommet blir, og det blir så fiiiint Kan nesten ikke vente med å handle og innrede rommet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. april 2011 Forfatter #1216 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: UTSTYRLISTE TIL LILLEGULLS ANSKOMST Vogn (inkl. regntrekk, myggnetting, fotpose) (Emmaljunga City Cross med bag og sportsdel) Lammeskinn til vogna (korthåret, kjøpt på Barnas Hus) Vogndyne 65x80 Tepper ) (2 vogntepper + 1 helseteppe) Dynetrekk til vogndyna (2 stk) Bilstol (med base) (MaxiCosi Cabriofix med base) Vippestol (fått låne av ei venninne) Seng (Gulliver sprinkelseng fra Ikea) Dyne 80x100 Madrass Laken (4 stk) Dynetrekk 80x 100 (2 stk) Kommode til klær (Malm fra Ikea) Stelleveske (Emmaljunga Sport "Charleston") Ammepute (har fått låne av venninna mi) Bæresjal (har fått låne av venninna mi - TriCotti http://www.babylonia.be/product.php?main_id=29&sub_id=32&lang=ENG) Stellebord (kjøpte brukt via finn.no -- Primi Sogni stellebord på hjul) Bleiebøtte (Gratis fra Reflex) Sprinkelbeskytter Flasker / smokker ( har kjøpt 2 MAMflasker på tilbud, og fått 2 smokker i "gratispakker", får evt. kjøpe mer når behovet melder seg) Gulpekluter (har kjøpt tre 3packer med store gaskluter som dette ; http://www.reflex.no/Utstyr/Katalog/tabid/76/ProdID/5355/RtnTab/76/PageIndex/3/CatID/1634/language/en-US/Default.aspx ) Vaskekluter (10pack med små frottekluter fra Reflex) Håndduker (en bunke med "gamle" (les, slitte og veldig myke) håndklær) Stelleprodukter (har fått masse småflasker i "gratispakker", tenker vi kjøper mer når vi ser hva slags produkter vi liker/bruker) Reiseseng (fikk av en kompis som skulle kvitte seg med sin) Ting som er "overstreket" er i hus. Tips mottaes med takk! Klær har fått en hel masse av, både i størrelse 50/56 og også i større størrelser (62,68,74) Diverse småtterier som vi har kjøpt; Spilledåse (http://www.babyshop.no/leker-og-lesestoff/bitte-sma-barn/spilledase-mus) Vognpynt (fra rockmybaby.no) Lyseblå booties (fra rockmybaby.no) Til mor: Ammeinnlegg (30pack med engangsinnlegg fra Apotek1) AmmeBH (4 stk) Brystpumpe (fått låne ei manuell Aventpumpe fra ei venninne) Melkeoppsamler + brystskjold (har fått av søstersen) Brystkrem (Purelan) Bind/truseinnlegg til etter fødselen Bomullstruser (vanlige) til etter fødselen :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Endret 24. juni 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. april 2011 Forfatter #1217 Del Skrevet 11. april 2011 Mmmm, jeg elsker min nye kaffemaskin!! Har tidligere tenkt at slike ting er litt oppskrytt og "tullete" å ha i hus - det er det så absolutt ikke I dag har jeg fri (pga. reduseringen fra 100% til 80% ), og har tenkt å nyte dagen, og få gjort litt småtterier. Skal bestille meg time til Rhesusblodprøver iløpet av uka. Har tenkt meg innom NAV for å hente div. permisjonspapirer, og på bibl. for å hente noen bøker jeg har reservert. Og kanskje jeg tar turen innom apoteket + Reflex for å hente Babybox`en og bleiebøtta også? Er jo eegentlig bare tull og hente det nå, skal jo ikke bruke det på lenge, men er litt utålmodig, og gøy med alt som er i hus Ønsker alle en super mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. april 2011 #1218 Del Skrevet 11. april 2011 Grattis med ny kaffemaskin og 3. trimester! Nyt fridagen Det er så herlig ute nå, fantastisk med våren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. april 2011 #1219 Del Skrevet 11. april 2011 Enig med deg, deilig med alt som er i hus Jeg var jo å så på babyvogner og babyseng her om dagen, og jeg er bare i uke 12. Hehe. Deilig med kaffemaskin da Samboer har så lyst på det, men jeg er litt mer sær for jeg liker jo ikke kaffe. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 11. april 2011 #1220 Del Skrevet 11. april 2011 Innom og oppdaterer meg litt Håper du har det bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå