Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Usj, for en dustesjef!!

Håper det ordner seg for deg, blir så forbanna på dine vegne jeg når jeg leser sånt!! :sinna:

Ja, ok har disse hormonene også da som gjør meg ekstra lett antennelig :fnise:

Så herlig med vellykket JM-besøk for både deg og samboer da.

Kan tenke meg det var en stolt kommende far ja :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fiiinee magen :rodmer:

Også så godt at alt var fint med lillegutt :) Var omtrent som å lese om min egen jm-time. Tenk så heldige vi er som har to friske, sprellende guttebebiser i magene våre :nigo:

Håper det ordner seg på jobb for deg.. Kjett når øverste leder trumfer med makt sånn, men jeg krysser fingrene for at det ordner seg jeg :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy å se at du har vokst masse:) Tiden går kjempefort, jo! Du ble jo gravid "igår".

Det blir nok mange stolte KG-tanter den dagen lillegutt kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage du har fått :)

Spent på å høre hvordan det har gått på jobb i dag? Håper du slipper store endringer, skjønner godt at det ikke frister veldig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, for en dustesjef!!

Håper det ordner seg for deg, blir så forbanna på dine vegne jeg når jeg leser sånt!! :sinna

Ja, ok har disse hormonene også da som gjør meg ekstra lett antennelig :fnise

Så herlig med vellykket JM-besøk for både deg og samboer da.

Kan tenke meg det var en stolt kommende far ja :fnise

:klem

Følte noen hormoner rase gjennom kroppen i går jeg og ja! ;)

Håper alt er bra med deg og den lille i magen! :klemmer:

Fiiinee magen :rodmer

Også så godt at alt var fint med lillegutt :) Var omtrent som å lese om min egen jm-time. Tenk så heldige vi er som har to friske, sprellende guttebebiser i magene våre :nigo

:klemmer

Ja, vi er ufattelig heldige! :rodmer: Har begynt å tenke mye på hvordan han ser ut, og hordan personlighet han har.. Lurer på om han er lik pappa`n sin! :rodmer: Håper alt er bra med deg og din! :klemmer:

Så fin mage du har! :rodmer

Taakk! :klemmer:

Det er så gøy å se at du har vokst masse:) Tiden går kjempefort, jo! Du ble jo gravid "igår".

Det blir nok mange stolte KG-tanter den dagen lillegutt kommer :D

Heiii :vinke: Leenge siden jeg har "sett" deg nå!! Så godt å høre fra deg! :jepp: Ja, vet, tiden har flydd avsted. Og magen vokser i superfart! Var egentlig litt bekymret for at den var for stor, men iflg JM er vektoppgangen fin, og symfysemålet fint, så da er det vel fint da :) Nååh, søt du er! :rodmer: Håper alt er bra med deg! :klemmer:

Så gøy å lese, og så fin mage! :)

Hei :) Tror ikke jeg har sett deg her før? Isåfall, :velkommen: Takk for koselig kommentar! :)

Fin mage du har fått :)

Spent på å høre hvordan det har gått på jobb i dag? Håper du slipper store endringer, skjønner godt at det ikke frister veldig nå.

:klemmer

Takk Ripsy :) Plutselig plopper magen fram hos deg også :jepp: Skriver om jobb under!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt fram og tilbake gikk sjefens sjef med på å tilrettelegge for meg, der jeg jobber nå! :hoppe: I første omgang får jeg tilrettelegging ut april måned, og så skulle vi "se på det". Det betyr noen uker framover med mindre jobbing (reduserer fra 100 til 80% ) 1 senvakt i uka, mer admininstrative oppgaver og mindre direkte brukerkontakt -- det tror jeg blir fantastisk!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

...kjenner fortsatt at jeg er en smule oppgitt og skuffet over den øverste sjefen, som var så lite forståelsesfull, tar meg i å tenke "Jaja, dette er takka, etter å ha stått på og engasjert meg og ytt maks i alle år"... :sjenert: Uansett, Er iallefall evig takknemlig til min nærmeste leder, som stod på for meg, og virkelig gjorde sitt for at jeg skulle få bli der jeg er nå :takke:

Nå har jeg tatt langfrihelg, den skal jeg bruke til å lade opp batteriene etter en slitsom uke. Og oppladingen begynner allerede nå, med tvtitting i soffen og KG :popcorn:

Ønsker alle en finfin torsdag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ordner seg, gjør som oftest det for snille jenter ;)

Goooood langhelg!

Her er det en h... dag igjen før helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt fram og tilbake gikk sjefens sjef med på å tilrettelegge for meg, der jeg jobber nå! :hoppe: I første omgang får jeg tilrettelegging ut april måned, og så skulle vi "se på det".

Jaaa! :nigo::duskedame: Så bra at det ordnet seg! :)

Og du - finfin vakker mage :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage du har nå :nigo:

Utrolig bra at det ordnet seg med jobben. Det skulle egentlig bare mangle. Håper du får en god og avslappende helg :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes bra ut :) Skulle bare mange at du fikk litt tilrettelegging! Håper denne ordningen vil fungere bra for deg da :)

Kos deg og samle krefter i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord og fine magekommentarer jenter! :klemmer:

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter å ha vært på lunsj hos venninna mi. Hun hadde lagd istand eggerøre og fersk laks, rundtstykker og masse annet deilig pålegg, mm! :sikle: Oog, jaggu hadde hun ikke plukket fram eenda mere klær til lillegull, blant annet en del utedresser. Snilleste venninna mi :rodmer:

Ellers har jeg ikke store planene for dagen. Ute er det øsende regnvær og kraftig vind, lurer på om vi hoppet over vår/sommer og gikk rett på høsten i år? :klo:

Ønsker alle som er innom en finfin fredag! God helg!! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, jeg glemte å juble og hoppe for 28 uker i går!! :strix::hoppe::strix: ...da er jeg vel inne i det tredje trimesteret!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her hvor jeg bor er det strålende sol, men ja - storm!

Så snill vennine :)

Gratulerer med tredje trimester! Må være superdeilig at det ikke er så lenge igen!

GOD HELG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hvor jeg bor er det strålende sol, men ja - storm!

Så snill vennine :)

Gratulerer med tredje trimester! Må være superdeilig at det ikke er så lenge igen!

GOD HELG :)

Hvor i landet holder du til? Her har det de siste dagene vekslet mellom sol, snø, haglbyger, regn og storm, nordvestlandet i et nøtteskall :fnise: Kjenner jeg er veeldig klar for skikkelig vår nå!! :jepp: (også fordi at jakkene mine begynner å bli ganske så trange over magen :fnise: )

Takk for det! :) Er egentlig litt uvirkelig, tiden har gått så fort. Kan ikke fatte hvor ukene har blitt av.. Men ja, deilig ja!:) Kjenner jeg tenker mer og mer på hvrodan den lille ser ut, og hvordan livet kommer til å bli etter han er kommet til verden! :)

Hvordan er formen din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt :)

Jeg holder til i Tønsberg, en by som ligger en time fra Oslo.

Formen min er så der. Vært utrolig heldig å sluppet unna svangerskapskvalme! Bank i bordet. Men er ekstremt trøtt, og må opp mange ganger i løpet av natten for å tisse. Pluss at pollen kom å tok meg. Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt :)

Jeg holder til i Tønsberg, en by som ligger en time fra Oslo.

Formen min er så der. Vært utrolig heldig å sluppet unna svangerskapskvalme! Bank i bordet. Men er ekstremt trøtt, og må opp mange ganger i løpet av natten for å tisse. Pluss at pollen kom å tok meg. Men men.

Ok, har vel allerede fått vår dere da! ;) Så bra du har sluppet unna kvalmen *banker i bordet* De sier at både trettheten og natt-tissing er noe som gir seg utover 2.trimester, får håpe det stemmer for din del! Det har ikke stemt her i gården, og har vært oppe 1-2 ganger iløpet av natten for å gå på do gjennom hele svangerskapet. Men har lært meg å finne fram til do, og gjøre ærendet mitt med sammenknepne øyne, så sovner stort sett raskt når jeg har funnet tilbake til senga! ;) Slitsomt med allergien da, er vel ikke så mye å gjøre med det når du er gravid, for du kan vel ikke få den der allergisprøyta (husker ikke ha den heter..), kan du vel?

Når har du termin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...