Ripsy Skrevet 23. mars 2011 #1101 Del Skrevet 23. mars 2011 Det er deilig med sånne dager når alt bare er bra og livet virkelig smiler Og det er viktig å sette pris på det også! Håper du koser deg masse i kveld med din kjære! Ble det stekt spekeskinke? Regner med det er for sent å svare på det spørsmålet nå, dessuten har jeg heller aldri prøvd det... Koooos deg og nyt fridagen i morgen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 23. mars 2011 #1102 Del Skrevet 23. mars 2011 Stekt spekeskinke er faktisk veldig godt! Jeg har varma det både i mikro, stekepanne og i ovnen - fungerer fint Et annet tips er å surre det rundt kyllingfilet og steke alt sammen i ovnen. Kjempegodt Håper kvelden blir fin! Du må si fra om den alkoholfrie hvitvinen er god, og i så fall hvilket merke det er. Er sært å si det, men jeg savner alkohol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #1103 Del Skrevet 23. mars 2011 Det er deilig med sånne dager når alt bare er bra og livet virkelig smiler Og det er viktig å sette pris på det også! Håper du koser deg masse i kveld med din kjære! Ble det stekt spekeskinke? Regner med det er for sent å svare på det spørsmålet nå, dessuten har jeg heller aldri prøvd det... Koooos deg og nyt fridagen i morgen også Ja, det er deilig med slike dager! Ikke for sent å svare, er fortsatt på tenke-stadiet.. Men utifra Sushi sitt svar tor jeg jaggu jeg disker opp med litt spekeskinke til kvelden også! Skal si hvordan det smakte imårn! Håper alt er fint med deg og den lille, ha en fin kveld!! Stekt spekeskinke er faktisk veldig godt! Jeg har varma det både i mikro, stekepanne og i ovnen - fungerer fint Et annet tips er å surre det rundt kyllingfilet og steke alt sammen i ovnen. Kjempegodt Håper kvelden blir fin! Du må si fra om den alkoholfrie hvitvinen er god, og i så fall hvilket merke det er. Er sært å si det, men jeg savner alkohol Mmm, da prøver jeg det!! har så lyst på noe salt... Og noe søtt.. Og noe friskt.. Og noe med sjokolade.. Sulten og "fysen" i dag jeg! Savner faktisk også alkoholen.. Hadde vært deilig å delt en flaske rødvin i kveld.. Er jo lov å glede seg til litt "voksen-ting" også, ikke bare babyrelaterte ting synes jeg! ------- Nå er alt straks klappet og klart til en deilig kveld med kjære. Så nå må han bare bli ferdig på møte og komme seg hjem! Blir stekt spekeskinke, med foccacia som jeg hadde liggende i fryseren også! Ha en strålende kveld damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 23. mars 2011 #1104 Del Skrevet 23. mars 2011 Det hørtes jammen meg koselig ut Ingen sak for din kjære å komme sliten hjem fra møte Ha en fin fri-dag i morra og jeg for 26 uker litt på forskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. mars 2011 #1105 Del Skrevet 24. mars 2011 26 uker Melder meg inn i savner-vin-klubben jeg...Gleder meg veeeeldig til å sitte på verandaen i sommer med et glass hvitvin eller rødvin, eller rett og slett en kald pils mens jeg venter på at maten på grillen skal bli varm. NYT fridagen idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 24. mars 2011 #1106 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg vil også være med i savne-vin-klubben! Jeg har funnet ut at det hjelper bittelitt å ha noe mørkerødt i et stort vinglass! Så kan man ta en skål og late litt som. Jeg har kjøpt enten fersk druejuice (ser helt likt ut som rødvin) eller tranebær juice Ellers så kan man jo ha eplejuice i et hvitvinsglass hvis man foretrekker det. MEN gleder meg til the real stuff Når Hege skrev det om kyllingfilet med surret spekeskinke rundt, kom jeg på at det har jo jeg gjort en gang også. Og det funket veldig bra! Jeg gjorde det fordi jeg tenkte det var sunnere enn bacon, også skjærte jeg av det synlige fettet på siden. 26 uker (nå nærmer du deg 3. semester!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 24. mars 2011 #1107 Del Skrevet 24. mars 2011 26 uker! Baby (og vin) like rundt hjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 24. mars 2011 #1108 Del Skrevet 24. mars 2011 26 uker Jeg savner også alkohol, en kald pils i sola eller et glass herlig hvitvin sammen med gode venner... Akk ja, kun noen måneder igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 24. mars 2011 #1109 Del Skrevet 24. mars 2011 26 uker allerede! Jeg savner også vin i grunnen... Nå liker ikke jeg å drikke øl, men jeg synes det lukter godt, så når mannen tar seg en øl, ber jeg alltid om å få en øl-suss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #1110 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Er ikke bare meg som gleder seg til et glass hvitvin på verandaen i sommer skjønner jeg Koste oss foresten masse i går, ost og kjeks var himmelsk! Og stekt spekeskinke var heller ikke å forakte!Stekte den i stekepanna med div. krydder (bla. soltørket tomat og pepper), mm! Hadde en skikkelig grine-tokt i sted, egentlig bare av dustete ting.. I dag har vi nemlig ryddet ut det siste som stod inne på det som skal bli barnerommet. Jeg har lyst til å bare sette igang, iallefall ha en plan for når ting skal gjøres. Vi må rive av alle listene og fjerne et innebygd skap før vi kan begynne å ha opp platene på veggene. Kjære tar det egentlig ganske med ro, mens jeg har veldig lyst til å starte, med å rive listeverk. Sa til ham at jeg kunne starte på det i dag, mens han er på jobb, men da sa han at vi likegodt kan gjøre det når vi skal "begynne på rommet". Jeg synes vi bare kan begynne i dag, og at det er greit med alt som er gjort, så er det litt mindre som gjenstår til senere. Og vi har ikke en hel dag fri sammen før neste søndag, og det er jo eevigheter til! Endte med at jeg begynte å stortute, og beskylde han for å ikke være interessert i å pusse opp barnerommet. Fikk tilslutt forklart at jeg bare trenger å ha en plan for når vi skal gjøre hva, og det endte med at han sa at han skulle rive lister og begynne å sette opp platene allerede nå i helga! Det var godt at han sa det, men det hjalp ikke på grininga, følte meg bare verre og verre, og endte med å grine for alt mulig (at han ikke må dra fra meg/at jeg er redd han synes jeg har blitt kjedelig/at jeg er redd for at han ikke synes jeg er fin lengre/for SA`en i fjor etcetc), Følte meg rett og slett skikkelig trist! Av egentlig ingen grunn!! Usj, skal ikke være lett, verken for meg eller mannen innimellom Nå føler jeg meg helt tømt, og ser ut som om jeg har torskeøyne etter å ha grått så lenge Avslapping i sofaen en liten time nå, før jeg skal møte ei venninne på kafe. Senere skal jeg og hun på førstehjelpskurs på helsestasjonen. Det blir spennende! Oog, for 26 uker!! ..ifølge svangerskapsboken går lillegull inn i en veldig aktiv periode nå, og skal vokse mye den neste måneden! Ønsker alle en finfin dag! Endret 24. mars 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 24. mars 2011 #1111 Del Skrevet 24. mars 2011 Sånne dager har vi nok alle hatt! Det er noe med disse hormonene, altså... Regner med at alt blir bra snart, og barnerommet kommer nok til å bli fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 24. mars 2011 #1112 Del Skrevet 24. mars 2011 Åjada, sånne dager har vi nok hatt alle sammen Mannen min er også sånn at han ikke stresser med ting; vi kan ta det etterhvert. Det han ikke skjønner, er at da gjør jeg det alene, for jeg skal ha ting gjort nå (...og blir følgelig totalt utslitt). Etterpå sier han at jeg ikke må slite meg ut bla-bla-bla, men da sier jeg bare at det blir aldri gjort hvis jeg skal vente på ham, så da må jeg slite meg ut. Da blir det i alle fall gjort Men skjønner han det? -nei Enkelte menn er bare sånn. Men av og til skjerper de seg, da; og da skal de nesten ha diplom fordi de har vært så flinke :gjeiper: Merkelige vesener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #1113 Del Skrevet 24. mars 2011 Sånne dager har vi nok alle hatt! Det er noe med disse hormonene, altså... Regner med at alt blir bra snart, og barnerommet kommer nok til å bli fantastisk Ja, hormoner er no` herk! Ja, det kommer til å bli det! Stoor tilbake! ...Og kjære har jo egentlig rett, er jo ikke store rommet, det går nok fort å rive ned lister og fjerne skapet. Han gjør det nok i en fei han, (og jeg er jo egentlig ikke særlig handy av meg heller...) :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. mars 2011 #1114 Del Skrevet 24. mars 2011 Sånne dager har vi alle hatt MonThe! De gravid hormonene kan være skikkelig lumske noen ganger Menn er noen rare skapninger - men jeg tror det er lettere for oss å forstå oss på de, enn for de å begynne å forstå seg på oss damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #1115 Del Skrevet 24. mars 2011 Noen ganger vet jeg ikke hvem som har det verst jeg, om det er oss eller mennene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. mars 2011 #1116 Del Skrevet 24. mars 2011 Glemte jo helt å juble for 26 uker og snart under 100 dager igjen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. mars 2011 #1117 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) 26 uker Her går det unna! Endret 24. mars 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 24. mars 2011 #1118 Del Skrevet 24. mars 2011 Godt å høre at det ikke er bare meg som har sånne "triste dager".... I dag ble jeg sittende på t-banen på vei hjem og tenke på hvor heldig jeg er som har en fantastisk mann, bebis i magen og mange herlige mennesker rundt meg. At vi skal feire jul med prinsessa og alt annet som er så fint. Og da stod jo brått øynene fulle av tårer... Her i helga så vi på et program fra dyreparken hvor en sjiraff-baby gikk rett i bakken og slo seg og gjett hvem som gråt som en unge?!?! Ingen andre enn meg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #1119 Del Skrevet 24. mars 2011 Glemte jo helt å juble for 26 uker og snart under 100 dager igjen jeg! Herregud, straks er det under hundre dager igjen!! 26 uker Her går det unna! Hihi, det gjør det!! Godt å høre at det ikke er bare meg som har sånne "triste dager".... I dag ble jeg sittende på t-banen på vei hjem og tenke på hvor heldig jeg er som har en fantastisk mann, bebis i magen og mange herlige mennesker rundt meg. At vi skal feire jul med prinsessa og alt annet som er så fint. Og da stod jo brått øynene fulle av tårer... Her i helga så vi på et program fra dyreparken hvor en sjiraff-baby gikk rett i bakken og slo seg og gjett hvem som gråt som en unge?!?! Ingen andre enn meg det! ..vi har mye å være lykkelige for, uten tvil! Rart med de det hormonene, ting skjer innimellom så raskt at jeg nesten ikke klarer å henge med selv engang! Ikke rart kjære noen ganger ikke skjønner hva som foregår --------------- Kafetur og førstehjelpskurs med veninna mi var kjempekos! Kurset var på helsestasjonen, gratis, og vi fikk øve på både dukker og hverandre, øvde på både spedbarn, barn og voksne. Så får en bare håpe det sitter om man skulle havne i en situasjon hvor det trengs (*bank i bordet*). Ingen tvil om at man bør gå på slike kurs jevnlig iallefal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 25. mars 2011 #1120 Del Skrevet 25. mars 2011 Førstehjelpskurs er noe vi alle burde ha sånn innimellom ja. For plutselig (enten man vil eller ikke) så kan det jo tenkes man faktisk får bruk for kunnskapen. Håper du får en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå