Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Go`morn! :kaffekopp:

Har sovet i nesten tolv timer!! :hakeslepp::fnise:

Skal ta meg en laang dusj, før jeg har tenkt å titte litt rundt på nettet, har så lyst å få en pakke hjem i posten! ;) Noen som har noen fine nettsider å anbefale? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en god natts søvn, ja! :nigo: Det trengte du sikkert.

Hva er du ute etter å handle på nett, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå så deilig det hørtes ut med så mye søvn!

Heldig du!

:fnise:

Litt avhengig av hva du har lyst å kjøpe det da!

Men ebay.co.uk har jo det meste - bare pass på at du ikke overstiger 200 kr for da blir det fort dyrt med toll-tull, og det starter fra første krone over 200!

Lilleprinsen.no og Bleieboden.no har mye fint.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en god natts søvn, ja! :nigo: Det trengte du sikkert.

Hva er du ute etter å handle på nett, da?

Kan kjennes ut som om jeg gjorde det ja! :) Vet ikke helt... noe fint? :gjeiper: Kanskje noe til barnerommet? :)

Ååååå så deilig det hørtes ut med så mye søvn!

Heldig du!

:fnise:

Litt avhengig av hva du har lyst å kjøpe det da!

Men ebay.co.uk har jo det meste - bare pass på at du ikke overstiger 200 kr for da blir det fort dyrt med toll-tull, og det starter fra første krone over 200!

Lilleprinsen.no og Bleieboden.no har mye fint.

:klemmer:

Det var deilig, forutenom at jeg er stiv og støl etter å ha ligget så lenge i senga :fnise: Er vel bare å nyte det så lenge jeg kan! :fnise: Takk for tips! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte på tidligere her en dag at lillegull har vært så aktiv der inne i magen. Det har han fortsatt med, og jeg kan tydelig se at magen beveger seg når han sparker :rodmer:

Mannen har nok også begynt å knytte bånd til den lille, nå som han kan kjenne bevegelsene så godt :hjerte: Om kveldene ligger de og "kommuniserer", mannen "dytter" på magen, og lillegull sparker tilbake. For en fantastisk følelse. Og som jeg gleder meg til alt som skal komme! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel alt planlagt hvilken tv-spill konsoll og hva lsags bilbane som skal kjøpes også tenker jeg :fnise:

Min kjære har iallfall tatt den samtalen med minien vår!

Men det er kos når kjære ligger med hodet på magen min og den lille romsterer og sparker pappa'n sin i øret!

Det er virkelig et mirakel vi skal få være med på! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er det. Helt uvirkelig. Og fantastisk. Overveldende. Blir helt rørt her :grine::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nå var det lenge siden jeg har vært inne hos deg og sett - var gøy å lese igjen! :)

Så deilig med en lang natt søvn, man må bare benytte seg før bebisen kommer :)

Syns du burde få det opplegget av jordmor jeg - for det om det ikke skal være knyttet noe fare til jobben du gjør nå, så trenger du nok mer tilrettelegging enn det.. Må være slitsomt med alle de kveldskvaktene.

Er selv sykemeldt fra min 50% butikkjobb utenom studiene for den består av kveldsjobb og jeg jobber alene på kveldene, noe som absolutt ikke fungerer med mitt hode og min rygg for tiden.. (bare ståing og gåing) Håper du finner ut av det - vet selv og utrolig vanskelig det er å manne seg opp, men tenk på helsen og gutten i magen først! :klem:

Endret av peace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke fantastisk med spark og leven nedi der :rodmer: Min kjære prater og klemmer på magen hver dag, er veldig opptatt av den for tiden, og det er så koselig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med far-sønn-samtale :rodmer:

Her kjente mannen for første gang prinsessa i magen i dag tidlig!

Det var en stolt og rørt mann, og ja mor ble litt rørt hu og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MonThe-mor :klemmer:

Det er så herlig med spark fra disse små nurkene våre :rodmer:

Snuppa holder på å romestere her nå.

Jeg synes at svangerskapet ditt går så utrolig fort - jeg skjønner ikke hva som skjer :klo: Har du hoppet over noen uker, eller...? :sjenert:

Ha en fin dag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Lenge siden jeg har vært innom her nå. Så fint å lese at det står bra til. Så herlig med far-og-sønn-prat :hjerte: Jeg må si meg enig med lillefot her, føler svangerskapet ditt flyt avgårde :fnise: Synes ikke det er lenge siden du testet positivt!

Håper du har hatt en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver via telefonen så får ikke til å svare hver enkelt.. men koselig med hilsener og ord fra dere alle :klemmer:

..når det gjelder tiden så synes jeg selv at tiden går veldig fort også!! Om det fortsetter sånn er han jo plutselig her :fnise: og jeg har ikke hoppet over noe uker, bortsett fra to dager jeg " fikk" ekstra på UL ;)

Har hatt ei kjempehelg på hytta, slappet av, spist god mat og bare tatt livet helt med ro, skulle gjerne hatt det sånn hver helg :fnise: denne uka blir en travel uke på jobb med arbeidshelg og sånt, men det skal gå bra. Har bestemt meg for å ta kontakt med JM og sette opp en sånn tilretteleggingsplan, har innsett at energien nok ikke kommer til " å komme tilbake" jo lenger uti svangerskapet jeg kommer :sjenert:

Ønsker alle ei super uke :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres veldig fornuftig ut å få en tilretteleggingsplan!

Om du ikke har merket noe til noen energiboost til nå - så kommer den nok ikke nei...

Er tross alt snart ferdig med 2.trimester også!

:klemmer: og håper du får en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mer energi den siste uka, så håpet er der ;) Er like mye trøtt, men den "våkne" tiden er mindre slapp hvis jeg kan si det på den måten. Men nå er jeg også sykemeldt, hadde nok ikke hatt samme energien i full jobb nei.

Du finner sikkert ut av en løsning. Må ta vare på deg selv og den lille vettu, ikke noe poeng i at du skal være utslitt når svangerskapet er omme.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fornuftig at du kontakter jordmor. Det blir nok bra! :klem:

Ja, tror det! :jepp:

Håper formen din blir bedre snart Sushi! :klemmer:

Høres veldig fornuftig ut å få en tilretteleggingsplan!

Om du ikke har merket noe til noen energiboost til nå - så kommer den nok ikke nei...

Er tross alt snart ferdig med 2.trimester også!

:klemmer: og håper du får en fin uke!

Ja, tenk det, ikke sååå lenge til jeg er i over i tredje trimester! :hakeslepp:

Håper du også får ei fin uke! :klemmer:

Jeg har fått mer energi den siste uka, så håpet er der ;) Er like mye trøtt, men den "våkne" tiden er mindre slapp hvis jeg kan si det på den måten. Men nå er jeg også sykemeldt, hadde nok ikke hatt samme energien i full jobb nei.

Du finner sikkert ut av en løsning. Må ta vare på deg selv og den lille vettu, ikke noe poeng i at du skal være utslitt når svangerskapet er omme.

:klem:

Takk for gode ord! Håper alt er bra med deg og mini! :klemmer:

-------

Nå er dagens middag straks klar, blir salat med krutonger, cherrytomater, rødløk og fetaost og marinert kylingfilet i dag :sikle:

I dag har jeg og kjære har meldt oss på svangerskapskurs førstkommende mandag -- "Aktiv bruk av kroppen under svangerskapet, fødsel og i barselsperioden", det blir spennende! :hoppe: Synes det er gøy at kjære har lyst til å delta på slike ting, han er så engasjert og ivrig at jeg blir helt rørt :hjerte:

Foresten, sinnsykt irriterende at Altinns sider skal kræsje, er så spent på selvangivelsen :kjefte:

Ønsker alle en finfin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med svangerskapskurs :hoppe: Og herlig med en mann som er så engasjert :hjerte:

Er også spent på selvangivelsen! Irriterende :fnise:

Håper du får en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom inn nå :hoppe:

Håper kvelden din også blir fin!! :klemmer:

-----------

I kveld skal vi ha lørdagskosen, siden vi begge skal jobbe i helga. Så i kveld blir det ost og kjeks, og alkoholfri hvitvin! :hoppe: Og jaggu havna det ikke "Piano sjokoladepudding" oppi handlekurva også :sikle: (passer ikke helt sammen med ost og kjeks, men er godt da! :fnise: ) Kjære kommer ikke fra jobb før nærmere ni (pga lærermøte), gleder meg til å overraske ham med dekket bord og masse snadder og tente lys! :hjerte:

Kjenner jeg er i så godt humør i dag! Det er snart vår (ser ikke sånn ut med tanke på været meen...) , lillegull sparker og styrer på der inne i magen, jeg får igjen noen lapper på skatten, og jeg har fri i morgen. Livet er herlig! :hjerte:

Ønsker alle en strålende dag! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stekt spekeskinke, er det noe godt?! :vetikke:

Evt. tilberede det i ovn eller panne? Alene eller sammen med noe? Tenker sånn ift å ha det til brød og salat? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...