Sushi Skrevet 11. mars 2011 #1041 Del Skrevet 11. mars 2011 Dumt at akkurat du skulle bli beordret til å jobbe da! Er det sånn at du ikke har noe valg? I følge legen min (min mentor for tida ) får man slik hodepine hvis man sliter seg ut, så da bør man trappe ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1042 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Dumt at akkurat du skulle bli beordret til å jobbe da! Er det sånn at du ikke har noe valg? I følge legen min (min mentor for tida ) får man slik hodepine hvis man sliter seg ut, så da bør man trappe ned. Man har ikke noe valg da nei.. Eller man kan jo nekte da (og få en skriftlig advarsel) .. HAdde ikke bekymra meg for advarselen, men hadde jeg nekta hadde noen andre måttet bli beordra isteden, det hadde jeg ikke syntes hadde vært noe særlig. Legen din er nok en smart mann! Endret 11. mars 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 11. mars 2011 #1043 Del Skrevet 11. mars 2011 Uff, så kjett å bli beordret på jobb Kjedelig at hodepinen allerede er tilbake for fullt.. Kan vel hende du hadde hatt godt av å trappe ned litt da ja, men du føler vel best på det selv Ikke slit deg ut på jobb og tenk på deg selv og den lille skatten som vokser i magen din. Ønsker deg en fin fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 11. mars 2011 #1044 Del Skrevet 11. mars 2011 Så kjedelig bli beordret på jobb... Kjenner til det der med hodpine, heldigvis er det lenge siden jeg har hatt det nå. Men for noen uker siden var det ekstremt ille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. mars 2011 #1045 Del Skrevet 11. mars 2011 Kjipt med jobbing.. Håper uansett du får en fiiinfin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1046 Del Skrevet 11. mars 2011 Uff, så kjett å bli beordret på jobb Kjedelig at hodepinen allerede er tilbake for fullt.. Kan vel hende du hadde hatt godt av å trappe ned litt da ja, men du føler vel best på det selv Ikke slit deg ut på jobb og tenk på deg selv og den lille skatten som vokser i magen din. Ønsker deg en fin fredagskveld Så kjedelig bli beordret på jobb... Kjenner til det der med hodpine, heldigvis er det lenge siden jeg har hatt det nå. Men for noen uker siden var det ekstremt ille... Kjipt med jobbing.. Håper uansett du får en fiiinfin helg Gode dere er jenter! Håper dere har det en finfin fredagskveld! ------- Akkurat våkna etter en tretimers (!!!!) dupp på sofaen Der ryker vel den nattesøvnen... Nå er det sofakos, KG og tv i soffen sammen med katten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1047 Del Skrevet 11. mars 2011 Så rørt jeg ble, av han på 13 som rappa på Norske Talenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1048 Del Skrevet 11. mars 2011 ..og hun på 24 som sang den fra Dreamgirls!! Hva skjer med hormonene da?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 12. mars 2011 #1049 Del Skrevet 12. mars 2011 Så rørt jeg ble, av han på 13 som rappa på Norske Talenter Såååå enig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 12. mars 2011 #1050 Del Skrevet 12. mars 2011 Akkurat våkna etter en tretimers (!!!!) dupp på sofaen Der ryker vel den nattesøvnen... Nå er det sofakos, KG og tv i soffen sammen med katten det var sikkert en velfortjent "liten" lur Jeg leste på internet en uttalelse fra en lege. Husker ikke hvor jeg leste det, men i allefall han mente at gravide skal unne seg det de måtte ønske under svangerskapet. Det var sunt for både mor og barn Derfor var jeg ute og shoppet meg endel nye klær tidligere i uken Håper du fikk sove i natt likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. mars 2011 #1051 Del Skrevet 12. mars 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #1052 Del Skrevet 12. mars 2011 Såååå enig.... det var sikkert en velfortjent "liten" lur Jeg leste på internet en uttalelse fra en lege. Husker ikke hvor jeg leste det, men i allefall han mente at gravide skal unne seg det de måtte ønske under svangerskapet. Det var sunt for både mor og barn Derfor var jeg ute og shoppet meg endel nye klær tidligere i uken Håper du fikk sove i natt likevel. Det er en lege etter min smak!! For det var nok sikkert shopping han hadde i tankene når han uttalte seg! Ingen fare, sov som en stein i natt og jeg God helg God helg til deg og --------- Da har jeg tatt helg. Og nok en lur på soffen. Nå skal jeg gjøre absolutt ingenting, helt til mandag! Håper alle har en finfin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 13. mars 2011 #1053 Del Skrevet 13. mars 2011 Innom med en søndagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 13. mars 2011 #1054 Del Skrevet 13. mars 2011 Å gjøre ingenting på en søndag er helt riktig innimellom Forøvrig gjort omtrent det samme i dag selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 13. mars 2011 #1055 Del Skrevet 13. mars 2011 Av og til er det godt med sløve og late dager! Håper du har kost deg masse i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #1056 Del Skrevet 13. mars 2011 Innom med en søndagsklem Så koselig! Å gjøre ingenting på en søndag er helt riktig innimellom Forøvrig gjort omtrent det samme i dag selv Herlig! Av og til er det godt med sløve og late dager! Håper du har kost deg masse i helga! Mhm, søndager er min absolutte favorittdag, da har man lov å ikke gjøre noe! Håper helga di også har vært fin! ------ Ble ikke heelt den late dagen jeg hadde sett for meg, men hatt en fin dag da! Rolig start på dagen med laang frokost, før det ble en runde med kaffebesøk hos både svigermor og svigerfar (de bor ikke sammen). Vanka jammen meg kake hos de begge to, så fått min "del" i dag Noen av dere som vet om det er nødvendig å gå til legen hvis man har en betennelse i hånda? Har nok dratt på meg en senebetennelse i venstre håndledd. Hatt vondt og vært øm siden uka før jeg dro på ferie. Og det blir ikke noe bedre, heller tvert imot. Har tenkt å kjøpe en støttebandasje på apoteket i morgen. Er vel ikke noe særlig en lege kan gjøre med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 13. mars 2011 #1057 Del Skrevet 13. mars 2011 Så bra at søndagen har vært fin. Ikke like trivelig med betennelse i hånda, da Jeg fikk betennelse i kneet en gang, og fikk kortisonsprøyte hos legen. Da ble det bra etter to minutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 13. mars 2011 #1058 Del Skrevet 13. mars 2011 Kan jo prøve å gå med støttebandasje noen dager. Blir det ikke bedre ville jeg kontaktet legen. Er vel vanlig å få Voltaren el, men det tror jeg ikke man kan få når man er gravid?? : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #1059 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Så bra at søndagen har vært fin. Ikke like trivelig med betennelse i hånda, da Jeg fikk betennelse i kneet en gang, og fikk kortisonsprøyte hos legen. Da ble det bra etter to minutter! Kan jo prøve å gå med støttebandasje noen dager. Blir det ikke bedre ville jeg kontaktet legen. Er vel vanlig å få Voltaren el, men det tror jeg ikke man kan få når man er gravid?? : Tenker jeg prøver noen dager med støttebandasje, og ser an! Googlet "senebetennelse" nå, og på NHI sine sider står det at man er ekstra utsatt ved graviditet.. Står ikke noe om hvorfor.. Noen som vet? Endret 13. mars 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #1060 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg og kjære hadde en runde med i sted før han dro på jobb. Og når jeg var på do nå kom det litt blod på papiret.. Hadde "vett" nok til å tenke at det hadde noe med tidligere nevnte aktivitet å gjøre, og fant fram et speil for å titte, og kunne se en liten rift der nede, som blodet sikkert kom fra. Men allikevel, utrolig ekkelt å se blod på papiret. Kjente det vrengte seg skikkelig i magen ved synet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå