MonThe Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #941 Del Skrevet 17. februar 2011 Gratulerer med 21 uker!! Må inn og titte på den sida jeg og tror jeg Håpe hodepinen gir seg snart, finnes ikke noe verre enn det... Blir jo helt paff! Jeg var også plaget med det i flere uker, men heldigvis bedre nå! Dårlig med pakketips her assa.... Ha en flott kveld! Det bør du gjøre! Skjønner ikke hva hodepine har med den lille å gjøre lissom...Unødvendig spør du meg Ikke sikkert det er noe spesielt jeg bør ha med da, utenom støttestrømper! Åååh, gleder meg stort til å begynne å pakke kofferten -- bikini, solkrem, lesestoff og sommertøy Ha en flott kveld du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 17. februar 2011 #942 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg vil også ha sol og varme! Din heldiggris! Kaffe hjalp forresten på hodepinen min, som jeg skreiv i dagboka mi. Utrolig nok fungerte det selv om jeg ikke har drukket kaffe på over ei uke (så hodepinen skyldes ikke abstinenser). Kanskje noe å prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #943 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg vil også ha sol og varme! Din heldiggris! Kaffe hjalp forresten på hodepinen min, som jeg skreiv i dagboka mi. Utrolig nok fungerte det selv om jeg ikke har drukket kaffe på over ei uke (så hodepinen skyldes ikke abstinenser). Kanskje noe å prøve? Mhm? Det er verdt et forsøk! Takk ----- Helg, og egentlig ingen spesielle planer. Bortsett fra å besøke det lille, nye tantebarnet på søndag! De bor en times kjøretur unna, så har ikke rukket det med mye jobbing på kjære + min form.. Gleder meg til å se det lille nurket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 19. februar 2011 #944 Del Skrevet 19. februar 2011 Kose deg på baby-besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. februar 2011 #945 Del Skrevet 19. februar 2011 Å kunne kose med noens baby må da være det beste når man selv er gravid! Hilse søstra Jeg våkner med hangover-hodepine hver morgen jeg har fri jeg. Men heldigvis går det over etter en liten stund da Selv om jeg ikke skjønner vitsen med den, eller hvorfor den oppstår. Har det jo ikke når jeg står opp før fuglene kvitrer når jeg skal på jobb? Håper du har en fin helg Monthe - misunner deg den kommende ferieturen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 19. februar 2011 #946 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg våkner med hangover-hodepine hver morgen jeg har fri jeg. Men heldigvis går det over etter en liten stund da Selv om jeg ikke skjønner vitsen med den, eller hvorfor den oppstår. Har det jo ikke når jeg står opp før fuglene kvitrer når jeg skal på jobb? Line, det får jeg også når jeg har fri, for da sover jeg som regel noen timer mer enn vanlig. Setter alltid på klokke halv ti, elllers føler jeg at kroppen er i koma om jeg ike skulle våkne av meg selv før halv tolv.... Er IKKE noe godt! Tar flere timer å riste av seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #947 Del Skrevet 19. februar 2011 Ja, hva er det egentlig med den der hodepinen?? Totalt unødvendig, og ser lissom ikke sammenhengen (har lest at det er økt progesteron eller noe sånt i kroppen som gjør det, men allikevel!) ...Nå prøver jeg å drive den bort på Sushivis -- med en kopp kaffe Vet ikke om det hjelper, men er uansett kjempegodt med Cafe au Chocolat *er veldig glad i sjokoladebaserte ting for tiden* Skal straks til byen en tur nå, møte ei veninne, og etterpå skal jeg og kjære på en liten shoppingrunde, blant annet å handle solkrem Gleder meg sånn til ferie at jeg nesten ikke klarer å vente!! Heldigvis ikke mange dagene på jobb før jeg tar ferie da -> to dager på jobb + en dag på kurs -- så er MonThe i feriemodus! Fikk akkurat tilsendt noen bilder av det nydelige lille tantebarnet på mail -- herregud, han er så skjønn Gleder meg sånn til å se ham i mårn! Kjenner det verker i det-blivende-mamma-hjertet Ønsker alle dere lekre damer en herlig lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 19. februar 2011 #948 Del Skrevet 19. februar 2011 Solkrem er ekstra viktig nå som du er gravid ja - vi er visst ekstra utsatt for pigmenter. Ha en strålende lørdag MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 19. februar 2011 #949 Del Skrevet 19. februar 2011 Håper kaffen hjelper! Ha ei bra helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 19. februar 2011 #950 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg blir så misunnelig på at du skal til varmere strøk Også med en liten babymage ^^ Utenom hodepinen så går alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 19. februar 2011 #951 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei igjen MonThe Håper du har en fin lørdag også Nå har jeg lest de siste sidene i boken din, men jeg finner ikke ut av hvor dere har bestemt dere for å dra på ferie? Jeg vil også til varmere strøk! *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 19. februar 2011 #952 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei Isj, hodepine er kjett i lengden. Håpe shopping og ferie gjør susen Heldige som skal på tur til varmere strøk ja, kunne jeg også tenkt meg Vi har halvveis planlagt tur til Thailand i desember 2012 Med lillebebisen, om alt er vel med oss alle 3 og vi fortsatt har lyst Kan tenke meg det kribler i mamma-følelsen din når du får så fine bilder ja.. Blir koselig å hilse på i morgen da Håper du har en fin lørdag og at hodepinen drar sin vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 19. februar 2011 #953 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei Først av alt gratulerer så mye med tante, skjønner godt at du gleder deg til å møte det lille nurket Så fra magebildet du har lagt ut at graviditeten blomstrer, kjempe fin mage. Gleder meg til en sånn selv Heldiggrisen som er så priviligert at du kan finne frem badetøy og solfaktor. Med den vinteren som har vært i år fortjener alle og enhver litt sol på kroppen. Ønsker deg en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. februar 2011 #954 Del Skrevet 19. februar 2011 Håper dere har hatt en fin dag på shopping, og at dere fikk tak i solkrem Kos dere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. februar 2011 #955 Del Skrevet 21. februar 2011 Håper du har kost deg masse i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 21. februar 2011 #956 Del Skrevet 21. februar 2011 Hei Gøy å se lille tantebarnet i går? Kan tenke meg det er litt ekstra spesielt nå som du selv snart skal få din egne lille baby. Jeg holdt en liten 6 uker gammel gutt den samme dagen som jeg fant ut at jeg var gravid - og må si det var litt spesielt Og da var det litt gøy at ingen andre visste om det. Men det er jo ikke noe hemmelighet akkurat hos deg lenger :gjeiper: . Gleder meg til å se oppdatert magebilde etter hvert som magen din vokser! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 21. februar 2011 #957 Del Skrevet 21. februar 2011 Åh, hvordan var det å se lille tantebarnet? Var på sykehuset på fredag(sykehusapoteket er det som er nærmest der jeg bor, så ikke noe farlig ), og da var det en liten som gråt i resepsjonen der.. Den var ikke mange dagene gammel, og kjente det langt inni hjerterota. Tydeligvis noen instinkter som slår til når man hører babygråt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #958 Del Skrevet 21. februar 2011 Solkrem er ekstra viktig nå som du er gravid ja - vi er visst ekstra utsatt for pigmenter. Ja, det har jeg lest. Og man kan også være mer utsatt for å få pigmentflekker, som ikke forsvinner! Så nå er solkrem i boks Håper du hadde ei super helg! Håper kaffen hjelper! :kaffekopp Ha ei bra helg Kaffen hjalp ikke -- men var veeldig god! Jeg blir så misunnelig på at du skal til varmere strøk Også med en liten babymage ^^ Utenom hodepinen så går alt bra? formen er litt varierende, men stort sett bra..Tar meg selv i å få dårlig samvittighet hver gang jeg klager, når jeg kjenner lillegull sparke i magen Håper du hadde ei super helg! Hei igjen MonThe :klemmer Håper du har en fin lørdag også Nå har jeg lest de siste sidene i boken din, men jeg finner ikke ut av hvor dere har bestemt dere for å dra på ferie? Jeg vil også til varmere strøk! *misunnelig* Vi drar en uke til Tenerife. Ble som kjent ikke Egypttur :gjeiper: Håper vi er heldig med været! Hei Isj, hodepine er kjett i lengden. Håpe shopping og ferie gjør susen. Heldige som skal på tur til varmere strøk ja, kunne jeg også tenkt meg :sjenert Vi har halvveis planlagt tur til Thailand i desember 2012 :rodmer Med lillebebisen, om alt er vel med oss alle 3 og vi fortsatt har lyst :fnise Kan tenke meg det kribler i mamma-følelsen din når du får så fine bilder ja.. Blir koselig å hilse på i morgen da :rodmer Håper du har en fin lørdag og at hodepinen drar sin vei. :klem Åh, så spennende da!! Thailand ser fantastisk vakkert ut! Er absolutt åpen for å reise med en liten jeg og, sååå spennende at dere planlegger det! Har dere tenkt noe på hvor i Thailand? Håper du hadde ei super helg! Hei :goodbye Først av alt gratulerer så mye med tante, skjønner godt at du gleder deg til å møte det lille nurket :blomst Så fra magebildet du har lagt ut at graviditeten blomstrer, kjempe fin mage. Gleder meg til en sånn selv :nigo Heldiggrisen som er så priviligert at du kan finne frem badetøy og solfaktor. Med den vinteren som har vært i år fortjener alle og enhver litt sol på kroppen. :briller2 Ønsker deg en riktig god helg :hoppe Takk Arven1! Ja, vinteren har jo vært eeeeviglang i år!! :file: Håper helga di og var fin! ..plutselig så popper babymagen din ut og! Håper du hadde ei super helg! Håper dere har hatt en fin dag på shopping, og at dere fikk tak i solkrem Kos dere i kveld :klemmer Solkrem er i boks. Samt litt deilig after-sun-lotion, og antibac -- vi er klare for tuur! Håper du har kost deg masse i helga! :klemmer Det har jeg Håper du også har gjort det! Hei :vinke Gøy å se lille tantebarnet i går? Kan tenke meg det er litt ekstra spesielt nå som du selv snart skal få din egne lille baby. Jeg holdt en liten 6 uker gammel gutt den samme dagen som jeg fant ut at jeg var gravid - og må si det var litt spesielt :rodmer Og da var det litt gøy at ingen andre visste om det. Men det er jo ikke noe hemmelighet akkurat hos deg lenger :gjeiper. Gleder meg til å se oppdatert magebilde etter hvert som magen din vokser! Ha en fin uke! :klemmer Heii Ja, det var helt supert, han er så skjønn! Det gjør noe med en, å holde et så lite nurk, og samtidig vite at man skal få en slik en selv om noen måneder Hihi, her begynner det å bli vanskelig å "skjule" graviditeten Finfin uke til deg også! Åh, hvordan var det å se lille tantebarnet? :rodmer Var på sykehuset på fredag(sykehusapoteket er det som er nærmest der jeg bor, så ikke noe farlig ), og da var det en liten som gråt i resepsjonen der.. Den var ikke mange dagene gammel, og kjente det langt inni hjerterota. Tydeligvis noen instinkter som slår til når man hører babygråt ja :ler Det var fantastisk Ja, tenk det Virre, i sommer er det vår egen lille som gråter så det gjør vondt inni hjerterota.. Og så er det vi som er mammaen som trøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #959 Del Skrevet 21. februar 2011 (så irriterende med den der uttrykksikonbegrensningen altså!! ) Var å hilste på lille tantebarngullet i går! Det var helt fantastisk!! Noe skjønnere, deiligere beibi tror jeg jaggu ikke finnes! Han var så nyyydelig!! Satt med ham i armene mine i mange timer, mens han sov og lagde deilige koselyder/sovelyder rodmer: Hadde nesten ikke lyst til å gi ham tilbake ..Ikke til å komme bort ifra at jeg tenkte endel på at jeg selv har en slik en om noen måneder. Tenk det, et helt nytt, lite menneske, som jeg og min kjære har skapt! Helt fantastisk! Og uvirkelig! Og så var det spennende å høre om søsterns fødselsopplevelse -- hun hadde hatt en ganske rask fødsel, og alt hadde gått ganske så greit. Selve pressriefasen hadde vart i i underkant av 20 minutter. Er lov å håpe på at man selv får en slik fødsel og? Ønsker alle en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 21. februar 2011 #960 Del Skrevet 21. februar 2011 Sånn fødsel som søsteren din hadde vil jeg og ha Vi har lov å håpe syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå