Neala Skrevet 3. februar 2011 #821 Del Skrevet 3. februar 2011 Masse lykke til på UL i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. februar 2011 #822 Del Skrevet 3. februar 2011 Masse lykke til på UL i morgen! Jeg er helt sikker på at alt er kjempefint og at dere får en strålende opplevelse Så gøy å ha detaljer rundt neste års bryllup klare Stas med fint lokale da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 3. februar 2011 #823 Del Skrevet 3. februar 2011 Lykke til på UL i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. februar 2011 #824 Del Skrevet 3. februar 2011 Lykke til på ul i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 3. februar 2011 #825 Del Skrevet 3. februar 2011 Lykke til, MonThe. Blir spennende med oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 4. februar 2011 #826 Del Skrevet 4. februar 2011 Lykke til på UL i dag MonThe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. februar 2011 #827 Del Skrevet 4. februar 2011 Nå er jeg spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 4. februar 2011 #828 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #829 Del Skrevet 4. februar 2011 Der inne lå det en aktiv, nydelig, perfekt og velproposjert liten gutt og koste seg Helt overveldet -- tenk, jeg skal bli mamma til en perfekt, liten Fantastisk opplevelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. februar 2011 #830 Del Skrevet 4. februar 2011 Wæææ, gratulereeeer!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 4. februar 2011 #831 Del Skrevet 4. februar 2011 Gratulerer så mye med liten i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #832 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Takk!! Fikk masse bilder av lille nurk, og hun hadde tilgomed printet ut bildet av penisen hans Han var kjempeaktiv, og jeg kjente faktisk at han sparket mens jeg så det, så nå er jeg sikker på at det er den lille jeg kjenner Alt så fint ut, og JM utbrøt en gang "Nåmmen, sjå den lille søte nasinj der da" mens hun pekte på nesen hans JM var fantastisk, hun var så engasjert og glad, og forklarte alt vi så hele tiden! For en opplevelse!! Er helt i lykkerus!! Endret 4. februar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 4. februar 2011 #833 Del Skrevet 4. februar 2011 Aha, der var du Gratulerer så mye med en liten i magen Da får vi det begge to da Kooooselig!! Så godt at alt så fint ut og at han var aktiv Da kan du bare begynne å se etter gutteting da fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 4. februar 2011 #834 Del Skrevet 4. februar 2011 Ååå, gratulerer så mye med en liten i magen!! Så utrolig moro! Så flott at UL og JM var helt fantastisk og jeg må litt for 19 uker også! Du må ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #835 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Takk jenter! Ja, plustselig over i 19 uker og ja, "fikk" to dager med JM, så da måtte ny ticker til! Nå har jeg rydda i klesskapet mitt, er vel bare å glemme at jeg får på meg dongeribuksene mine de neste månedene Endret 4. februar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 4. februar 2011 #836 Del Skrevet 4. februar 2011 Gratulerer så mye! Så heldig du er! Hva med å legge ut magebilde snart? Og det er jo bare fint at du får en gutt, for da blir det jente på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 4. februar 2011 #837 Del Skrevet 4. februar 2011 GRATULERER så mye med en liten i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 4. februar 2011 #838 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Åååååååh nå var jeg så spent!! GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE MED :strix: :strix: :strix: Endret 4. februar 2011 av mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 4. februar 2011 #839 Del Skrevet 4. februar 2011 Hurra for gutt! Og for at du nå er over 19 uker - du tar meg jo snart igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 4. februar 2011 #840 Del Skrevet 4. februar 2011 Åhhh - så koselig å lese om ultralyd Kan tenke meg at alt er enda mer virkelig når du ser og vet at det er en liten GUTT inni magen din Og nå tør du kanskje gå til innkjøp av litt mer klær og utstyr også?Er jo litt gøy når du vet at du kan kjøpe lyseblått Ha en fantastisk helg med den livlige gutten i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå